Με ιδιαίτερη χαρά και ενθουσιασμό οι μαθητές/τριες των τάξεων Δ1,Δ2,Ε1,Ε2,Στ1,Στ2,Τμήματος Ένταξης, Τάξης Υποδοχής και ενός τμήματος του Ολοημέρου Προγράμματος, συμμετείχαν φέτος στο πρόγραμμα του Δικτύου Σχολείων «Κλικ Προστάτεψέ το!» με θέμα Λουλούδια: Σώζοντας το εφήμερο-Freeze the bloom», ένα δημιουργικό ταξίδι στον κόσμο της φωτογραφίας και της παρατήρησης της φύσης.
Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, τα παιδιά γνώρισαν την τέχνη της φωτογραφίας, πειραματίστηκαν με διαφορετικές λήψεις και έμαθαν πώς ένας φακός μπορεί να αποτυπώσει μικρές, μοναδικές στιγμές που συχνά περνούν απαρατήρητες. Με tablets, κινητά τηλέφωνα και φωτογραφικές μηχανές στα χέρια, βγήκαν περιπάτους γύρω από το σχολείο, στις γειτονιές, στα πάρκα και στις αυλές των σπιτιών, αναζητώντας την ομορφιά των λουλουδιών και της φύσης.
Οι μαθητές/τριες φωτογράφισαν πολύχρωμα άνθη, λεπτομέρειες της άνοιξης και μικρές εικόνες ζωής, αποτυπώνοντας στον φακό τους το «εφήμερο» — εκείνη τη σύντομη αλλά πολύτιμη στιγμή της ανθοφορίας και της φυσικής ομορφιάς.
Η δράση κορυφώθηκε με τη συμμετοχή του σχολείου μας στην τοπική εκδήλωση του Δικτύου- έκθεση φωτογραφίας που πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Κτίριο Παύλος Μελάς σε συνεργασία και με άλλα σχολεία των Δήμων Ωραιοκάστρου και Παύλου Μελά. Εκεί παρουσιάστηκαν τα καταπληκτικά έργα των μαθητών/τριών μας, γεμίζοντας την αίθουσα με ανθισμένα, πολύχρωμα λουλούδια και εικόνες γεμάτες ευαισθησία και δημιουργικότητα.
Οι επισκέπτες της έκθεσης θαύμασαν τις φωτογραφίες των παιδιών και άφησαν τα δικά τους συγκινητικά σχόλια σε μικρά χαρτάκια, τα οποία κόλλησαν πάνω στα πόστερ με τις φωτογραφίες. Η ανταπόκριση του κόσμου απέδειξε πως η τέχνη μπορεί να ενώσει, να εμπνεύσει και να ευαισθητοποιήσει μικρούς και μεγάλους.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές/τριες και στους/στις εκπαιδευτικούς τους, Μπούκλα Όλγα, Ανθίδη Μιχαήλ, Τσίκνα Ελένη, Ζώτα Στυλιανή, Κασωτάκη Αγαθάγγελο, Μαντά Βασιλική, Καπράγκου Ξανθή, Νικολάου Ελένη, Φρασιόλα Στυλιανή, Γεράση Άννα, Πεγίδου Καλλιόπη, Παρασκευοπούλου Κυριακή και Πετειναράκη Ελένη, που συμμετείχαν στο πρόγραμμά αυτό, με μεράκι, φαντασία και αγάπη για τη φωτογραφία και τη φύση! Η δημιουργική αυτή πορεία συνεχίζεται και μας γεμίζει αισιοδοξία για ακόμη περισσότερες όμορφες δράσεις στο μέλλον!
Πεγίδου Καλλιόπη
Εκπαιδευτικός του Τμήματος Ένταξης




























