2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΑΛΑΣΤΡΑΣ

Blog του 2ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΧΑΛΑΣΤΡΑΣ

Πρώτη μέρα στο σχολείο!

Σεπ 201514

Πρώτη μέρα στο σχολείο και το παιχνίδι ατελείωτο!

 

Παίξαμε παιχνίδια για να γνωριστούμε:

  • είπαμε το όνομά μας στην ολομέλεια χτυπώντας ρυθμικά τα χέρια
  • ξετυλίξαμε ένα κουβάρι λέγοντας το όνομά μας
  • φωνάξαμε το όνομα άλλου παιδιού πετώντας το κουβάρι και παίξαμε την “αραχνούλα” φτιάχνοντας τον ιστό της
  • ακούσαμε όμορφη μουσική και περπατήσαμε ελεύθερα στο χώρο. Στο σταμάτημα αυτής, ο καθένας συστήθηκε με τον διπλανό του δίνοντας το χέρι, τον χάιδεψε, του χαμογέλασε, τον αγκάλιασε…
  • κρατήσαμε μια πολύχρωμη μπάλα διαδοχικά λέγοντας το όνομά μας και τι μας έκανε εντύπωση την πρώτη μέρα στο σχολείο

 

Είχαμε και μια έκπληξη! Ενσωματώσαμε στην παρέα μας την όμορφη Φιογκούλα!(το όνομα δόθηκε έπειτα από προτάσεις των παιδιών και ψηφοφορία)

IMG_1842

 

Η Φιογκούλα μάς αφηγήθηκε τα παραμύθια “Ο μικρό Σεπτέμβρης”,  “Η Αλεπού δασκάλα” αλλά και “Η Μίλι, η Μόλι και η πρώτη τους μέρα στο σχολείο”

IMG_1848

 

 

Αλλά και οι κυρίες κάποτε πήγαιναν στο νηπιαγωγείο!

Η ποδίτσα και η φωτογραφία της κ. Κατερίνας από τότε που πήγαινε στο νηπιαγωγείο ενθουσίασε τα παιδιά!

Η ποδίτσα και η φωτογραφία της κ. Κατερίνας από τότε που πήγαινε στο νηπιαγωγείο ενθουσίασε τα παιδιά!

 

Στο τέλος, η Φιογκούλα χάρισε από ένα δωράκι στα παιδιά!

η σοφή κουκουβάγια προσφέρει σοκολατάκια και εύχεται καλή σχολική χρονιά!

η σοφή κουκουβάγια προσφέρει σοκολατάκια και εύχεται καλή σχολική χρονιά!

Περάσαμε υπέροχα!

Καλή σχολική χρονιά!

Καλή σχολική χρονιά!

Σεπ 201510

αρχη σχολείουΑγαπητοί γονείς, αύριο, Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2015, στις 9:00 π.μ. θα πραγματοποιηθεί ο Αγιασμός στο χώρο του νηπιαγωγείου μας.

Στις 10:30 π.μ. θα ακολουθήσει συνέλευση των νηπιαγωγών με τους γονείς. 

Ευχόμαστε σε όλους  μια όμορφη και δημιουργική σχολική χρονιά!

από κάτω από: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ, ΓΟΝΕΙΣ, ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ, ΣΧΟΛΚΟ ΕΤΟΣ 2015-2016 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καλή σχολική χρονιά!    

Καλό καλοκαίρι!

Ιούν 201516

Σήμερα, Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015 αποχαιρετίσαμε τα παιδιά μας με την ευχή να περάσουμε όλοι μας ένα όμορφο και ξεκούραστο καλοκαίρι!

Στα αναμνηστικά που έλαβαν τα παιδιά υψηλή θέση κατείχε βέβαια το βιβλίο με τις εργασίες τους σε σχέση με τους δεινόσαυρους, οι οποίοι μας απασχόλησαν τους τελευταίους μήνες:

στο εσωτερικό του βιβλίου περιέχονται σε dvd φωτογραφίες που τραβήχτηκαν στη διάρκεια του προγράμματος

στο εσωτερικό του βιβλίου περιέχονται σε dvd φωτογραφίες που τραβήχτηκαν στη διάρκεια του προγράμματος

 

Και βέβαια ένα σχετικό επιτραπέζιο παιχνίδι:

Παιδιά, αυτοσχεδιάστε και ορίστε τους δικούς κανόνες!

Παιδιά, αυτοσχεδιάστε και ορίστε τους δικούς σας κανόνες!

 

Το θέμα αυτό δεν έλειψε και από τις μπλούζες που ζωγράφισαν τα παιδιά:

IMG_1832

 

Αλλά και οι υπόλοιπες εργασίες των παιδιών με πολλές φωτογραφίες κατά τη διάρκεια όλης της χρονιάς έγιναν ένα όμορφο βιβλίο:

καλοκαιρινό το θέμα του εξώφυλλου με υπέροχα χρώματα!

καλοκαιρινό το θέμα του εξώφυλλου με υπέροχα χρώματα!

 

Και το σχολικό ενθύμιο είχε θέμα τους αγαπημένους μας δεινόσαυρους:

IMG_1824

 

Παιδιά, ελπίζουμε να σας άρεσαν!

IMG_1828

 

Καλό καλοκαίρι σε όλους!!

 

 

από κάτω από: ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2014-2015 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καλό καλοκαίρι!    

Η Καλοκαιρινή γιορτή μας

Ιούν 201511

Και αυτή τη χρονιά ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων και όλοι οι γονείς συνεργάστηκαν και χάρισαν στα παιδιά μια αξέχαστη μέρα!

Ξεκινήσαμε με παιχνίδια..

 

Μπράβο κυρία Αφροδίτη!

Μπράβο κυρία Αφροδίτη!

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ 11

Τα παιδιά διασκέδασαν αφάνταστα!

Τα παιδιά διασκέδασαν αφάνταστα!

 

Συνεχίσαμε με τα γενέθλια του Χριστόφορου:

 

Χρόνια σου Πολλά Χριστόφορε!!

Χρόνια σου Πολλά Χριστόφορε!

 

 

Και καταλήξαμε σε έναν υπέροχο μπουφέ από τα χεράκια των μαμάδων:

Υπέροχα!

Υπέροχα!

Μια ζωγραφιά που υπόσχεται γαστρονομική τέρψη!

Μια ζωγραφιά που υπόσχεται γαστρονομική τέρψη!

Μαμάδες, είστε απίστευτες!

Μαμάδες, είστε απίστευτες!

Τα λόγια είναι περιττά!

Τα λόγια είναι περιττά!

 

Σε κλίμα αμοιβαίας εκτίμησης, συμμετοχής και συνεργασίας αποχαιρετήσαμε με τον καλύτερο τρόπο τη σχολική χρονιά που πέρασε! Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων,  όλους τους γονείς, μαμάδες και μπαμπάδες, τους παππούδες και τις γιαγιάδες των παιδιών μας και φυσικά την κυρία Αφροδίτη, που ψυχαγώγησε τα παιδιά!

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η Καλοκαιρινή γιορτή μας    

Πάρκο Δεινοσαύρων

Μάι 201523

παρκο δεινοσαύρωνΕπιτέλους φθάνει η ημέρα που περιμένουμε όλοι! Στη διάρκεια του Καινοτόμου Προγράμματος “Μια φορά κι έναν καιρό…ήταν οι δεινόσαυροι” ή “Ο Τυραννόσαυρος Ρεξ και η παρέα του”(τίτλοι των 2 τμημάτων) τα παιδιά πρότειναν να πάμε στο Πάρκο Δεινοσαύρων στη Θεσσαλονίκη!

