Παγκόσμια Ημέρα Υγιεινής Διατροφής.

 

food pyramid g8dfb00ab6 1280

H 16η Οκτωβρίου είναι Παγκόσμια Ημέρα Υγιεινής Διατροφής. Μιλήσαμε  για τις ομάδες τροφών ,ποια τρόφιμα πρέπει να καταναλώνουμε συχνά και ποια με μέτρο, συνθέσαμε την πυραμίδα της μεσογειακής Διατροφής, με  διασκεδαστικό τρόπο παίζοντας ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι και κατασκευάσαμε τον σεφ με τους κανόνες της υγιεινής διατροφής .Στο τέλος διαβάσαμε το βιβλίο  Δεν θέλω σούπα ! μια εικονογραφημένη ιστορία για τα παιδιά νηπιακής ηλικίας

 

eikona Viber 2025 10 16 20 58 55 197eikona Viber 2025 10 16 20 58 55 603eikona Viber 2025 10 16 21 32 47 489eikona Viber 2025 10 16 20 58 55 341eikona Viber 2025 10 16 20 58 55 046eikona Viber 2025 10 16 20 58 55 455eikona Viber 2025 10 16 21 32 56 375eikona Viber 2025 10 16 21 33 04 768eikona Viber 2025 10 16 21 33 00 576eikona Viber 2025 10 17 18 50 27 838

Άσκηση σεισμού – Δράση Ενεργού Πολίτη: Εργαλειοθήκη (toolkit) για περίπτωση ανάγκης – «Το Κουτί της Ασφάλειάς μας»

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη άσκηση σεισμού στο σχολείο μας. Τα παιδιά ενημερώθηκαν για το τί είναι ο σεισμός και ποια μέτρα προστασίας πρέπει να λάβουμε πριν από το σεισμό, τι κάνουμε κατά την διάρκεια του σεισμού είτε είμαστε στην τάξη, στο σπίτι ή στο δρόμο και τι θα κάνουμε μετά από το σεισμό, μέσα από εικόνες, videos του Οργανισμού Αντισεισμικής Προστασίας {ΟΑΣΠ).

KRYBOMAI        STHN AYLH 1

Η άσκηση αυτή αποτέλεσε την αφορμή για να ξεκινήσει η Δράση Ενεργού Πολίτη: Εργαλειοθήκη (toolkit) για περίπτωση ανάγκης – «Το Κουτί της Ασφάλειάς μας» 

Τα παιδιά παρατήρησαν τα αντικείμενα που περιέχει το υπάρχον κουτί πρώτων βοηθειών της τάξης και συζήτησαν  για την ανάγκη ύπαρξης του κουτιού, το περιεχόμενό του και τρόπους ανατροφοδότησής του . Με καταιγισμό ιδεών ανέφεραν περιπτώσεις, στις οποίες θα μπορούσε να φανεί χρήσιμο ένα κουτί έκτακτων αναγκών. Αποφάσισαν να  δημιουργήσουν  «Το Κουτί της Ασφάλειάς μας», ενός κουτιού βοήθειας σε περίπτωση ανάγκης για την τάξη.

  KOYTI1

BAZO STO KOYTI    EIDH PROTHS ARITHMOI

  KOYTI TELIKO 1

Ζωγράφισαν και ομοιώματα των αντικειμένων του κουτιού (φάρμακα, ορός, γάζα, φακός, μάσκες …) ώστε να μπορούν να παίζουν με αυτά.

OMOIOMATA OMOIOMATA TELIKO

Και συνεχίζουμε με τη Δράση!

Code Week 2025- Eυρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα 2025

Ξεκινήσαμε σήμερα τις δραστηριότητες για την ευρωπαϊκή εβδομάδα κωδικοποίησης, με την συμμαχία της Μαρίνας Ζαχαρία ,με τίτλο Θα πάω για αρκούδες!

Στο δάπεδο έχουμε ετοιμάσει ένα τετραγωνισμένο πλαίσιο 12 τετραγώνων . Το  αρκουδάκι έχασε τη φωλιά του  και πρέπει να το βοηθήσουμε να τη βρει.
Το ένα τετράγωνο είναι η αφετηρία, όπου ξεκινά και ένα άλλο η φωλιά. Τα παιδιά πρέπει να τοποθετήσουν στο πάτωμα τα βελάκια κατεύθυνσης ή να καταγράψουν τον κώδικα και να “προγραμματίσουν” το παιδί αρκουδάκι να φτάσει στη φωλιά του.

eikona Viber 2025 10 14 17 01 46 254eikona Viber 2025 10 14 17 01 38 816 1eikona Viber 2025 10 14 17 01 42 063

Εξερευνώντας το Σαλιγκάρι και το Γυμνοσάλιαγκα!

Με αφορμή ένα γυμνοσάλιαγκα που παρατηρήσαμε στο παράθυρο της τάξης μας, μια βροχερή μέρα του Οκτώβρη, αποφασίσαμε να διερευνήσουμε το Σαλιγκάρι και το Γυμνοσάλιαγκα!

