Το σχολείο μας … ανθίζει!
Με ετικέτα Ετικέτες: ,

Το σχολείο μας … ανθίζει ονομάστηκε η πολύ όμορφη δράση που πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας από τους μαθητές της Α΄ και Β΄τάξης.3dc5d99e 1dcd 498a 8ed5 d228ee7569e5

Αρχικά οι μαθητές των δύο τάξεων επισκέφθηκαν το φυτώριο΄΄ Αβδελλά΄΄ όπου ενημερώθηκαν για τον τρόπο λειτουργίας του, ξεναγήθηκαν στο χώρο και είχαν τη δυνατότητα να φυτέψουν οι ίδιοι το δικό τους φυτό. Αφού έμαθαν τις βασικές αρχές φροντίδας και καλλιέργειάς του δεσμεύτηκαν για την περιποίησή του στο χώρο του σπιτιού τους.

ef855edf a230 4b4f a574 511ef3d33a65

 

Στο δεύτερο μέρος της δράσης οι μαθητές θέλοντας να ενισχύσουν την συνεργασία και την ομαδικότητα πρόσφεραν στις υπόλοιπες τάξεις του σχολείου γλάστρες με φυτά με σκοπό την ΄΄υιοθεσία των φυτών ΄΄. Οι μαθητές δεσμεύτηκαν και με Συμβόλαιο Υιοθεσίας σύμφωνα με το οποίο θα φροντίζουν τα φυτά με σεβασμό και υπευθυνότητα.

abbc5c79 b4ae 48b7 a069 a34a63a0f4b5

Με τη δράση αυτή οι μαθητές θ΄  αναπτύξουν την περιβαλλοντική τους συνείδηση και ταυτόχρονα θα ενισχύσουν τον καλλωπισμό του σχολείου μέσω μιας βιωματικής και δημιουργικής εμπειρίας. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα την κ. Μαρία Χρόνη για την φιλοξενία στο φυτώριο και την προσφορών των φυτών στο σχολείο μας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *