Κοντά στη λίμνη, στα Αμπάρια γιορτάσαμε ,σήμερα τσικνοπέμπτη, την Αποκριά. Χορέψαμε αποκριάτικους χορούς,απλώσαμε και μαζέψαμε το γαϊτανάκι, φάγαμε σουβλάκια, τραγουδήσαμε. Ο καιρός πήγε λίγο να μας τα χαλάσει αλλά οι φιλόξενοι ιδιοκτήτες της ταβέρνας επέλυσαν αμέσως κάθε μας πρόβλημα και σύντομα ο ήλιος χαμογέλασε και πάλι! Χωρίς να το καταλάβουμε η ώρα πέρασε και γυρίσαμε όλοι χαρούμενοι στο σχολείο. Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Σ. Κονδύλη που διέθεσε τα αυτοκίνητά του και μας μετέφερε. Και του χρόνου να ξαναγιορτάσουμε!
Μήνας: Φεβρουάριος 2020
Υλοποίηση προγράμματος.
Το Πρόγραμμα Μακράς Παρέμβασης Υour Power ,για μαθητές Ε’ & ΣΤ’ Δημοτικού,βασισμένο σε υλικό της Μονάδας Εφηβικής Υγείας (Μ.Ε.Υ), Β’ Παιδιατρικής Κλινικής Πανεπιστημίου Αθηνών & της Ελληνικής Εταιρίας Εφηβικής Ιατρικής (Ε.Ε.Ε.Ι.), υλοποιήθηκε με επιτυχία στους μαθητές της ΣΤ τάξης του Σχολείου μας , με υπεύθυνη την κ. Ιωάννα Σταθοπούλου, Κοινωνική Λειτουργό, MSc, Επιστημονικό Στέλεχος του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Περιφερειακής Ενότητας Αιτ/νίας «ΟΔΥΣΣΕΑΣ» .Σκοπός του Προγράμματος ήταν η απόκτηση γνώσεων και η ανάπτυξη δεξιοτήτων για την επίλυση δυσκολιών.Έτσι οι μαθητές μας μετά από οχτώ (8) δίωρες συναντήσεις απόχτησαν πολύτιμες στάσεις ζωής, αφού με βιωματικό τρόπο έμαθαν να έχουν αυτοεκτίμηση, συζήτησαν για την βία και τον εκφοβισμό, την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο, για συμπεριφορές εξάρτησης, για αξίες ζωής. Τελειώνοντας ζωγράφισαν τα συμπεράσματά τους κι έθαψαν στο χώμα ό,τι αρνητικό. Στο τέλος του προγράμματος η υπεύθυνη συζήτησε με τους γονείς των μαθητών . Ο διάλογος ήταν γόνιμος κι η εμπειρία πολύτιμη. Το Σχολείο μας ευχαριστεί την κ. Ι. Σταθοπούλου κι ευελπιστεί και σε επόμενη συνεργασία.









