Την Τετάρτη 3/6 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας ενημερωτική συνάντηση με τους γονείς/κηδεμόνες των νηπίων μαθητών/τριών μας, με θέμα την ομαλή μετάβαση στο δημοτικό σχολείο. Συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί-δασκάλες κ. Λυμπεροπούλου Παυλίνα, κ. Ασλανίδου Τιτίκα, κ. Αγγέλη Ηλιάνα.
Μας μίλησαν για τη σπουδαιότητα αυτής της διαδικασίας, την εξασφάλιση όρων ομαλής μετάβασης, την ενίσχυση της αυτοπεποίθησης και αυτοεκτίμησης των μαθητών/τριών, τη λειτουργία του δημοτικού σχολείου, τις καλές πρακτικές προσαρμογής.
Σας ευχαριστούμε πολύ!
