Η γιορτή του παιδικού βιβλίου έγινε αφορμή για τους μαθητές του 2ου Δημοτικού Σχολείου Πτολεμαΐδας να συμμετάσχουν σε διάφορες δράσεις και εκδηλώσεις. Αφού συζητήσαμε για την αξία του βιβλίου, για τους συντελεστές του, για τα αγαπημένα μας βιβλία, παίξαμε, διαβάσαμε, ζωγραφίσαμε, “σκαρώσαμε” τις δικές μας ιστορίες, δημιουργήσαμε πολύχρωμους σελιδοδείκτες. Συγκεκριμένα:
Οι μικροί μαθητές της Α΄ και της Β΄ τάξης, αφού έπαιξαν το παιχνίδι του θησαυρού (γλωσσικές και μαθηματικές δραστηριότητες , αινίγματα) ανακάλυψαν το βιβλίο που θα μελετούσαμε. “Η σκυλίτσα μας, ο Πλούτο” της Λότη Πέτροβιτς – Ανδρουτσοπούλου με την Α΄τάξη και “Ο Ψευτάκος“ της Ειρήνης Καμαράτου – Γιαλλούση με την Β΄τάξη. Στο τέλος τα παιδιά ανά ομάδες παρουσίασαν με παντομίμα σκηνές των βιβλίων.
Τα παιδιά της Γ΄τάξης συνειδητοποίησαν μέσα από το βιβλίο “Η τελεία” του Peter H. Reynolds, πως όλοι έχουμε δυνατότητες τις οποίες είναι σημαντικό να τις καλλιεργήσουμε. Δημιούργησαν επίσης τους δικούς τους πίνακες ζωγραφικής με τελείες.
Τα τμήματα Δ1 και Δ2 επισκέφτηκαν τη Δημοτική Βιβλιοθήκη Πτολεμαΐδας και αφού πήραν μέρος σε διάφορες δραστηριότητες, έγραψαν και εικονογράφησαν τα δικά τους βιβλία.
“Αν ήμουν βιβλίο…” το Δ1 τμήμα και “Το σχολείο που ονειρεύομαι…” το Δ2.
Η Ε΄τάξη διδάχτηκε, πως πρέπει να είμαστε ευγνώμονες με όσα έχουμε και ότι η ευγνωμοσύνη μάς κάνει ευτυχισμένους, μελετώντας το βιβλίο της Μαρίνας Γιώτη “Τα φλαφ της ευτυχίας”.
Οι μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ τάξης “σκάρωσαν” τις δικές τους ιστορίες, τις οποίες έγραψαν σε μικρά βιβλιαράκια, που έφτιαξαν οι ίδιοι.