Μετά την εκμάθηση των χρωμάτων στα Αγγλικά σειρά είχαν τα συναισθήματα.
Αφού παρουσιάσαμε τις λέξεις, ακούσαμε τραγούδια και παίξαμε παιχνίδια. Ξεκινήσαμε με την παντομίμα. Το παιδί που έπαιζε κάθε φορά έπρεπε μόνο με κινήσεις και τις εκφράσεις του προσώπου να περιγράψει ένα συναίσθημα.
Έπειτα φτιάξαμε τέσσερις σταθμούς όπου στον καθένα είχε τοποθετηθεί μια κάρτα, ενώ η μουσική έπαιζε τα παιδιά περπατούσαν ή χόρευαν στη τάξη, μόλις η μουσική σταματούσε έπρεπε να τρέξουν σε ένα ¨σταθμό¨ και να πουν πως ένιωθαν αναλόγως την κάρτα στην οποία στέκονταν κάθε φορά.
Ακόμη, τα παιδιά διασκέδασαν με το παιχνίδι ¨grab it¨. Αφού χωριστήκαμε σε
δύο ομάδες , βάλαμε στο τραπέζι ένα αρκουδάκι και αφού μετρήσαμε μέχρι το τρία το παιδί απο κάθε ομάδα έπρεπε να πιάσει το αρκουδάκι και έπειτα να πει τη λέξη η οποία υπήρχε στην κάρτα που έδειχνε ο δάσκαλος τον Αγγλικών.
Επιπλέον, είδαμε διάσημους πίνακες και περιγράψαμε στα Αγγλικά τα συναισθήματα.
Τέλος, τα παιδιά, σε ομάδες, συνεργάστηκαν για να φτιάξουν τα συναισθήματα στις κάρτες χρησιμοποιώντας πλαστελίνη.