                                     GYMNOSALIAGKAS 3

Αρχικά ανιχνεύσαμε ό,τι γνωρίζουμε σχετικά και με τη συμπλήρωση σταδιακά του πίνακα K-W-L-H (Τι γνωρίζω-Τι θέλω να μάθω-Τι έμαθα-Πώς το έμαθα) σχεδιάσαμε τις δραστηριότητες.

                           KWLH

Μεταφέραμε το γυμνοσάλιαγκα στον κήπο της αυλής μας, τον παρατηρήσαμε και ψάξαμε να βρούμε και άλλα σαλιγκάρια και γυμνοσάλιαγκες.

                      STHN AYLH

Στη συνέχεια ο καθένας ανέλαβε να βρει πληροφορίες, να φέρει βιβλία , εικόνες, κελύφη σαλιγκαριών, με τη βοήθεια των γονέων/κηδεμόνων του και τα παρουσίασε.

                    PAROYSIASEIS

Οργανώσαμε το Κέντρο Μάθησης Σαλιγκαριού και Γυμνοσάλιαγκα.

KENTRO MATHHSHS    PARATHRHSH

Χρησιμοποιήσαμε το γραφικό οργανωτή, Διάγραμμα Venn και αναπαραστήσαμε οπτικά τις διαφορές και τις ομοιότητες μεταξύ του Σαλιγκαριού και του Γυμνοσάλιαγκα.

                      Venn

Παίξαμε επιτραπέζιο παιχνίδι ”Ζωγραφίζω το κέλυφος το Σαλιγκαριού”, γράψαμε λέξεις, προγραμματίσαμε το ρομποτάκι, τη Beebot, να βρει τα σαλιγκάρια!

                   GRAFH BEEBOT

Έπειτα ανατρέξαμε στο πίνακα K-W-L-H (Τι γνωρίζω-Τι θέλω να μάθω-Τι έμαθα-Πώς το έμαθα) και συζητήσαμε τι μάθαμε, πώς το μάθαμε, τις εντυπώσεις – αξιολογήσεις μας.

Στο τέλος ετοιμάσαμε μια κατασκευή!

                    KATASKEYH

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ

Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο

Αγαπητοί γονείς,

Σας ένημερώνουμε σχετικά με τη δημιουργία και διαχείριση μαθητικών λογαριασμών στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (Π.Σ.Δ).

Δημιουργία λογαριασμού μαθητή από τον γονέα ή κηδεμόνα
Σύμφωνα με την εγκύκλιο (20/3/2020) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, οι μαθητές/τριες της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μπορούν να αποκτήσουν λογαριασμό χρήστη στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (Π.Σ.Δ.), με τον  οποίο μπορούν να έχουν πρόσβαση  στις υπηρεσίες του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου (ΠΣΔ)  (https://www.sch.gr/services).
Η ενημέρωση για τους γονείς / κηδεμόνες των μαθητών/τριών Νηπιαγωγείων αλλά και κάθε μαθητή/τριας που μέχρι σήμερα δεν έχει αποκτήσει λογαριασμό χρήστη στο ΠΣΔ για την δυνατότητα αυτή.

Η δημιουργία λογαριασμού για τους μαθητές μπορεί να  γίνει από τον γονέα/κηδεμόνα ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα.

Η εγγραφή γίνεται από τη σελίδα  https://register.sch.gr/students.  Στην ίδια σελίδα μπορεί να φτάσει κάποιος από την πύλη του ΠΣΔ www.sch.gr ακολουθώντας το σύνδεσμο «Εγγραφή».

Η εγγραφή γίνεται από τον γονέα ή κηδεμόνα του μαθητή/τριας.  Στη σελίδα υπάρχουν σχετικές οδηγίες τις οποίες θα πρέπει να ακολουθήσουν ώστε η εγγραφή να είναι επιτυχής. Δείτε αναλυτικά τον οδηγό έγγραφής: https://register.sch.gr/students/docs20/StudentsRegisterHelp.pdf
Απαιτείται η συμπλήρωση του Αριθμού Μητρώου του μαθητή.  Οι γονείς μπορούν να βρουν τον Αριθμό μητρώου μαθητή είτε στους Ελέγχους Προόδου των μαθητών του προηγούμενου έτους (αν δεν έχει γίνει αλλαγή σχολείου), είτε στην «Βεβαίωση φοίτησης μαθητή/τριας σε σχολείο» (https://www.gov.gr/upourgeia/upourgeio-paideias-kai-threskeumaton/paideias-kai-threskeumaton/attending-school ), είτε να τους τον γνωστοποιήσει το σχολείο.
Τονίζουμε στον γονέα/κηδεμόνα την αναγκαιότητα ορθής αναγραφής της διεύθυνσης e-mail του καθώς επίσης και του αριθμού κινητού τηλεφώνου, ώστε να είναι εύκολη η ανάκτηση των στοιχείων μαθητικού λογαριασμού σε περίπτωση που αυτά ξεχαστούν.
Όταν ολοκληρωθεί η εγγραφή του/της μαθητή/τριας θα αποσταλεί e-mail με τα στοιχεία εγγραφής στη διεύθυνση e-mail που δήλωσε ο γονέας/κηδεμόνας στην ηλεκτρονική αίτηση.

Στη διάθεσή σας για την όποια διευκρίνηση

12η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

Την Παρασκευή 26-09-2025 με αφορμή την 12η  Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, στο πλαίσιο εναρμόνισής της με την Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, υλοποιήσαμε αθλητικές δραστηριότητες, προκειμένου να αναδειχθούν τα οφέλη και η σημασία της φυσικής δραστηριότητας, της σωματικής άσκησης και του αθλητισμού για την υγεία και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής. Μιλήσαμε για τη σημασία του αθλητισμού στην ζωή μας, και γίναμε και εμείς αθλητές βγαινοντας στην αυλή για να τρέξουμε, να παίξουμε και να αθληθούμε, με κοινό σύνθημα: “Γυμναστική για Γερό Σώμα και Δυνατό Μυαλό”!

Με την ομάδα junior academy – γυμναστική για παιδιά και υπό την καθοδήγηση των γυμναστών της, ήρθαμε σε επαφή με τέσσερα από τα πιο δημοφιλή αθλήματα. Έτσι οι μικροί μαθητές μας έπαιξαν ποδόσφαιρο, μπάσκετ, τένις και έκαναν σκυταλοδρομία, στο μικρό γήπεδο που είχε στηθεί στην αυλή του σχολείου μας, μέσα από μια διασκεδαστική και εκπαιδευτική προσέγγιση με στόχο την σωματική δραστηριότητα, τον αυτοέλεγχο την ευγενή άμιλλα και την ομαδικότητα.

Στο τέλος οι γυμναστές, μας μοίρασαν διπλώματα συμμετοχής για να θυμόμαστε αυτή την ξεχωριστή ημέρα!

Ήταν μια υπέροχη εμπειρία ! Μπράβο σε όλους τους μαθητές μας!

PODOSFAIRO     MPASKET    TENNIS

STH SEIRA    SKYTALODROMIA

                             BEBAIOSH

”Μαζί παίζουμε, μαζί γελάμε, με τους ΚΑNΟΝΕΣ πάντα προχωράμε”

”Μαζί παίζουμε, μαζί γελάμε, με τους ΚΑΝΟΝΕΣ πάντα προχωράμε”

Ξεκινώντας τη νέα σχολική χρονιά συζητήσαμε με τα παιδιά για τους κανόνες που θα τηρούμε ώστε όλοι να είμαστε χαρούμενοι.

Μέσα από το μάθημα ”ΚΑΝΟΝΕΣ” του  Προγράμματος Ατομικών και Κοινωνικών Δεξιοτήτων για το νηπιαγωγείο – Βήματα για τη Ζωή και με τη βοήθεια του βάτραχου-φίλου μας Γκόργκι, παίξαμε παιχνίδια ρόλων(παιδί που γνωρίζει τους κανόνες /παιδί που τώρα τους μαθαίνει) και διατυπώσαμε τις θετικές και αρνητικές συμπεριφορές. Μιλήσαμε και για τους κανόνες στην οικογένειά μας και σε άλλες καταστάσεις.

Φτιάξαμε το Συμβόλαιο της τάξης μας με τους κανόνες και το υπογράψαμε με το δαχτυλικό μας αποτύπωμα, δίνοντας την υπόσχεση ότι θα τους ακολουθήσουμε. Φυσικά αυτό το συμβόλαιο το υπογράφουν και οι κυρίες.

 

P1     P2    GK

                                                M

Στη συνέχεια ζωγράφισε και κατέγραψε ο καθένας έναν κανόνα και φτιάξαμε ένα ψηφιακό βιβλίο!

Δείτε το βιβλίο μας πατώντας τον παρακάτω σύνδεσμο:

https://read.bookcreator.com/BcLZ7kVKitbKY4DB3MH1WSc0mZ73/yXO15dZLT0a7TdMqzATdhw

 

Έναρξη σχολικού έτους 2025-26

 

A

 

Σήμερα  Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025 τελέστηκε ο καθιερωμένος αγιασμός,με την έναρξη του νέου σχολικού έτους,στα συστεγαζόμενα νηπιαγωγεία 2ο & 10ο παρουσία μαθητών/τριών, εκπαιδευτικών, γονέων και τον  εκπρόσωπο  του Δήμου Αγίας Παρασκευής κ. Νάνη.

Καλή σχολική χρονιά!


eikona Viber 2025 09 11 21 38 15 285eikona Viber 2025 09 11 21 38 14 265eikona Viber 2025 09 11 21 38 15 041