Το σχολείο μας … ανθίζει ονομάστηκε η πολύ όμορφη δράση που πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας από τους μαθητές της Α΄ και Β΄τάξης.
Αρχικά οι μαθητές των δύο τάξεων επισκέφθηκαν το φυτώριο΄΄ Αβδελλά΄΄ όπου ενημερώθηκαν για τον τρόπο λειτουργίας του, ξεναγήθηκαν στο χώρο και είχαν τη δυνατότητα να φυτέψουν οι ίδιοι το δικό τους φυτό. Αφού έμαθαν τις βασικές αρχές φροντίδας και καλλιέργειάς του δεσμεύτηκαν για την περιποίησή του στο χώρο του σπιτιού τους.
Στο δεύτερο μέρος της δράσης οι μαθητές θέλοντας να ενισχύσουν την συνεργασία και την ομαδικότητα πρόσφεραν στις υπόλοιπες τάξεις του σχολείου γλάστρες με φυτά με σκοπό την ΄΄υιοθεσία των φυτών ΄΄. Οι μαθητές δεσμεύτηκαν και με Συμβόλαιο Υιοθεσίας σύμφωνα με το οποίο θα φροντίζουν τα φυτά με σεβασμό και υπευθυνότητα.
Με τη δράση αυτή οι μαθητές θ΄ αναπτύξουν την περιβαλλοντική τους συνείδηση και ταυτόχρονα θα ενισχύσουν τον καλλωπισμό του σχολείου μέσω μιας βιωματικής και δημιουργικής εμπειρίας. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα την κ. Μαρία Χρόνη για την φιλοξενία στο φυτώριο και την προσφορών των φυτών στο σχολείο μας.


