Τους προστάτες μας, τους Τρεις Ιεράρχες γιορτάσαμε σήμερα στο Σχολείο μας. Το πρωί παρακολουθήσαμε τη Θεία Λειτουργία στον ενοριακό μας ναό της Αγίας Παρασκευής. Οι μαθητές της Ε και ΣΤ τάξης μάλιστα συμμετείχαν ψάλοντας ύμνους στην ακολουθία της ευλογίας των άρτων. Στη συνέχεια ,όλοι μαζί παρακολουθήσαμε μικρό θεατρικό που παρουσίασαν οι μαθητές της Ε τάξης και βίντεο που αφορούσε στη ζωή και στο έργο των Τριών Ιεραρχών. Έπειτα τη σειρά είχαν οι βασιλόπιτες. Κάθε τάξη έκοψε τη δική της βασιλόπιτα, προσφορά κάποιας μητέρας κι ο τυχερός του φλουριού είχε δώρο βιβλίο, προσφορά του Συλλόγου Γονέων. Η μέρα μας συνεχίστηκε με επίκαιρες δραστηριότητες στις τάξεις. Ήταν μια γιορτινή ημέρα. Ευχαριστούμε τις μητέρες και το Σύλλογο γονέων για την συνεισφορά τους στο να γί
νει η ημέρα μας γιορτινή.


Χρόνια μας πολλά! Και του χρόνου!
Μήνας: Ιανουάριος 2020
Η ΠΡΟΛΗΨΗ ΣΩΖΕΙ!
Η κινητή οδοντιατρική μονάδα του “χαμόγελου του παιδιού ” βρέθηκε στην αυλή του Σχολείου μας. Ο γιατρός με μεγάλη προσοχή εξέτασε τους μαθητές που δήλωσαν ότι επιθυμούν να ενταχθούν στο πρόγραμμα της προληπτικής οδοντιατρικής ,τους έδωσε οδηγίες και έντυπο ενημέρωσης για τους γονείς. Έτσι γνωρίζουν όλοι οι μαθητές τι πρέπει να κάνουν για να διατηρήσουν την υγεία των δοντιών τους και ακόμα περισσότερο πώς να έχουν πάντα αστραφτερό χαμόγελο. Ευχαριστούμε τους εθελοντές που υλοποίησαν το πρόγραμμα και ευχόμαστε να βρουν μιμητές.

Χριστούγεννα 2019.
Γέμισε και φέτος η μεγάλη αίθουσα του σχολείου μας από γονείς και φίλους για να παρακολουθήσουν τη γιορτή μας, Πρωταγωνιστές στη χριστουγεννιάτικη γιορτή, ήταν ποιοι άλλοι, οι μικροί μας φίλοι της Α και Β τάξης.Τραγούδησαν κάλαντα, είπαν ποιήματα , βοήθησαν τον Άη Βασίλη να βρει τα δώρα που έπρεπε να πάει στα παιδιά και συμφώνησαν ότι το μεγαλύτερο δώρο είναι η ειρήνη για όλους τους λαούς. Πολλά μπράβο αξίζουν σε όλους. Δείτε λίγο από τη γιορτή μας ακολουθώντας τους συνδέσμους:
“Xριστουγεννιάτικα εργαστήρια”.
Λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα κι οι σχολικές τάξεις θύμιζαν χριστουγεννιάτικα εργαστήρια. Με κάθε ευκαιρία οι μαθητές κατασκεύαζαν, στόλιζαν, ζωγράφιζαν, τραγουδούσαν,έφτιαχναν γλυκά, έφτιαξαν και κρέμασαν στο δέντρο κάρτες με ευχές, είπαν ελληνικά και ξένα κάλαντα. Ακούστε τα ακολουθώντας το σύνδεσμο :https://www.youtube.com/watch?v=mbARv50U-Q0










