Επίσκεψη στο Δημοτικό Σχολείο-Δράση Μετάβασης(1)

Σήμερα Τετάρτη 14 Μαίου τα νήπια,επισκέφτηκαν  το 6ο Δημοτικό σχολείο Αγίας Παρασκευής που είναι και το πλησιέστερο στο νηπιαγωγείο μας.

eikona Viber 2025 05 15 12 45 12 515eikona Viber 2025 05 15 12 45 14 688

Το Νηπιαγωγείο  στο πρόγραμμά του  περιλαμβάνει την  ομαλή  μετάβαση  των  παιδιών  στο  Δημοτικό  Σχολείο στην ενότητα προσωπική και κοινωνική ανάπτυξη.  Οι επισκέψεις βοηθούν στη γνωριμία των νηπίων με τους χώρους και τα πρόσωπα του Δημοτικού και συμβάλλουν στην καλλιέργεια της ασφάλειας, της εμπιστοσύνης και της αυτοεκτίμησης που πρέπει να αποκτήσουν τα παιδιά  ώστε να διαμορφώσουν θετική στάση για το σχολείο και να αποκτήσουν όλες εκείνες τις δεξιότητες που θα τους χρειαστούν στη ζωή τους.

eikona Viber 2025 05 14 21 51 44 386eikona Viber 2025 05 14 21 49 29 950 1

Τα παιδιά  κι οι δασκάλες της πρώτης η κ.Ελευθερία κι η κ.Ηλιάνα ,μας  υποδέχτηκαν με πολλή χαρά κι η κ.Ευγενία ,η μουσικός μας καλωσόρισε μελωδικά κι οι μαθητές  τραγουδούσαν.Προσφέραμε την κάρτα που ετοιμάσαμε και δεχτήκαμε ,δωράκι έκπληξη κι ήταν πολύ ευχάριστο που συναντήσαμε και τους περσινούς συμμαθητές μας.

eikona Viber 2025 05 15 12 45 19 263eikona Viber 2025 05 15 17 38 28 554

 

Καλή Πρόοδο!σε όλα τα παιδιά

Εγκύκλιος προϋποθέσεων και διαδικασιών: α) για την έγκριση παράλληλης στήριξης συνεκπαίδευσης από εκπαιδευτικό, β) για την έγκριση στήριξης από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και γ) για την έγκριση στήριξης από Σχολικό Νοσηλευτή, μαθητών/τριών για το διδακτικό έτος 2025-2



Λήψη αρχείου

Γιορτή της μητέρας

  Παγκόσμια Ημέρα της Μητέρας, η δεύτερη Κυριακή του Μαΐου

και είναι η μέρα εορτασμού της μητρότητας και των ευχαριστιών προς τη μητέρα.

Διαβάσαμε το ποίημα του Γ.Βιζυηνού και ζωγραφίσαμε τη μαμά  μας,

της φτιάξαμε δωράκι ,μενταγιόν κι ετοιμάσαμε την αφίσα ‘Αγαπώ τη μαμά μου’

eikona Viber 2025 05 09 21 19 42 850 1

     «Η μητέρα» (Γεώργιος Βιζυηνός)

Πώς να πειράξω τη μητέρα να κάμω εγώ να λυπηθεί,

που όλη νύχτα κι όλη μέρα για το καλό μου προσπαθεί;

0 02 05 c092f9f4db906e81d2005f847539cfec0d018500c005a623f516408a27cfbc63 8eec980d0a845bf1

Πώς ν’ αρνηθώ ή ν΄ αναβάλω ό,τι ορίζει κι απαιτεί,

αφού στη γη δεν έχω άλλο κανένα φίλο σαν αυτή;

 

 

 

«Μητέρα, παιδιά και πορτοκάλι»
Πάμπλο Πικάσο                                                                                                                 

 

 

 

 

Αυτή στα στήθη τα γλυκά της με είχε βρέφος απαλό,

με κάθιζε στα γόνατά της και μ’ έμαθε να ομιλώ.

mhtera

Αυτή με τρέφει και με ντύνει όλο το χρόνο που γυρνά,

και δίπλα στη μικρή μου κλίνη, σαν αρρωστήσω ξαγρυπνά.

Αυτή σαν πέσω και χτυπήσω φιλά να γειάνει την πληγή.

Georgios Iakobidhs Mhtrikh storghΓεώργιος Ιακωβίδης «Μητρική στοργή».

Αυτή, τι πρέπει να αφήσω και τι να κάμω μ’΄οδηγεί.

Πώς το λοιπόν τέτοια μητέρα να κάμω εγώ να λυπηθεί,

που όλη νύχτα κι όλη μέρα για το καλό μου προσπαθεί;

eikona Viber 2025 05 09 20 07 48 000

 

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΗΤΕΡΑ

   

 

 

 

Εργαστήριο Δεξιοτήτων-Γ΄Θεματική ”Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία

Τα εργαστήρια δεξιοτήτων της Γ΄Θεματικής Ενότητας:Δημιουργώ και καινοτομώ –Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία   με τίτλο : Σκάκι και φαντασία ολοκληρώθηκαν τον Απρίλιο.

Το πρόγραμμα εντάσσεται στις νέες θεματικές και στις ήπιες δεξιότητες που καλούμαστε να αναπτύξουμε στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων του 21ου αιώνα. Λήφθηκαν υπόψη σύγχρονες μεθοδολογικές προσεγγίσεις για τον καθορισμό των μαθησιακών στόχων, τον ορισμό των περιεχομένων μάθησης και το σχεδιασμό των προτεινόμενων δραστηριοτήτων.

Α. Δεξιότητες μάθησης του 21ου αιώνα 4cs: Κριτική σκέψη, Επικοινωνία, Ψηφιακή επικοινωνία, Ψηφιακή συνεργασία, Συνδυαστικές δεξιότητες ψηφιακής τεχνολογίας, Συνεργασία, Δημιουργικότητα

Β. Δεξιότητες ζωής: Κοινωνικές δεξιότητες, Προσαρμοστικότητα και Υπευθυνότητα

Γ. Δεξιότητες της τεχνολογίας, της μηχανικής και της επιστήμης: Δεξιότητες διαχείρισης των Μέσων: Πληροφορικός γραμματισμός, Ψηφιακός γραμματισμός, Δεξιότητες διεπιστημονικής και διαθεματικής χρήσης των νέων τεχνολογιών, Δεξιότητες δημιουργίας και διαμοιρασμού

Δ. Δεξιότητες του νου: Ρουτίνες σκέψης και αναστοχασμός, Οργανωσιακή σκέψη, Επίλυση προβλημάτων, Μελέτη περιπτώσεων, Κατασκευές, παιχνίδια, εφαρμογές με θέμα το σκάκι

eikona Viber 2025 05 06 21 40 25 467eikona Viber 2025 05 05 16 45 27 523eikona Viber 2025 02 28 06 41 07 104

 

Σκοπός του συγκεκριμένου εργαστηρίου δεξιοτήτων είναι  οι μαθητές  να έρθουν σε επαφή  με    τους βασικούς κανόνες  του πνευματικού αθλήματος του σκακιού, μέσα από παιγνιώδεις και εικαστικές δράσεις και γιατί όχι να αγαπήσουν το παιχνίδι (όχι απαραίτητα να μάθουν να παίζουν). Πλήθος ερευνών σε όλο τον κόσμο έχουν καταδείξει  τα οφέλη που μπορούν να προκύψουν από την εισαγωγή του σκακιού σε μαθηματικές, κοινωνικές και γνωστικές  δεξιότητες αλλά και στη συμπεριφορά, στη μνήμη, στην αυτοσυγκέντρωση και στην κοινωνικοποίηση των παιδιών.

eikona Viber 2025 05 06 21 40 25 408eikona Viber 2025 05 05 16 45 27 555

Εισαγωγή στο θέμα μέσα από  το  πολύ ωραίο  βιβλίο που μας παρουσιάζει με παραμυθένιο τρόπο πως σε δύο πόλεις, που ήταν σε πόλεμο , τα παιδιά κατάφεραν να σταματήσουν τη μάχη και  στη θέση της να δημιουργήσουν ένα παιχνίδι  . Ο τίτλος του παραμυθιού: “Μια φορά κι έναν καιρό ήταν το σκάκι” (Γιουβαντσιούδη Κώστα & Μουσιάδου Ειρήνης)

