Η κινητή οδοντιατρική μονάδα του “χαμόγελου του παιδιού ” βρέθηκε στην αυλή του Σχολείου μας. Ο γιατρός με μεγάλη προσοχή εξέτασε τους μαθητές που δήλωσαν ότι επιθυμούν να ενταχθούν στο πρόγραμμα της προληπτικής οδοντιατρικής ,τους έδωσε οδηγίες και έντυπο ενημέρωσης για τους γονείς. Έτσι γνωρίζουν όλοι οι μαθητές τι πρέπει να κάνουν για να διατηρήσουν την υγεία των δοντιών τους και ακόμα περισσότερο πώς να έχουν πάντα  αστραφτερό χαμόγελο. Ευχαριστούμε τους εθελοντές που υλοποίησαν το πρόγραμμα και ευχόμαστε να βρουν μιμητές.