 

Την Τρίτη 26 Μαΐου να είστε όλοι στο σχολείο στις 8:15 π.μ.! Θα επιβιβαστούμε και στις 8:30 θα ξεκινήσουμε!Θα φθάσουμε, θα ξεναγηθούμε στο Μουσείο των δεινοσαύρων και μετά θα παίξουμε στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο!! Οι γονείς-συνοδοί θα μπορέσουν να απολαύσουν παρεούλα τον καφέ τους! Είμαστε ενθουσιασμένοι!

Όπως φαντάστηκαν τα παιδιά μας το Πάρκο των Δεινοσαύρων!

Όπως φαντάστηκαν τα παιδιά μας το Πάρκο των Δεινοσαύρων!

 

από κάτω από: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ, ΓΟΝΕΙΣ, ΕΚΔΡΟΜΕΣ, ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2014-2015 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πάρκο Δεινοσαύρων    

Πρόσκληση

Μάι 201515

imagesΑγαπητοί γονείς, σας προσκαλούμε την Τετάρτη 20 Μαΐου στις 7:00 το απόγευμα στο χώρο του σχολείου μας, όπου θα πραγματοποιηθεί συζήτηση με την κ. Ασπασία Παπαδοπούλου, Ειδική Παιδαγωγό – Ψυχοθεραπεύτρια ζεύγους και παιδιών, με θέμα “Μετάβαση στο Δημοτικό Σχολείο – Ανάπτυξη Συναισθηματικής Νοημοσύνης”

Σας περιμένουμε όλους!

από κάτω από: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ, ΓΟΝΕΙΣ, ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ, ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2014-2015 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρόσκληση    

Γιορτή της μητέρας, 2015

Μάι 20158

ΜΗΤΕΡΑ

Γιορτή της μητέρας, 2015

 

2ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Χαλάστρας, Κλασικό και Ολοήμερο Τμήμα

 

Αγαπάω τη μανούλα μου, γιατί…

  • Για όλα! (Σταύρος)
  • Μου δίνει φιλάκια και αγκαλίτσες! (Σόφη)
  • Είναι πολύ γλυκιά! (Εύα)
  • Με παίρνει παιχνίδια και δώρα! (Λουκάς)
  • Μου κάνει αγκαλιές, φιλάκια και όλα τα χατίρια! (Μυρσίνη)
  • Μ’ αγαπάει! (Παναγιώτης)
  • Μου δίνει φιλάκια! (Πέρσα)
  • Με κάνει βόλτες! (Λευτέρης)
  • Δεν ξέρω…για όλα! (Άλεξ)
  • Μου δίνει αγκαλιές! (Χριστόφορος)
  • Την αγαπάω! (Κωνσταντίνος)
  • Μου κάνει αγκαλιές! (Ελισάβετ)
  • Μου δίνει φιλάκια! (Νίκος)
  • Για όλα!…εκτός όταν με μαλώνει! (Κωνσταντής)
  • Κάνει πολύ νόστιμα φαγητά! (Αναστάσης)
  • Μου δίνει φιλάκια!(Έφη)
  • Μου δίνει φιλάκια και αγκαλιές! (Γρηγόρης)
  • Με σκέφτεται όταν στενοχωριέμαι και μ’ αγαπάει! (Αναστασία)
  • Μ’ αγαπάει και με φροντίζει! (Στέλιος)
  • Κάνει τα καλύτερα φαγητά! (Κατερίνα)
  • Κάνει πολύ ωραίες αγκαλιές! (Μαριλένα)

 

IMG_1622

  • Με πηγαίνει στη θάλασσα! (Κωνσταντίνος)
  • Είναι η καλύτερη μαμά του κόσμου !(Νίκος)
  • Μου φτιάχνει κέικ !(Ιωάννα)
  • Μας χαϊδεύει το βράδυ! (Ευφροσύνη)
  • Μας βάζει να κοιμηθούμε! (Λορέντσα)
  • Μου παίρνει δώρα !(Λουκάς)
  • Μου δίνει σοκολάτες! (Διονύσης)
  • Μου κάνει αγκαλιές! (Αλέξανδρος)
  • Μου δίνει φιλάκια! (Αλκιβιάδης)
  • Με φιλάει και με αγκαλιάζει το βράδυ! (Μαρίνα)
  • Μου αγοράζει παιχνίδια! (Αμαλία)
  • Μου κάνει πατάτες και σούπα !(Αναστάσης)
  • Της κάνω φιλάκια και μου κάνει κι αυτή! (Φώτης)
  • Μαφήνει να της βγάζω φωτογραφίες! (Μάριος)
  • Γιατί κάνει το καλύτερο λουκάνικο! (Ιάσωνας)
  • Με πηγαίνει βόλτες! (Γιώργος Λ.)
  • Μου παίρνει πολλά παιχνίδια! (Χρήστος)
  • Μαγκαλιάζει !(Ειρήνη)
  • Μου αρέσει πολύ! (Γιώργος Αν.)
  • Είναι πολύ καλή! (Θωμάς)
  • Μου κάνει μπάνιο! (Δημήτρης)
  • Είναι… Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ! (Γιάννης).  

Μανούλες, σας αξίζει ένα δώρο απ΄τα χεράκια μας!

ανοιξιάτικα, πολύχρωμα σημειωματάρια τοίχου!

ανοιξιάτικα, πολύχρωμα σημειωματάρια τοίχου!

 

και ένα λουλουδάκι - μανταλάκι!

και ένα λουλουδάκι – μανταλάκι!

 

IMG_1626

Χρόνια Πολλά μανούλες!

Σας αγαπάμε πολύ!!

Προσφορά βιβλίων

Απρ 201527

Δε θα μπορούσαμε να παραλείψουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στους γονείς της Ιωάννας Δεληολάνη για την ευγενική προσφορά  παιδικών βιβλίων στο σχολείο μας. Χαιρόμαστε ιδιαίτερα για τη συμμετοχή των γονιών, με οποιοδήποτε τρόπο κι αν αυτή εκδηλώνεται και με κοινό στόχο την ολόπλευρη ανάπτυξη και εκπαίδευση των παιδιών μας.

IMG_1580

από κάτω από: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ, ΓΟΝΕΙΣ, ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ, ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2014-2015 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Προσφορά βιβλίων    

Ευχαριστήρια επιστολή

Απρ 201527

IMG_1588

 

Ευχαριστούμε θερμά το  Χρήστο και τη Μαρία από το Εκπαιδευτικό Κέντρο Υποστήριξης  Ζωής(Ε.Κ.Υ.Ζ.) για την καταπληκτική επιμόρφωση που πραγματοποίησαν στους γονείς και στις εκπαιδευτικούς, σήμερα το απόγευμα στο σχολείο μας!

 

 

Σε 3,5 μόλις ώρες μας δόθηκαν πολύτιμες πληροφορίες για

  • Παροχή Βασικών Πρώτων Βοηθειών
  •  Διαχείριση κρίσεων και ατυχημάτων
  • Ανάγνωση κινδύνων
  • Ασφαλή πρόσβαση – Ακινητοποίηση – Μετακίνηση τραυματία
  • Παροχή οξυγόνου σε ασθενή που δεν αναπνέει
  • ΚΑΡΠΑ
  • Αυτόματος Εξωτερικός Απινιδωτής
  • Αντιμετώπιση Πνιγμονής
  • Αντιμετώπιση Καρδιακής προσβολής
  • Αντιμετώπιση Αιμορραγίας
  • Παροχή βοήθειας σε αλλεργικό ασθενή

και σίγουρα ξεχάσαμε αρκετά….