 Το σκάκι, ένα παιχνίδι στρατηγικής σκέψης, έκανε την εμφάνισή του στο Νηπιαγωγείο, τα παιδιά μυήθηκαν στις βασικές αρχές  και αρκετά το  συνεχίζουν και  το ζητούν επίμονα. Παρακάτω δύο συνδέσμοι, όπου με την επίβλεψη πάντα των γονέων, μπορούν να παίξουν σκάκι, μαθαίνοντας μάλιστα σε ποιες θέσεις μπορούν να κινούνται τα πιόνια. Εξασκώντας μνήμη, λογική, κριτική σκέψη, διατυπώνοντας στόχους, υποθέσεις, αναθεωρήσεις, συμπεράσματα, χτίζοντας σιγά σιγά δικές τους πρακτικές και τακτικές, βρίσκοντας δρόμους, τρόπους, διεξόδους, μαθαίνοντας πώς να μάθουν, αυτοδιδασκόμενα από τις αστοχίες, τα λάθη τους, προσπαθώντας, επιμένοντας, δοκιμάζοντας.

ΣΚΑΚΙ 1 (για αρχάριους)

ΣΚΑΚΙ 2 (επιλογή παίξε με τον υπολογιστή)

Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας

Σήμερα Τετάρτη 30 Απριλίου 2025 ,στο νηπιαγωγείο μας παρουσιάστηκε ,πρόγραμμα αγωγής υγείας για τα Μικρόβια.Οι μικροί μαθητές μας,ενημερώθηκαν από τις επισκέπτριες υγείας του Κ.Υ Αγίας Παρασκευής ,κ. Ελεονώρα και κ.Λουκία με παρουσίαση σε ppt,ομιλία ,πείραμα και δημιουργικές δραστηριότητες εμπέδωσης.

eikona Viber 2025 04 30 15 57 47 787eikona Viber 2025 04 30 15 57 47 609eikona Viber 2025 04 30 16 50 19 660

 

eikona Viber 2025 05 13 09 31 29 199

 

 

Φυσικά ,οι τρόποι πρόληψης ειναι ο πυρήνας αυτών των δράσεων αγωγής υγείας και  το πλύσιμο των χεριών είναι ένα από τα σημαντικότερα μέτρα πρόληψης.

eikona Viber 2025 04 30 16 50 50 789eikona Viber 2025 04 30 16 50 46 308eikona Viber 2025 04 30 16 50 36 557

Τα καθαρά χέρια αποτελούν ασπίδα προστασίας από τα νοσήματα και τους ιούς. Ειδικά τα παιδιά που βάζουν συνέχεια τα χέρια στο στόμα, λόγω της περιέργειάς τους να πιάνουν τα πάντα, θα πρέπει από μικρή ηλικία να μάθουν να έχουν χέρια καθαρά.

eikona Viber 2025 04 30 15 57 47 097astra

ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ

Το σχολείο μας συμμετέχει με εικαστική δημιουργία στη 18η Συνάντηση Μαθητικής Δημιουργίας του Δήμου μας, αφιερωμένης στην ενσυναίσθηση, τη συναισθηματική ταύτιση με την ψυχική κατάσταση του άλλου, όπου φιλοδοξεί να μας βάλει όλους, μικρούς και μεγάλους, στη διαδικασία να δούμε μέσα από τα μάτια του άλλου, να μπούμε στα παπούτσια του, να νιώσουμε τα συναισθήματά του, να αντιληφθούμε και να κατανοήσουμε σε βάθος τις σκέψεις του. Πόσο πιο όμορφος, στ’ αλήθεια, θα ήταν ο κόσμος, εάν δανειζόμασταν το βλέμμα του άλλου!

Το έργο των παιδιών ”Μπαίνοντας στα παπούτσια του άλλου – Μία παρέα δυνατή”

IMG 20250221 123726 0

Μπράβο σε όλα τα παιδιά!

ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ

Η 18η Συνάντηση Μαθητικής Δημιουργίας θα ξεκινήσει την Παρασκευή 2 Μαΐου 2025& θα ολοκληρωθεί την Κυριακή 18 Μαΐου 2025.

11 ημέρες χαράς και δημιουργίας των μαθητών / τριών των σχολείων της πόλης μας.

 Ακολουθούν 2 αφίσες και αναλυτικό Πρόγραμμα



Λήψη αρχείου