Άρθρα κατηγορίας Χρήσιμοι σύνδεσμοι
Συμμετοχές σε Προγράμματα
Το σχολείο μας ,κατά την σχολική χρονιά 2025-26 συμμετείχε
1)στο Bravo Schools 2026,γιαυτό και παραλάβαμε τις βεβαιώσεις συμμετοχής στο Bravo Schools 2026.
- των αρμόδιων εκπαιδευτικών και των μαθητών,
- το λογότυπο του Πρεσβευτή των 17 Παγκόσμιων Στόχων που μπορούν να κατέχουν οι μαθητές/τρεις που συμμετείχαν καθώς και
- τον έπαινο του σχολείου καθώς και
- Τη σηματοδότηση του σχολείου μας για την ένταξη του στο ΔΙΚΤΥΟ των ” in action SDG SCHOOLS CLUB “
2) στο δίκτυο ΠΕ «Οικολογικά Σχολεία», γιαυτό και παραλάβαμε τις βεβαιώσεις σχολείου-εκπαιδευτικού-μαθητών/τριων
2o_Nipiagogeio_Agias_Paraskevis
βεβαιωση συμμετοχής σχολειου ECO_2025-2026
Καλές Πρακτικές Σχεδίου Δράσης ΄’Όλοι διαφορετικοί,όλοι μαζί’
Αποχαιρετιστήριο πάρτι για το κλείσιμο της σχολικής χρονιάς 2025/2026!
Διάκριση για το 2ο Νηπιαγωγείο Αγίας Παρασκευής
Με ιδιαίτερη χαρά παραλάβαμε τον τιμητικό έπαινο συμμετοχής που απένειμε ο Δήμος Αγίας Παρασκευής στο σχολείο μας για τη συμμετοχή του στον Σχολικό Μαραθώνιο “Πάμε Ανακύκλωση” 2025-2026. Η συμμετοχή μας αποτέλεσε μια σημαντική ευκαιρία για τους μικρούς μαθητές να καλλιεργήσουν περιβαλλοντική συνείδηση, να γνωρίσουν την αξία της ανακύκλωσης και να αναπτύξουν υπεύθυνες στάσεις απέναντι στο περιβάλλον. Η συγκεκριμένη δράση υλοποιήθηκε καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς και για αυτό ευχαριστούμε θερμά τα παιδιά και τις οικογένειες τους για τη συνεργασία και τη συμβολή τους σε αυτή την όμορφη προσπάθεια.
Δράση για τη μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό Σχολείο (3)
Την Τετάρτη 3/6 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας ενημερωτική συνάντηση με τους γονείς/κηδεμόνες των νηπίων μαθητών/τριών μας, με θέμα την ομαλή μετάβαση στο δημοτικό σχολείο. Συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί-δασκάλες κ. Λυμπεροπούλου Παυλίνα, κ. Ασλανίδου Τιτίκα, κ. Αγγέλη Ηλιάνα.
Μας μίλησαν για τη σπουδαιότητα αυτής της διαδικασίας, την εξασφάλιση όρων ομαλής μετάβασης, την ενίσχυση της αυτοπεποίθησης και αυτοεκτίμησης των μαθητών/τριών, τη λειτουργία του δημοτικού σχολείου, τις καλές πρακτικές προσαρμογής.
Σας ευχαριστούμε πολύ!
Καλοκαιρινή γιορτή
Την Τετάρτη 3 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε, παρουσία γονέων/κηδεμόνων, η καλοκαιρινή μας γιορτή, ένα θεατρικό παιχνίδι, με μύθους και πλάσματα με τίτλο «Το ωραιότερο ΜΠΛΕ», σε συνεργασία με την ομάδα θεατροπαιδαγωγικών δράσεων ΣυνΚίνησις.
Με οδηγό την αρχαία ελληνική μυθολογία, ταξιδέψαμε στα μυστικά και στα παιχνίδια της Θάλασσας και του Ουρανού! Οι θεοί του ουρανού και της θάλασσας τσακώνονται για το ποιος έχει το ωραιότερο ΜΠΛΕ! Τα παιδιά μεταμορφώνονται σε Νηρέα – Νηρηίδες, Αετούς -Πήγασους, Ναύτες – Γοργόνες και καλούνται να βοηθήσουν και να αποφασίσουν…
Μαζί μας είχαμε τους εκπαιδευτικούς και τα παιδιά του 1ου Εδικού Νηπιαγωγείου Κωφών Πεύκης, μετά από πρόσκλησή μας, καθώς στη διάρκεια της χρονιάς επικοινωνήσαμε και συνεργαστήκαμε στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης μας ”Όλοι Διαφορετικοί, Όλοι Μαζί”. Με χαρά και ενθουσιασμό ανεμίσαμε όλοι μαζί το τεράστιο μπλε πανί… Το ωραιότερο ΜΠΛΕ της Θάλασσας και του Ουρανού!
Στο τέλος της γιορτής τραγουδήσαμε στη νοηματική γλώσσα το υπέροχο τραγούδι ”Να αγαπάς”, κατόπιν εκμάθησης του τραγουδιού στη νοηματική στα παιδιά από την εκπαιδευτικό του τμήματος ένταξης και την κοινωνική λειτουργό, αφιερωμένο στους μικρούς μας φίλους.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά!
Καλό καλοκαίρι!
Η μέρα μας έκλεισε επίσης πολύ ωραία, αφού καλέσαμε τα παιδιά στις τάξεις μας, παίξαμε, ανταλλάξαμε ζωγραφιές και χαμόγελα!
Τους αποχαιρετήσαμε με μια τεράστια αγκαλιά και ένα καραβάκι – κατασκευή μας, φορτωμένο καραμελίτσες!
Σας ευχαριστούμε πολύ.
Ήταν μια μοναδική εμπειρία για όλους μας!
Συμμετοχή 1ου Ειδ. Νηπ. Κωφών Πεύκης στην καλοκαιρινή μας γιορτή (σχ. δράσης ” Όλοι Διαφορετικοί, Όλοι Μαζί”)
Στην καλοκαιρινή μας γιορτή είχαμε τους εκπαιδευτικούς και τα παιδιά του 1ου Εδικού Νηπιαγωγείου Κωφών Πεύκης, μετά από πρόσκλησή μας, καθώς στη διάρκεια της χρονιάς επικοινωνήσαμε και συνεργαστήκαμε στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης μας ”Όλοι Διαφορετικοί, Όλοι Μαζί”. Με χαρά και ενθουσιασμό ανεμίσαμε όλοι μαζί το τεράστιο μπλε πανί… Το ωραιότερο ΜΠΛΕ της Θάλασσας και του Ουρανού!
Στο τέλος της γιορτής τραγουδήσαμε στη νοηματική γλώσσα το υπέροχο τραγούδι ”Να αγαπάς”, αφιερωμένο στους μικρούς μας φίλους, κατόπιν εκμάθησης του τραγουδιού στη νοηματική στα παιδιά από την εκπαιδευτικό του τμήματος ένταξης και την κοινωνική λειτουργό. Ήταν μια απόλυτα συγκινητική στιγμή να νοηματίζουμε όλοι μαζί.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά!
Καλό καλοκαίρι!
Η μέρα μας έκλεισε επίσης πολύ ωραία, αφού καλέσαμε τα παιδιά στις τάξεις μας, παίξαμε, ανταλλάξαμε ζωγραφιές και χαμόγελα!
Τους αποχαιρετήσαμε με μια τεράστια αγκαλιά και ένα καραβάκι – κατασκευή μας, φορτωμένο καραμελίτσες!
Σας ευχαριστούμε πολύ.
Ήταν μια μοναδική εμπειρία για όλους μας!
Δράση για τη μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό Σχολείο (2) Επίσκεψη στο Δημοτικό Σχολείο
Σήμερα Τετάρτη 27 Μαίου τα νήπια του σχολείου μας και του 10ου συστεγαζόμενου νηπιαγωγείου επισκέφθηκαν το 6ο Δημοτικό σχολείο Αγίας Παρασκευής που είναι το πλησιέστερο στο νηπιαγωγείο μας.
Η μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους σταθμούς στη ζωή του παιδιού. Πρόκειται για μια διαδικασία που δεν αφορά μόνο την αλλαγή της σχολικής βαθμίδας αλλά και τη συναισθηματική, κοινωνική και γνωστική προσαρμογή του παιδιού στο νέο περιβάλλον. Η επίσκεψη βοηθά στην ομαλή μετάβαση καθώς τα νήπια γνωρίζουν και εξοικοιώνονται με τους χώρους και τα πρόσωπα του Δημοτικού σχολείου, αισθάνονται ασφάλεια, υποστήριξη, αυτοεκτίμηση ώστε να διαμορφώσουν θετική στάση για το σχολείο και να αποκτήσουν όλες εκείνες τις δεξιότητες που θα τους χρειαστούν στη ζωή τους.
Τα παιδιά και οι δασκάλες της πρώτης Κα Βαλεντίνα και Κα Νεκταρία μας υποδέχτηκαν με πολλή χαρά! Μας έδειξαν την τάξη τους, τις εργασίες , κατασκευές, ζωγραφιές τους, τα βιβλία και τα τετράδιά τους και μας πρόσφεραν να καθήσουμε στις θέσεις των θρανίων τους. Απάντησαν στις ερωτήσεις και απορίες μας και μας ενημέρωσαν για το πρόγραμμα του σχολείου τους.
Μας τραγούδησαν όπως και εμείς με τη σειρά μας! Τους προσφέραμε ένα άλμπουμ με ζωγραφιές μας και δεχτήκαμε τις δικές τους υπέροχες ομαδικές κατασκευές!
Με χαρά και συγκίνηση συναντήσαμε και παλιούς μας μαθητές, που τώρα είναι μαθητές δημοτικού!
Ευχαριστούμε πολύ τις δασκάλες και τα παιδιά για τη φιλοξενία τους!
Δράση για τη μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό Σχολείο (1)
Στα πλαίσια της δράσης για την ομαλή μετάβαση των νηπίων μας στο Δημοτικό Σχολείο και σε συνεργασία με το 10ο Νηπιαγωγείο, είχαμε τη χαρά να μας επισκεφθεί μία περυσινή μαθήτριά μας που τώρα φοιτά στην πρώτη δημοτικού!
Μας μίλησε για το Δημοτικό σχολείο, είδαμε τα βιβλία, τα τετράδια , τη σχολική τσάντα της και απάντησε στις απορίες, τις ερωτήσεις και τους προβληματισμούς μας.
Στο τέλος της αφιερώσαμε ένα καλοκαιρινό τραγούδι, της προσφέραμε μια κάρτα και ένα δωράκι και την ευχαριστήσαμε πολύ!
Ήταν μια μοναδική εμπειρία για όλους μας!





















