γράφουν οι Σοφία Ψαρογιάννη και Βαγγέλης Καραλάκος

Στις 5 Νοεμβρίου περάσαμε μια αξέχαστη μέρα πηγαίνοντας μια εκδρομή στην Αθήνα!!!!!!Το λεωφορειο θα αναχωρουσε στις 6:15 το πρωί γι’αυτό έπρεπε να ξυπνήσουμε πολύ νωρίς ( άξιζε όμως τον κόπο!!!) …Πήγαμε με ένα λεωφορείο η Έκτη, η Πέμπτη και η Τετάρτη. Στο λεωφορείο ακούγαμε μουσική παίζαμε παιχνίδια και κάναμε και πολλά άλλα πράγματα….Η πρώτη μας στάση ήταν λίγο πιο έξω από τη Λαμία. Εκεί φάγαμε το φαγητό μας και κάναμε ένα διάλειμμα για 10 λεπτά. Έπειτα συνεχίσαμε το ταξίδι μας … Φτάσαμε στην Αθήνα  σ τις 11:00 περίπου και επισκεφτηκαμε την Ακρόπολη. Εκεί είχαμε έναν πολύ καλό ξεναγό που το όνομα του ηταν “Φοιβος” (ήταν ενα αρχαιο ιστορικο ονομα, ένα από τα ονόματα του θεού Απόλλωνα). Μας ειπε πάρα πολλά πραγματα (όπως το πότε χτίστηκε η Ακρόπολη, για πιο λόγο, πώς εξαπλωθηκε η Αθήνα γύρω από την Ακρόπολη κ.α.)

Μετά από ώρα επισκεφτηκαμε το μουσείο της Ακρόπολης!!!! Χωριστηκαμε σε δύο τμήματα … Όσο ήταν το ένα τμήμα μέσα το άλλο έκανε ένα διάλειμμα έξω από το μουσείο. ..Όταν και τα δυο τμηματα τελειωσαν την ξενάγηση, μας άφησαν πέντε λεπτά να πάμε στο μαγαζάκι της Ακρόπολης όπου αγοράσαμε πολλά μικρά και ενδιαφέροντα πράγματα.

Επειδή ήμασταν πολύ πεινασμενοι μετά από όλο αυτό πήγαμε σε ένα εστιατόριο φαστ-φουντ και μας άφησαν να παρουμε κάτι από εκεί.

Μετά κάναμε μια βόλτα στα μαγαζιά ( όχι για να αγοράσουμε τίποτα )και φτάσαμε στο Σύνταγμα όπου μας περιμενε το λεωφορείο μας . Τότε ξεκίνησε το ταξίδι της επιστροφής. Κάναμε μια τελευταία στάση εκει που είχαμε κάνει και την πρώτη μας έξω από τη Λαμία. Καθησαμε και φάγαμε το φαγητό που είχε στην ταβέρνα ή οποίος είχε και ήθελε έτρωγε το φαγητό που είχε πάρει από το σπίτι του… Στις 10:15 περίπου φτάσαμε έξω από το σχολειο όπου μας περίμεναν οι γονείς μας!!!!!

Περάσαμε τέλεια και αυτή η εκδρομή θα μείνει σε όλους αξέχαστη! !!!!!!!!!!!!!!!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *