Εργαστήρια Δεξιοτήτων

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2023-2024

Τον ΚΟΚ τον αγαπώ με ασφάλεια κυκλοφορώ” του Θεματικού Κύκλου “Ζω καλύτερα-Ευ ζην”.

Κύριος σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος για την Οδική  Κυκλοφορία και Ασφάλεια ήταν να γνωρίσουν τα παιδιά τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας, τον τρόπο με τον οποίο κινούνται τα οχήματα και οι πεζοί, να κατανοήσουν τους κανόνες της οδικής συμπεριφοράς και να αναπτύξουν δεξιότητες ασφαλούς μετακίνησης, αντίληψης και αντιμετώπισης των κινδύνων του δρόμου. Η Κυκλοφοριακή Αγωγή αποτελεί μία από τις κύριες στρατηγικές της οδικής ασφάλειας και ανήκει στα τέσσερα Ε: Education (Εκπαίδευση), Enforcement (Επιβολή), Engineering (Μηχανική), Emergency Systems (Συστήματα Έκτακτης Ανάγκης). Τα παιδιά κυκλοφορούν στον δρόμο ως πεζοί, ως επιβάτες αλλά και ως οδηγοί. Για αυτό πρέπει να τα βοηθήσουμε να αξιοποιήσουν όσο καλύτερα γίνεται κάθε ευκαιρία που τους δίνεται και να εξοικειωθούν με τους Κανόνες Οδικής Ασφάλειας. Στον ακόλουθο σύνδεσμο μπορείτε να δείτε στιγμιότυπα από το εν λόγω εργαστήρι δεξιοτήτων, όπως π.χ. τον τρόπο με τον οποίο εργάστηκαν τα παιδιά, φωτογραφίες από κατασκευές , ομαδικές εργασίες και δράσεις διάχυσης.

Eργαστήρια δεξιοτήτων στον ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΑΞΟΝΑ “Δημιουργώ              και Καινοτομώ”. Τίτλος : “Μικροί Μετεωρολόγοι”         1o & 2o Τμήμα (Κεντρικό κτήριο)


Μετάβαση στο sway.office.com.

 


Κλείσιμο 2ου Εργαστηρίων Δεξιοτήτων-

“Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη”:

Η οικογένεια δεν έχει αριθμητική, είναι απλά μοναδική!

Τελική εργασία ανασκόπησης και διάχυσης.

Γνωριμία με το ανθρώπινο σώμα

Στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων “Γνωριμία με το ανθρώπινο σώμα” ανακαλύψαμε το ανθρώπινο σώμα μέσα από εποπτικό υλικό στο διαδραστικό πίνακα και σε βιβλία και αποφασίσαμε να φτιάξουμε τον ομαδικό μας εαυτό. Σχεδιάσαμε το περίγραμμα του ανθρώπινου σώματος με το σώμα ενός παιδιού. Έπειτα επιλέγοντας από το διαδίκτυο φωτογραφίες μελών ανθρώπινου σώματος δημιουργήσαμε το κολλάζ του ομαδικού μας εαυτού.

Στη συνέχεια γνωρίσαμε τα ηλικιακά στάδια του ανθρώπου. Τα παιδιά μέσα από εικόνες βρήκαν σε ποια ηλικιακή ομάδα ανήκουν τα ίδια όπως και τα μέλη της οικογένειας τους. Αφού ζωγράφισαν πως φαντάζονται τον εαυτό τους σε μεγαλύτερη ηλικία, παίξαμε ένα παιχνίδι σειραθέτησης όπου έπρεπε να τοποθετήσουν στη σωστή σειρά όλες τις ηλικιακές ομάδες.

Ανάμεσα σε άλλα μάθαμε για τις αισθήσεις αλλά και για τα μέρη του προσώπου μας. Με ένα παζλ προσώπου, δημιουργούσαμε μια αστεία σύνθεση, επιλέγοντας κάθε φορά διαφορετικά μέρη προσώπου.

Επίσης μιλήσαμε για τη στοματική υγιεινή και καταγράψαμε μέσα από έντυπο υλικό πόσα δοντάκια έχουν και πόσα έχουν “χάσει”. Στη συνέχεια τα παιδιά κατέγραφαν μέσα  σε σχετικό έντυπο για μια εβδομάδα τη φροντίδα των δοντιών τους και δόθηκε βραβείο για την προσπάθεια τους. Τέλος φτιάξαμε το δικό μας στόμα με δοντάκια.

Με αφορμή την προσωπογραφία του Picasso και μέσα από σχετικές εικόνες δημιουργήθηκε η επιθυμία να φτιάξουμε τις δικές μας προσωπογραφίες…και το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό!!!

13

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση