Το γάντι “ουκρανικό παραμύθι”

Διαβάσαμε την πολύ όμορφη χειμωνιάτικη ιστορία “το γάντι”

IMG 441ed85df2ec80ffa672ee13c549e3a9 V

Στη συνέχεια το δραματοποιησαμε.

IMG 3ec71ad035e1030c11c7075701d57fee V

Σειροθετησαμε τα ζωάκια που μπήκαν στο γάντι.

IMG 5bbb42c0a752f2bde491d41e17f3a8e1 V

IMG 73043660e207d782dd24bd4496705b6b V

Δημιουργησαμε ένα τεράστιο γάντι και αφού ζωγραφισαμε βάλαμε μέσα όσα ζωάκια είχαν αναζητήσει καταφύγιο από το κρύο όπως στην ιστορία!

IMG 1d2755e4f6725eb2e57beeba322cde6d V

Και κάθε παιδί έφτιαξε το δικό του γαντακι που έκρυβε την ιστορία με εικόνες!

IMG 2e98d4da766c77ccdf4564525c8180da VIMG 736e33c2c30dcd4457c0ac9a5020e959 V

Τέσσερις εποχές

Μιλήσαμε για τις 4 εποχές

  • μέσα από την τέχνη,
  • παίξαμε επιτραπέζιο ταξινόμησης
  • και φτιάξαμε τον δικά μας πίνακα ” Το δέντρο των 4 εποχών”

IMG 20240119 211414

IMG 20240119 211308

IMG 20240119 211351IMG 20240119 210832IMG e2dd4c396a1f2524bd76c28f444d1fc6 V

-Και τώρα πια εποχή έχουμε;

-Μα χειμώνα φυσικά!!

Τι και αν ο καιρός δεν μας κάνει το χατίρι.Εμεις φτιάξαμε χιόνι με σόδα και αφρό ξυρίσματος, παίξαμε και δημιουργήσαμε τον χιονάνθρωπο μας! Του δώσαμε και όνομα μάλιστα” χρωματιστός Όλαφ”

IMG 20240119 211811IMG 20240119 210951