2 Δ.Σ. Πειραιά "Ουρουγουάη"

23 Μαρτίου 2020
από Έλενα Ελληνιάδου
0 σχόλια

Εγγραφή στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και πρόσβαση σε eclass (video)

Ο κ. Μαρτίνης, ο πληροφορικός του σχολείου μας ετοίμασε ένα βίντεο για τους μαθητές για να διευκολύνει την εγγραφή του μαθητή στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο sch.gr  και την πλοήγηση στην πλατφόρμα η-τάξη  eclass.sch.gr.

οδηγίες εγγραφής σε sch.gr και σύνδεσης μαθητή με eclass.sch.gr

 

 

23 Μαρτίου 2020
από Έλενα Ελληνιάδου
0 σχόλια

Ενημέρωση για τους γονείς και κηδεμόνες

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες των μαθητών μας,

εύχομαι να είστε όλοι καλά, εσείς, οι μαθητές μας και οι αγαπημένοι σας.

Στην νέα πραγματικότητα στην οποία εισήλθαμε ξαφνικά, προσπαθούμε όλοι να διατηρήσουμε ψυχραιμία, ηθικό υψηλό, να ακολουθούμε οδηγίες, να μένουμε σπίτι και να παραμένουμε υγιείς.

Με αίσθημα ευθύνης και γνήσιο ενδιαφέρον όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας εδώ και δύο βδομάδες οργανωθήκαμε σε ομάδες βοήθειας και εργαζόμαστε άοκνα στην εξεύρεση λύσεων και τρόπων επικοινωνίας με εσάς και τους μαθητές.

Χτες ολοκληρώθηκε η διασταύρωση των ενεργών δικών σας  emails και η καταχώρισή τους στην σχολική πλατφόρμα myschool ώστε να σας αποστείλουμε οδηγίες για την εγγραφή που θα κάνετε εσείς για τους μαθητές, δημιουργία δηλαδή μαθητικού λογαριασμού στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, ώστε να μπορούν να συμμετέχουν αρχικά στην ασύγχρονη εκπαιδευτική πλατφόρμα eclass.sch.gr όπου έχουν ήδη αναρτηθεί η πλειοψηφία των μαθημάτων του σχολείου μας.

Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση την οποία καλούμαστε να αξιοποιήσουμε απαιτεί μεγαλύτερη προετοιμασία από πλευράς εκπαιδευτικού οπότε ο χρόνος που πέρασε ήταν απαραίτητος για να σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων.

Άμεσα λοιπόν από σήμερα το μεσημέρι και μετά, θα σας σταλεί στα mails που μας έχετε δώσει, είτε από την αρχή της χρονιάς είτε πρόσφατα, ενημερωτικό σημείωμα και αναλυτικές οδηγίες για την εγγραφή του μαθητή στο ΠΣΔ (Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο) και στη συνέχεια οδηγίες για τις άλλες πλατφόρμες τηλ-εκπαίδευσης. Δεν χρειάζεται να κάνετε κάτι πριν σας έρθει το ενημερωτικό mail.

Μέχρι τότε όμως αλλά και μετά, μπορείτε να περιηγηθείτε διαδικτυακα σε σελίδες που αξίζει να τις βάλετε και στις αγαπημένες σας:

Οδηγίες από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης για την υπεύθυνη χρήση των τηλεπικοινωνιακών δικτύων και υπηρεσιών

Ψηφιακός Παιδότοπος

Ψηφιακά Εργαλεία και πηγές με υλικό για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση:

Εθνικός Συσσωρευτής Εκπαιδευτικού Περιεχομένου

Ψηφιακό Σχολείο

Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία

Εκπαιδευτική Τηλεόραση στο Διαδίκτυο

Σας ευχαριστούμε θερμά για τη συνεργασία, μένουμε σπίτι και παραμένουμε ενωμένοι σε όλο αυτό γιατί το περνάμε μαζί.

Ευχές για υγεία και δύναμη

Με εκτίμηση

Έλενα Ελληνιάδου

13 Μαρτίου 2020
από Έλενα Ελληνιάδου
0 σχόλια

Εξ αποστάσεως εργαλεία, η εκπαίδευση συνεχίζεται

rsz photo distance

Είμαστε έτοιμοι: ξεκινά η εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Στηρίζουμε την εκπαιδευτική κοινότητα με καινοτόμα εργαλεία

(άρθρο του ΥΠΑΙΘ)

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, ανταποκρινόμενο άμεσα στις εξελίξεις, ενεργοποιεί από σήμερα ψηφιακά εργαλεία που θα επιτρέψουν την εξ αποστάσεως διδασκαλία.

