ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ STEM – ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ

Τη Δευτέρα 23 Απριλίου 2018 πραγματοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο μας εργαστήριο stem – ρομποτικής και τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με την πρωτότυπη σβούρα που έφτιαξαν

 

ΝΕΕΣ ΚΟΥΡΤΙΝΕΣ

Μια φωτογραφία όσες χίλιες λέξεις για να εκφράσουν το μεγαλείο της ψυχής……Χίλια ευχαριστώ στο μπαμπά κο Καμπόλη Ευάγγελο που έκανε δωρεά στο νηπιαγωγείο μας αυτό το πολύτιμο δώρο για τα παιδάκια μας. Τέντες blackout για τον πολυχώρο στον οποίο κοιμούνται τα νήπια αλλά και πραγματοποιούνται οι δραστηριότητες – παρουσιάσεις με το διαδραστικό πίνακα.