Πρώτη μέρα στο σχολείο και το παιχνίδι ατελείωτο!
Παίξαμε παιχνίδια για να γνωριστούμε:
- είπαμε το όνομά μας στην ολομέλεια χτυπώντας ρυθμικά τα χέρια
- ξετυλίξαμε ένα κουβάρι λέγοντας το όνομά μας
- φωνάξαμε το όνομα άλλου παιδιού πετώντας το κουβάρι και παίξαμε την “αραχνούλα” φτιάχνοντας τον ιστό της

- ακούσαμε όμορφη μουσική και περπατήσαμε ελεύθερα στο χώρο. Στο σταμάτημα αυτής, ο καθένας συστήθηκε με τον διπλανό του δίνοντας το χέρι, τον χάιδεψε, του χαμογέλασε, τον αγκάλιασε…
- κρατήσαμε μια πολύχρωμη μπάλα διαδοχικά λέγοντας το όνομά μας και τι μας έκανε εντύπωση την πρώτη μέρα στο σχολείο
Είχαμε και μια έκπληξη! Ενσωματώσαμε στην παρέα μας την όμορφη Φιογκούλα!(το όνομα δόθηκε έπειτα από προτάσεις των παιδιών και ψηφοφορία)
Η Φιογκούλα μάς αφηγήθηκε τα παραμύθια “Ο μικρό Σεπτέμβρης”, “Η Αλεπού δασκάλα” αλλά και “Η Μίλι, η Μόλι και η πρώτη τους μέρα στο σχολείο”
Αλλά και οι κυρίες κάποτε πήγαιναν στο νηπιαγωγείο!

Η ποδίτσα και η φωτογραφία της κ. Κατερίνας από τότε που πήγαινε στο νηπιαγωγείο ενθουσίασε τα παιδιά!
Στο τέλος, η Φιογκούλα χάρισε από ένα δωράκι στα παιδιά!
Περάσαμε υπέροχα!
Καλή σχολική χρονιά!




