θέση ασφαλείας μετά από την παροχή πρώτων βοηθειών

θέση ασφαλείας μετά από την παροχή πρώτων βοηθειών

ΚΑΡΠΑ για παροχή οξυγόνου όταν ο τραυματίας δεν αναπνέει

ΚΑΡΠΑ για παροχή οξυγόνου όταν ο τραυματίας δεν αναπνέει

ΚΑΡΠΑ σε ενήλικα, αλλά και σε βρέφος

ΚΑΡΠΑ σε ενήλικα, αλλά και σε βρέφος

αντιμετώπιση αιμορραγίας

αντιμετώπιση αιμορραγίας

αντιμετώπιση πνιγμονής

αντιμετώπιση πνιγμονής

αντιμετώπιση πνιγμονής σε βρέφος...

αντιμετώπιση πνιγμονής σε βρέφος…

 

Θα ήταν σημαντική παράλειψη αν δεν ευχαριστούσαμε, θερμά τον μπαμπά της Μαριλένας, τον κ. Μπάμπη Ταμπακάκη, ο οποίος μετά την προσωπική του παρακολούθηση μαθημάτων και την πιστοποίησή του στην παροχή Πρώτων Βοηθειών, μάς ενθάρρυνε για την πραγματοποίηση της σημερινής επιμόρφωσης και μας έφερε σε επαφή με τον αρμόδιο φορέα

IMG_1583

Το απόγευμά μας ήταν ιδιαίτερα εποικοδομητικό! Εντυπωσιαστήκαμε από τον επαγγελματισμό των επιμορφωτών μας, οι οποίοι μας παρείχαν τις γνώσεις τους εντελώς αφιλοκερδώς!

Τέλος, ευχαριστούμε τους γονείς για την ανταπόκρισή τους, η οποία ήταν ιδιαίτερα ικανοποιητική!

Ευελπιστούμε να συνεργαστούμε και πάλι στο μέλλον!

από κάτω από: ΓΟΝΕΙΣ, ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ, ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2014-2015 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ευχαριστήρια επιστολή    

“Πρώτες Βοήθειες” στο σχολείο μας

Απρ 201525

πρωτες βοηθειεςΕπειδή η ψυχραιμία αποδεικνύεται σωτήρια σε περίπτωση ατυχήματος, αλλά απαραίτητες είναι και οι γνώσεις διαχείρισής του, Ειδική Ομάδα του Κέντρου Υποστήριξης Ζωής θα πραγματοποιήσει στο σχολείο μας ενημέρωση με θέμα “Πρώτες Βοήθειες”.

 

Αγαπητοί γονείς, αλλά και όποιος άλλος ενδιαφέρεται, σας προσκαλούμε τη Δευτέρα 27 Απριλίου στις 18:00 το απόγευμα στο χώρο του νηπιαγωγείου μας σε αυτή την επιμορφωτική δράση

από κάτω από: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ, ΓΟΝΕΙΣ, ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ, ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2014-2015, Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Πρώτες Βοήθειες” στο σχολείο μας    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »
Ιούνιος 2026
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

IMG_1998

Το 2ο  Νηπιαγωγείο Χαλάστρας βρίσκεται στην Χαλάστρα Θεσσαλονίκης και ανήκει στον Καλλικρατικό δήμο ΔΕΛΤΑ. Αποτελείται από 2 τμήματα:
Το Πρωινό Τμήμα 1

και το Πρωινό Τμήμα 2

Λειτουργεί Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα

καθώς και Τμήμα Ένταξης.

Εργαζόμενοι εκπαιδευτικοί:
Αικατερίνη Καμπούρη – νηπιαγωγός στο Πρωινό Τμήμα 1,

Μαρία Χαρτσίνα – νηπιαγωγός στο Πρωινό Τμήμα 2,

Αικατερίνη Τόσιου – νηπιαγωγός στο Τμήμα Ένταξης

Ευμορφία Οικονόμου – Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου και νηπιαγωγός στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα

Ελένη Τσακίρη – Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ)



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων