Την Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου επισκεφτήκαμε τη Χριστουγεννιάτικη Ένωση Αγρινίου και παρακολουθήσαμε  πολιτιστικό χριστουγεννιάτικο πρόγραμμα. Έτσι επισκεφτήκαμε έκθεση βιβλίου, ακούσαμε χριστουγεννιάτικη ιστορία, παρακολουθήσαμε επίκαιρη προβολή ,παίξαμε παιχνίδια και όλοι μαζί στο τέλος είπαμε τα κάλαντα. Όλα ήταν τέλεια! Ευχαριστούμε τους εθελοντές που μας προσέφεραν ένα τόσο ωραίο πρόγραμμα. Και του Χρόνου!