Συμμετοχή σε έρευνα με θέμα:
«Εννοιολογική Αλλαγή: Ο ρόλος της προσωπικότητας του ρομποτικού μεσολαβητή στην απόκτηση διαδικαστικής και δηλωτικής γνώσης κατά την παιδική και εφηβική ηλικία»
Η αξιοποίηση των Ρομπότ Κοινωνικής Αρωγής (ΡΚΑ) στην Εκπαίδευση αποτελεί έναν από τους στόχους που θέτουν φορείς χάραξης πολιτικής για την Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα. Μαθητές και Μαθήτριες της Β΄ Γυμνασίου του 2ου Γυμνασίου Φλώρινας έλαβαν μέρος σε μελέτη, η οποία επιδιώκει να διερευνήσει πως η προσωπικότητα του ΡΚΑ μπορεί να επηρεάσει την εννοιολογική αλλαγή και συγκεκριμένα την απόκτηση δηλωτικής και διαδικαστικής γνώσης στις Φυσικές Επιστήμες σε μαθητές παιδικής και εφηβικής ηλικίας. Η έρευνα υλοποιήθηκε στο πλαίσιο εκπόνησης διδακτορικής διατριβής από την Υπ. Διδακτόρισσα του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, Χριστοδούλου Παναγιώτα.To ΡΚΑ το οποίο αξιοποιήθηκε στην έρευνα είναι το NAO της εταιρίας SoftBankRobotics.
Ο Διευθυντής του σχολείου Μπατμάς Αναστάστιος παραχώρησε αίθουσα του σχολείου για τη συλλογή των δεδομένων της έρευνας και την τοποθέτηση του εξοπλισμού (π.χ., H/Y, NAO ρομπότ). Όλοι και όλες οι εκπαιδευτικοί του σχολείου διευκόλυναν στον μέγιστο βαθμό την υλοποίηση της συλλογής δεδομένων.