“Το Τηλέφωνο της Επικοινωνίας”.
Προκειμένου οι μαθητές να κατανοήσουν τη σημασία της προσεκτικής ακρόασης, της σαφούς διατύπωσης και του ελέγχου της κατανόησης στην επικοινωνία, παράγοντες που συχνά παρεμποδίζονται όταν υπάρχει ένταση ή παρεξήγηση, παίξαμε το παιχνίδι της επικοινωνίας. Οι μαθητές, καθισμένοι σε κύκλο, ψιθύριζαν ο ένας στο αυτί του άλλου μια μικρή φράση όπως:” Η Καίτη ,η κομμώτρια, που έχει το κομμωτήριο στην πλατεία, κουρεύει τον παππού και τη γιαγιά. Ή Ο θείος, ο Γιάννης, που φοράει γιλέκο και γυαλιά, πρόσφατα γύρισε από τη Γαλλία.” Οι παρερμηνείες προκάλεσαν άφθονο γέλιο στην ομάδα. Το κυριότερο όμως είναι ότι το μήνυμα έγινε αντιληπτό: να ακούμε όχι μόνο τις λέξεις, αλλά και τον τόνο, τα συναισθήματα και να προσπαθούμε να καταλάβουμε την οπτική του άλλου.