Η εξ αποστάσεως διδασκαλία συνιστά το πλέον πρόσφορο εργαλείο για να διατηρήσουν οι μαθητές, οι σπουδαστές και οι φοιτητές μας την επαφή τους με την εκπαιδευτική διαδικασία στις παρούσες, έκτακτες συνθήκες που βιώνει η χώρα μας – χωρίς να αποσκοπεί στο να υποκαταστήσει τη δια ζώσης εκπαίδευση ούτε να καλύψει τη διδακτέα ύλη. Ξεκινάμε ένα μεγάλο εγχείρημα, για την επιτυχία του οποίου είναι καίρια η συμβολή όλων των παραγόντων της εκπαίδευσης.

Η διαδικασία θα υλοποιηθεί συνδυαστικά τόσο με σύγχρονες, όσο και με ασύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας:

·         Ως σύγχρονη διδασκαλία νοείται η απευθείας διδασκαλία και μετάδοση μαθήματος σε πραγματικό χρόνο από εκπαιδευτικό, μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας, σε μαθητές, σπουδαστές και φοιτητές που παρακολουθούν ζωντανά μέσω υπολογιστή.

·         Ασύγχρονη είναι η διδασκαλία κατά την οποία ο εκπαιδευόμενος μαθαίνει σε διαφορετικό χρόνο από τη διαδικασία παράδοσης του μαθήματος ή δημιουργίας υλικού από τον εκπαιδευτικό, έχοντας πρόσβαση σε μαθησιακό υλικό μέσω διαδικτύου (σε συγκεκριμένες ιστοσελίδες που παρέχει το Υπουργείο).

(1)        Σχολεία:

–          Αναφορικά με τη σύγχρονη εκπαίδευση, το Υπουργείο θα διαθέσει σε όλες τις σχολικές μονάδες της χώρας, ξεκινώντας από την Γ’ Λυκείου (λόγω των επερχόμενων Πανελλαδικών εξετάσεων), ειδικά διαμορφωμένη ψηφιακή πλατφόρμα για την πραγματοποίηση μαθημάτων μέσω τηλεδιάσκεψης από τους εκπαιδευτικούς. Η πρώτη πιλοτική εφαρμογή θα πραγματοποιηθεί σήμερα. Μετά την εφαρμογή της στη Γ’ Λυκείου, η σχετική πλατφόρμα θα διατεθεί σταδιακά και στις λοιπές τάξεις των δημοτικών, γυμνασίων και λυκείων της χώρας. Επιδίωξη της πολιτικής ηγεσίας είναι να δοθεί μεγαλύτερη αυτονομία σε κάθε σχολική μονάδα να προσαρμόσει την παρεχόμενη δυνατότητα εξ αποστάσεως διδασκαλίας στις υφιστάμενες ανάγκες της, και για το λόγο αυτό οι Διευθυντές των σχολείων θα διαμορφώνουν οι ίδιοι, σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς, το πρόγραμμα για κάθε σχολική τάξη.

–          Αναφορικά με την ασύγχρονη εκπαίδευση, οι υφιστάμενες ψηφιακές δομές του Υπουργείου, δηλαδή τα Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία (Ε-Books),  το Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Υλικό (Φωτόδεντρο) και τα Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια (Πλατφόρμα «Αίσωπος») είναι ήδη οργανωμένες ανά βαθμίδα, μάθημα και ενότητες και μπορούν επομένως να χρησιμοποιηθούν από όλους τους μαθητές και εκπαιδευτικούς και στην έκτακτη αυτή συγκυρία. Το Υπουργείο δρομολογεί, επιπλέον, την ανάρτηση πρότυπων βιντεοσκοπημένων μαθημάτων, με στόχο τη διευκόλυνση αφενός των μαθητών που θα μπορούν να τα παρακολουθούν οποιαδήποτε ώρα της ημέρας, αφετέρου των εκπαιδευτικών που θα μπορούν να τα αξιοποιούν παράλληλα, ενισχύοντας τη διδασκαλία τους.

(2) ΙΕΚ:

–          Εδώ και χρόνια, τα Δημόσια ΙΕΚ χρησιμοποιούν ψηφιακές πλατφόρμες ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης, οι οποίες έχουν εξελιχθεί σημαντικά το τελευταίο έτος και μπορούν να αξιοποιηθούν για την ανάρτηση του εκπαιδευτικού υλικού ανά θεματική ενότητα.

–          Θα προτεραιοποιηθεί, επίσης, η δοκιμαστική εφαρμογή της σύγχρονης και ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης για τα θεωρητικά μαθήματα.

(3) Πανεπιστήμια:

Τα Πανεπιστήμια διαθέτουν ήδη, σε μεγάλο βαθμό, συστήματα ηλεκτρονικής διαχείρισης μαθημάτων. Επιπροσθέτως, το Υπουργείο θα διαθέσει στα Πανεπιστήμια ήδη από την ερχόμενη εβδομάδα δύο ψηφιακές πλατφόρμες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και διαδραστικής-ψηφιακής μάθησης (προκειμένου να τις αξιοποιήσουν κατά την επιλογή και σύμφωνα με τις ανάγκες τους).

Συνοπτικά, το καλάθι των διαθέσιμων ψηφιακών εργαλείων για την υλοποίηση της  εξ αποστάσεως εκπαίδευσης θα περιλαμβάνει (α) όλες τις προαναφερόμενες, υφιστάμενες ψηφιακές δομές του Υπουργείου, καθώς και τις δικτυακές συνδέσεις και υπηρεσίες του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, αλλά και (β) τρεις ψηφιακές πλατφόρμες που παρέχονται δωρεάν προς το Υπουργείο και τους εποπτευόμενους φορείς του από τις εταιρείες CISCOGoogle και Microsoft, τις οποίες το Υπουργείο ευχαριστεί θερμά για την ευγενική αυτή παροχή τους.

Περαιτέρω, ενημερωτικό υλικό για την αξιοποίηση των εργαλείων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης θα παρέχεται και μέσω της τηλεόρασης της ΕΡΤ.

Η Υπουργός κα Νίκη Κεραμέως προέβη στην ακόλουθη δήλωση:

«Εγκαινιάζουμε σήμερα νέα ψηφιακά εργαλεία εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, τα οποία οργανώθηκαν άμεσα για να εξυπηρετήσουν τις έκτακτες ανάγκες που προκάλεσε η αναστολή λειτουργίας των εκπαιδευτικών δομών, εξ αιτίας του κορωνοϊού. Η παρούσα κρίση μάς έφερε ενώπιον μίας πρόκλησης: να δράσουμε γρήγορα, ώστε να καταφέρουμε να διατηρήσουμε την επαφή των μαθητών, σπουδαστών και φοιτητών μας με την εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά και να αξιοποιήσουμε παράλληλα τη δυνατότητα για περαιτέρω καλλιέργεια και εμβάθυνση των ψηφιακών δεξιοτήτων όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας. Απευθυνόμαστε σε κάθε εκπαιδευτικό, σε κάθε μαθητή-σπουδαστή-φοιτητή, σε κάθε γονέα, καλώντας τους όλους να αγκαλιάσουν αυτή την προσπάθεια, να συμμετάσχουν στην εξ αποστάσεως διδασκαλία και να αποκομίσουν όλα τα οφέλη που μπορεί να τους προσφέρει. Έχουν να γίνουν πολλά, αλλά μπορούμε με τη συμβολή όλων μας.

Ευχαριστώ θερμά τους παρόχους των νέων, δωρεάν, ψηφιακών εργαλείων, αλλά και όσους εργάστηκαν άοκνα, ώστε σε λίγες μέρες να ετοιμαστεί η υποδομή μίας καινοτόμου εκπαιδευτικής εμπειρίας. Όλοι μαζί θα ξεπεράσουμε και αυτή τη δυσκολία, βγαίνοντας νικητές.»

10 Μαρτίου 2020
από Έλενα Ελληνιάδου
0 σχόλια

Συζητώντας και στηρίζοντας τα παιδιά και τους εφήβους για τον COVID-19, οδηγίες για γονείς

Μόλις έφτασε στο mail του σχολείου το παρακάτω έντυπο που πραγματικά αξίζει να διαβαστεί από όλους μας όσοι έχουν παιδιά, εφήβους και ενδιαφέρονται και για την ψυχική υγεία και την ψυχοκοινωνική υποστήριξη τους.

«Τα αυξανόμενα κρούσματα του νέου τύπου κορωνοϊού, Covid -19 και ο παγκόσμιος χαρακτήρας που έχει λάβει η μετάδοσή του έχουν προκαλέσει ανησυχία στη διεθνή κοινότητα. Είναι σημαντικό οι γονείς και τα πρόσωπα που εμπλέκονται με τη φροντίδα των παιδιών και των εφήβων να είναι καλά ενημερωμένοι για το νέο τύπο κορωνοϊού, Covid -19, τους κανόνες υγιεινής και προστασίας καθώς και για τις βασικές οδηγίες πρόληψης για την εξάπλωσή του. Επίσης, είναι σημαντικό να γνωρίζουν ποιες είναι οι ψυχοκοινωνικές ανάγκες των παιδιών και των εφήβων σε παρόμοιες καταστάσεις και με ποιους τρόπους μπορούν να τους στηρίξουν αποτελεσματικά στο πλαίσιο της οικογένειας.»

psychologiki-stirixi-paidiwn-apo-goneis-gia-koronoio-covid19

 

9 Μαρτίου 2020
από Έλενα Ελληνιάδου
0 σχόλια

Ανακοίνωση

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

σας ενημερώνουμε ότι:

  • τη Δευτέρα 09.03.2020 διενεργήθηκε εξονυχιστική απολύμανση στο σχολείο μας στις 12.00 (βλέπετε το αποδεικτικό). https://blogs.sch.gr/2dimpeir/files/2020/03/apolim.pdf
  • το σχολείο μας θα παραμείνει κλειστό μέχρι τις 22.03.2020, ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ.
  • Δεν βρέθηκε κρούσμα μαθήτριας/μαθητή θετικό στον ιό COVID-19.
  • Για όλες τις προγραμματισμένες σχολικές δράσεις (επίδοση ελέγχων, σχολική εορτή, παρέλαση) θα έχετε νεότερα μετά τις 23.03.2020.

Σας ευχαριστώ για τη συνεργασία

Η διευθύντρια

Έλενα Ελληνιάδου

12 Οκτωβρίου 2019
από Έλενα Ελληνιάδου
0 σχόλια

Εσωτερικός Κανονισμός Σχολικής Βιβλιοθήκης

Photo by Nick Fewings on Unsplash

Σχολική βιβλιοθήκη- Εσωτερικός κανονισμός

 Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας της Σχολικής Βιβλιοθήκης του  2ου Δημοτικού Σχολείου Πειραιά συντάχθηκε σύμφωνα με την αριθ.πρωτ. :Φ14/22511/Δ1/9-2-2018 (ΦΕΚ Β΄688/28-02-2018)Υ.Α. Υπουργική απόφαση με θέμα: «Ίδρυση Δικτύου Σχολικών Βιβλιοθηκών Δημόσιων Δημοτικών Σχολείων».    Η παρούσα έκδοσή του εγκρίθηκε με την αριθ.9 /26/9/18 Πράξη του Συλλόγου Διδασκόντων.

Σκοπός της Σχολικής Βιβλιοθήκης είναι:

α) Η παροχή σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες της σχολικής μονάδας ενός χώρου που επιτρέπει τη φυσική και διανοητική πρόσβαση στην πληροφόρηση και στον κόσμο των ιδεών.

β) Η καλλιέργεια μίας μακρόχρονης σχέσης των μαθητών/τριών με τον κόσμο του έντυπου λόγου και της εικόνας,μέσα από την απόλαυση του διαβάσματος.

γ) Η υποστήριξη του εκπαιδευτικού έργου.

Για να πετύχει τα παραπάνω,η Σχολική Βιβλιοθήκη,μέσω της υπεύθυνης,αλλά και του Συλλόγου Διδασκόντων,επιδιώκει:

1.Να αγκαλιάσει όσο το δυνατόν περισσότερες πλευρές του εκπαιδευτικού έργου.

2.Να ενημερώσει τους χρήστες  και να εμπλουτίσει τη συλλογή της Βιβλιοθήκης.

  1. Να εξοικειώσει τους μαθητές/τριες με τη λειτουργία μιας σύγχρονης βιβλιοθήκης.
  2. Να συμβάλλει στη δικτύωση της Σχολικής Βιβλιοθήκης με άλλες και την ανταλλαγή τεχνογνωσίας και καλών πρακτικών.

