2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ

Συμμετοχή των Μαθητών του σχολείου μας σε έρευνα του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας

Screenshot 1

Συμμετοχή σε έρευνα με θέμα:

«Εννοιολογική Αλλαγή: Ο ρόλος της προσωπικότητας του ρομποτικού μεσολαβητή στην απόκτηση διαδικαστικής και δηλωτικής γνώσης κατά την παιδική και εφηβική ηλικία»

 

Screenshot 4Η αξιοποίηση των Ρομπότ Κοινωνικής Αρωγής (ΡΚΑ) στην Εκπαίδευση αποτελεί έναν από τους στόχους που θέτουν φορείς χάραξης πολιτικής για την Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα. Μαθητές και Μαθήτριες της Β΄ Γυμνασίου του 2ου Γυμνασίου Φλώρινας έλαβαν μέρος σε μελέτη, η οποία επιδιώκει να διερευνήσει πως η προσωπικότητα του ΡΚΑ μπορεί να επηρεάσει την εννοιολογική αλλαγή και συγκεκριμένα την απόκτηση δηλωτικής και διαδικαστικής γνώσης στις Φυσικές Επιστήμες σε μαθητές παιδικής και εφηβικής ηλικίας. Η έρευνα υλοποιήθηκε στο πλαίσιο εκπόνησης διδακτορικής διατριβής από την Υπ. Διδακτόρισσα του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, Χριστοδούλου Παναγιώτα.To ΡΚΑ το οποίο αξιοποιήθηκε στην έρευνα είναι το NAO της εταιρίας SoftBankRobotics.

Ο Διευθυντής του σχολείου Μπατμάς Αναστάστιος παραχώρησε αίθουσα του σχολείου για τη συλλογή των δεδομένων της έρευνας και την τοποθέτηση του εξοπλισμού (π.χ., H/Y, NAO ρομπότ). Όλοι και όλες οι εκπαιδευτικοί του σχολείου διευκόλυναν στον μέγιστο βαθμό την υλοποίηση της συλλογής δεδομένων.

 

Screenshot 1 1 Screenshot 3 Screenshot 51

 

 

 

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων