Η σχολική κοινότητα του 2ου Δημοτικού Σχολείου Παναιτωλικό   αισθάνεται την υποχρέωση για μια ακόμα φορά να ευχαριστήσει τον ετεροδημότη  φίλο της   που ανέλαβε τη δαπάνη της δικτύωσης του Σχολείου και επιπρόσθετα χάρισε τρεις μονάδες η/υ. Έτσι όλες οι αίθουσες διδασκαλίας έχουν απρόσκοπτη πρόσβαση στο ίντερνετ και η διδασκαλία μπορεί να πάρει άλλη μορφή. Σεβόμενοι την επιθυμία του ίδιου δεν δημοσιεύουμε τα στοιχεία του. Όλοι εμείς, δάσκαλοι  και μαθητές, τον αισθανόμαστε μέλος της μεγάλης οικογένειας του Σχολείου μας. Του ευχόμαστε να είναι πάντα υγιής, και για όλους τόσο ευεργετικά γενναιόδωρος ,όσο είναι για μας.

Η Διευθύντρια.

Την επέτειο του Πολυτεχνείου γιορτάσαμε και φέτος. Οι μαθητές της Γ και Δ τάξης  ιστόρησαν τα γεγονότα και  είπαν ποιήματα ενώ η χορωδία του σχολείου τραγούδησε επίκαιρα τραγούδια. Μας θύμισαν ότι η δημοκρατία που έχουμε χρειάστηκε αγώνες για να εδραιωθεί κι είναι σημαντικός ο ρόλος του καθενός μας στη διατήρησή της.

 

https://www.youtube.com/watch?v=44kiJ2cr_Pw

 

 

Με σύμμαχο τον καλό καιρό μαθητές της Β και της Ε  τάξης βοήθησαν στο μάζεμα των ελιών. Είδαν τα εργαλεία, άπλωσαν τα πανιά και μάζεψαν τις ελιές που αργότερα πήραν το δρόμο για το κοντινό ελαιοτριβείο. Η σοδειά ήταν καλή!  Και του χρόνου!

 

Εκμεταλευόμενοι το λαμπερό φθινοπωρινό ήλιο οι μαθητές της Ε τάξης αποφάσισαν να βγουν από την τάξη και να ανανεώσουν τα λουλούδια στο παρτέρι του Σχολείου μας. Έτσι πήραν τα γλαστράκια τους και κάθε παιδί φύτεψε το δικό του λουλούδι το οποίο και ανέλαβε να φροντίζει στη συνέχεια! Μπράβο σε όλους!!

Το ιστορικό ΟΧΙ των Ελλήνων γιορτάσαμε και φέτος στο σχολείο μας. Οι μαθητές της Ε τάξης με τραγούδια, αφηγήσεις ποιήματα και δρώμενα μας μετέφεραν στο κλίμα της εποχής. Μας έκαναν να σκεφτούμε την αξία της ελεύθερης και ειρηνικής διαβίωσης των λαών. Το πρωί της Δευτέρας οι μαθητές των Γ, Δ, Ε και ΣΤ τάξεων συμμετείχαν στον εορτασμό της κοινότητας για την 28η Οκτωβρίου. Έτσι παρακολούθησαν τη δοξολογία και την επιμνημόσυνη δέηση  και πήραν μέρος στην παρέλαση. Μας έκανα υπερήφανους. Και του χρόνου!

 

16 Οκτωβρίου. Παγκόσμια ημέρα άρτου κι οι μαθητές της Α και Β τάξης με τις δασκάλες τους επισκέφτηκαν το αρτοποιείο” Κονδύλης”. Εκεί είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στο αρτοποιείο από τον κ. Θάνο, παλιό μαθητή του Σχολείου μας, να δουν τον τεχνικό εξοπλισμό του, να γνωρίσουν και να μετρήσουν υλικά  και να μάθουν πώς γίνεται το ψωμί. Κάθε παιδί μάλιστα είχε την ευκαιρία να ζυμώσει το δικό του ψωμάκι και να πλάσει κουλουράκια. Όλοι ήταν χαρούμενοι και μάλιστα περισσότερο όταν τα ψωμάκια έφτασαν φρεσκοψημένα στο Σχολείο!