Ως χρήστες ορίζονται τα μέλη της σχολικής κοινότητας και συγκεκριμένα οι μαθητές/τριες, το διδακτικό και βοηθητικό προσωπικό,προς όφελος των οποίων λειτουργεί η Σχολική Βιβλιοθήκη.Τα μέλη έχουν δικαίωμα χρήσης του χώρου και του υλικού της βιβλιοθήκης.Από τα μέλη της σχολικής κοινότητας οι μαθητές/τριες καλύπτουν,κατά προτεραιότητα,έναντι των άλλων χρηστών,τις εκπαιδευτικές και μορφωτικές ανάγκες τους.

    Η Βιβλιοθήκη λειτουργεί με την παρουσία της υπεύθυνης,που έχει οριστεί από τον Σύλλογο Διδασκόντων,σε συγκεκριμένες μέρες και ώρες (εντός του ωραρίου λειτουργίας του σχολείου),οι οποίες αναρτώνται σε εμφανή σημεία του σχολείου και σε όλες τις τάξεις.

Κάθε εκπαιδευτικός, με τους μαθητές του τμήματός του, μπορεί να έχει πρόσβαση στο χώρο της βιβλιοθήκης και εκτός των τακτικών ωρών λειτουργίας της ,μετά από συνεννόηση με την υπεύθυνη της βιβλιοθήκης. Σε αυτές τις περιπτώσεις είναι απαραίτητος ο προγραμματισμός εκ των προτέρων, με συμπλήρωση σχετικού πλάνου, ώστε να μην υπάρχει σύμπτωση χρήσεων.

Ο χώρος της Σχολικής Βιβλιοθήκης παρέχει τις εξής δυνατότητες στους χρήστες:

α) Αναζήτηση βιβλίων, περιοδικών για ανάγνωση, μελέτη, δανεισμό.

β)Παρακολούθηση ταινιών ή εκπαιδευτικών βίντεο.

γ)Χρήση του χώρου για διενέργεια δράσεων (εκπόνηση εργασίας στα πλαίσια της μαθησιακής διαδικασίας, παιγνιώδεις δραστηριότητες μάθησης, δημιουργία εικαστικών έργων, παρουσίαση βιβλίων ή θεατρικών έργων, οργάνωση εκθέσεων, φιλοξενία συγγραφέων/εικονογράφων κ.λ.π, σχεδιασμό θεματικού περιοδικού, σχολικής εφημερίδας, κόμικς κ.ά.).

δ)Πρόσβαση σε υπολογιστή και στο διαδίκτυο, για διενέργεια έρευνας, μελέτης, αναζήτησης πληροφοριών και συνεργασίας με άλλα σχολεία στα πλαίσια εκπαιδευτικών προγραμμάτων του σχολείου.

ε) Φωτοτύπηση ελεγχόμενου αριθμού σελίδων σύμφωνα με τους ισχύοντες κανόνες, από υλικό που ενδιαφέρει τα μέλη. Δεν επιτρέπεται η αναπαραγωγή ολόκληρων έργων.

    Οι χρήστες μπορούν να αναζητήσουν μόνοι τους το υλικό που τους ενδιαφέρει στα ράφια. Ο δανεισμός, η παραγωγή φωτοαντιγράφων και η χρήση τεκμηρίων που χαρακτηρίζονται ως σπάνια καθώς και η πρόσβαση στον υπολογιστή πραγματοποιούνται μόνο με την παρουσία και την επίβλεψη της υπεύθυνης της Σχολικής Βιβλιοθήκης.

Οι χρήστες αφήνουν τις τσάντες τους στην είσοδο της βιβλιοθήκης.

 Μέσα στον χώρο της Βιβλιοθήκης, τηρείται ησυχία και δεν επιτρέπεται η κατανάλωση φαγητών ,ροφημάτων και νερού. Απαραίτητος επίσης είναι και ο σεβασμός στο υλικό της βιβλιοθήκης (Η/Υ, φωτοτυπικό, έπιπλα, βιβλία κ.τ.λ.).

Το υλικό της συλλογής διατίθεται στα μέλη για διάβασμα και για δανεισμό.

 Οι χρήστες δεν ξαναβάζουν στα ράφια τα βιβλία, αλλά τα αφήνουν σε χώρο που υποδεικνύεται από την υπεύθυνη της βιβλιοθήκης.

  Η βιβλιοθήκη είναι δανειστική για όλο το υλικό της, εκτός από τα σπάνια βιβλία, το υλικό των σχολικών προγραμμάτων, τα CD,τις εγκυκλοπαίδειες, τα λεξικά και τα περιοδικά που δίνονται μόνο για εσωτερικό δανεισμό.

Όλα τα μέλη μπορούν να δανειστούν μέχρι δύο (2) βιβλία συγχρόνως για 14 ημέρες. Τα βιβλία που έχουν αυξημένη ζήτηση, είναι δυνατόν να δανείζονται για μικρότερο χρονικό διάστημα από το προαναφερόμενο των 14 ημερών.

Όλα τα μέλη έχουν το δικαίωμα ανανέωσης του δανεισμένου υλικού, μια μόνο φορά για επιπλέον (14) ημέρες, με την προϋπόθεση ότι δεν έχει ζητηθεί από άλλο χρήστη. Για την ανανέωση ο χρήστης υποχρεούται να φέρει το υλικό στην βιβλιοθήκη και να ζητάει την ανανέωση προσωπικά.

Υπάρχει λίστα αναμονής εντύπου (που μπορούν τα μέλη να ζητήσουν από την υπεύθυνη της βιβλιοθήκης),και θα συμπληρώνεται από όλους όσους επιθυμούν βιβλία που προσωρινά λείπουν επειδή τα έχει δανειστεί άλλο μέλος.

Οι χρήστες είναι υπεύθυνοι για τα βιβλία που χρησιμοποιούν. Υπογραμμίσεις ή σημειώσεις στα βιβλία δεν επιτρέπονται.

Το μέλος που χάνει ή επιστρέφει υλικό κατεστραμμένο, υποχρεούται να το αντικαταστήσει.

Όλοι οι χρήστες που είναι χρεωμένοι με ληξιπρόθεσμα βιβλία ΔΕΝ έχουν το δικαίωμα άλλου δανεισμού για όλη τη χρονιά.

Ο καθένας δανείζεται για τον εαυτό του (δεν επιτρέπεται να το δώσει σε άλλους) και επιστρέφει το βιβλίο ο ίδιος, εκτός και αν οι συνθήκες δεν το επιτρέπουν και έχει συμφωνηθεί εξαρχής με την υπεύθυνη της βιβλιοθήκης άλλος τρόπος συναλλαγής.

Δεν επιτρέπεται η εξαγωγή βιβλίου ή άλλου υλικού, αν δεν έχει περάσει από την διαδικασία δανεισμού, από την υπεύθυνη της βιβλιοθήκης.

Υπεύθυνη Σχολικής Βιβλιοθήκης 2019-2020: κ. Ανδρομάχη Αντωνάτου

4 Οκτωβρίου 2019
από Έλενα Ελληνιάδου
0 σχόλια

Συναντήσεις με την ψυχολόγο του σχολείου μας

https://gr.depositphotos.com/211509648/stock-illustration-people-talking-to-psychologist-patients.html

Αγαπητοί γονείς,

Στο σχολείο μας ανέλαβε υπηρεσία ως ψυχολόγος η κ. Φωτιάδου Κυριακή.
Ο ρόλος της θα είναι συμβουλευτικός και υποστηρικτικός προς τους μαθητές, τις οικογένειές τους και το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου.Θα προσφέρει τις υπηρεσίες της σύμφωνα με τον κώδικα της ειδικότητάς της, την τήρηση του απορρήτου των προσωπικών δεδομένων των μαθητών και των οικογενειών τους, σύμφωνα με τις διατάξεις της ισχύουσας νομοθεσίας.

Ειδικότερα, η ψυχολόγος θα εργάζεται σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο με τα ίδια τα παιδιά, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς, ανάλογα με τις εκάστοτε διαπιστωμένες ψυχολογικές ανάγκες και, όπου θεωρείται αναγκαίο.

Οι ατομικές συναντήσεις με την ψυχολόγο θα γίνονται σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο, κατάλληλο για την τήρηση του απορρήτου. Σε περίπτωση ατομικής παρέμβασης για τους μαθητές, απαιτείται η σύμφωνη γνώμη των γονέων ή κηδεμόνων ή των ασκούντων τη γονική μέριμνα ή των εχόντων την επιμέλεια.

Συγκεκριμένα, οι αρμοδιότητες του σχολικού ψυχολόγου είναι οι εξής:

  • Ψυχολογική υποστήριξη στις οικογένειες των μαθητών σε ομαδική ή ατομική βάση, η οποία ενδεικτικά περιλαμβάνει ενημέρωση σε σχέση με το πρόβλημα και τις μεθόδους παρέμβασης, εκπαίδευση στις σχέσεις γονέων-παιδιού και την αντιμετώπιση προβλημάτων στο σπίτι, συμβουλευτική για συναισθηματική στήριξη σε θέματα οικογένειας, καθοδήγηση για την ανάγκη πρόσθετων ιατρικών, ψυχοθεραπευτικών παρεμβάσεων και μεθόδων αποκατάστασης.
  • Συμβουλευτική υποστήριξη στο προσωπικό του σχολείου με σκοπό την επίλυση προβλημάτων των μαθητών και των οικογενειών τους και -όταν κρίνεται αναγκαίο-συμμετοχή στο σχεδιασμό του προγράμματος δραστηριοτήτων των μαθητών.
  • Συνεργασία με φορείς που παρέχουν ψυχοκοινωνικές υπηρεσίες όπως κέντρα ψυχικής υγείας, κέντρα πρόληψης, ιατροπαιδαγωγικές και κοινωνικές υπηρεσίες και διασύνδεση αυτών των υπηρεσιών με τη σχολική μονάδα.
  • Εφαρμογή ατομικών ή ομαδικών προγραμμάτων σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς, με σκοπό την προαγωγή της ψυχικής υγείας, την αυτοεκτίμηση, το σεβασμό στην ετερότητα, την αλληλεγγύη, την ικανότητα διαχείρισης του άγχους και των συγκρούσεων.

Η κ. Φωτιάδου θα βρίσκεται στο σχολείο μας κάθε Πέμπτη κατά τις ώρες  9.00-13.15. Για να κλείσετε ραντεβού και να επικοινωνήσετε μαζί της προσωπικά, μπορείτε να καλείτε τη συγκεκριμένη μέρα στο τηλέφωνο του σχολείου 2104129876.

18 Σεπτεμβρίου 2019
από Έλενα Ελληνιάδου
0 σχόλια

Σημαντικές Ημερομηνίες για το σχολικό έτος 2019-2020

Αργίες 2019: Ποιες ημερομηνίες θα είναι κλειστά τα σχολείαΕπίδοση Ελέγχων, Συναντήσεις Γονέων & Εκπαιδευτικών, Παραμονή Διδακτικών Βιβλίων

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

Με την πράξη 2/09.09.2019 «Ετήσιος Προγραμματισμός του Σχολείου» ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών όρισε τις ημερομηνίες που αφορούν την επίδοση ελέγχων, την τακτική ενημέρωση των γονέων και την παραμονή των διδακτικών βιβλίων στο σχολείο.

Επίδοση Ελέγχων

Α τριμήνου Πέμπτη 19.12.2019, 13.30

Β τριμήνου Τρίτη 24.03.2020, 13.30

Γ τριμήνου Δευτέρα 15.06.2020, 9.30

 Μηνιαίες Συναντήσεις Γονέων -Εκπαιδευτικών 13.30-14.00

Τρίτη 01.10.2019

Δευτέρα 04.11.2019

Τετάρτη 05.02.2020

Πέμπτη 07.05.2020

Παραμονή Διδακτικών Βιβλίων

Οι Παρασκευές που θα παραμείνουν τα διδακτικά βιβλία στο σχολείο είναι οι εξής για κάθε μήνα:

Σεπτέμβριος: 20.09.2019 & 27.09.2019

Οκτώβριος: 11.10.2019 & 24.10.2019

Νοέμβριος: 08.11.2019 &22.11.2019

Δεκέμβριος: 06.12. 2019 & 13.12.2019

Ιανουάριος: 17.01.2020 & 31.01.2020

Φεβρουάριος: 14.02.2020 & 28.02.2020

Μάρτιος: 13.03.2020 & 27.03.2020

Απρίλιος: 03.04.2020

Μάιος: 08.05.2020 & 22.05.2020

Ιούνιος: 05.06.2020

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων