Άγιος Βασίλης… εις διπλούν!

Την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου τα μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας, μοίρασαν δώρα και ευχές σε όλα τα παιδιά, δίνοντας μ’αυτόν τον τρόπο λίγη χαρά και αγάπη ενόψει των άγιων ημερών των Χριστουγέννων.

Την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου ήταν η σειρά της Ελληνικά Πετρέλαια να μοιράσει παιχνίδια στους μαθητές μας.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά και τους δύο!

Δώρο από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων

 

Χριστουγεννιάτικη γιορτή

Λίγο πριν Χριστούγεννα, πραγματοποιήθηκε η χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου μας. Οι μικροί μας μαθητές της πρώτης και της δευτέρας τάξης μας έβαλαν στο κλίμα των εορτών μέσα από θεατρικά και τραγουδάκια, με τη συνοδεία της χορωδίας του σχολείου.

Επίσκεψη στο Μουσείο Ηρακλειδών

Την Τρίτη 17/12 οι μαθητές της Γ, της Δ, της Ε και της ΣΤ τάξης επισκέφθηκαν το Μουσείο Ηρακλειδών στο Θησείο. Τα παιδιά παρακολούθησαν τη θεματική ενότητα “Οι Οφθαλμαπάτες της Τέχνης και η Γεωμετρική Αλήθεια” στα πλαίσια του εκπαιδευτικού προγράμματος «Επιστήμη, Τέχνη και Μαθηματικά».

Οι έννοιες στις οποίες επικεντρώθηκαν: Η λειτουργία της όρασης. Διάκριση ψευδαίσθησης και οφθαλμαπάτης. Ο τρόπος με τον οποίο ο εγκέφαλός μας αντιλαμβάνεται τον κόσμο. Κατανόηση του ουσιαστικού ρόλου της λογικής των μαθηματικών, ως νοητικού εργαλείου, για την άρση των αντιφάσεων που δημιουργούν οι αμφίσημες εικόνες.

Στη συνέχεια ακολούθησε βόλτα στον πεζόδρομο του Θησείου και το λόφο της Ακρόπολης.

 

Ευχαριστήριο

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Σχολείου ευχαριστούμε θερμά το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τη δωρεά και τοποθέτηση στην εσωτερική σκάλα του σχολείου αυτοκόλλητων βινυλίου, τα οποία συμβάλλουν στην αισθητική βελτίωση του κτιρίου και προάγουν το αίσθημα συνεργασίας και αλληλεγγύης. Θα είναι εκεί για να μας θυμίζουν καθημερινά ότι το σχολείο αποτελεί ένα χώρο όπου ο κάθε μαθητής πρέπει να νιώθει αγαπητός και αποδεκτός.

Βιβλία σε Ρόδες!

Την Παρασκευή 22 Νοεμβρίου ολοκληρώθηκε το «ταξίδι» της Ε’ τάξης στον κόσμο των βιβλίων μέσω του προγράμματος «Βιβλία σε ρόδες», το οποίο υλοποιήθηκε από την ΠΔΕ Δυτικής Αττικής. Η βαλίτσα με τα βιβλία που είχαν ως θέμα τους φίλους παρέμεινε στην τάξη για 4 εβδομάδες, διάστημα στο οποίο οι μαθητές δανείστηκαν και διάβασαν πολλά βιβλία. Το πρόγραμμα είχε στόχο να καλλιεργήσει τη φιλαναγνωσία και να ενισχύσει την έννοια της φιλίας και των διαπροσωπικών σχέσεων  των μαθητών.

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος τα παιδιά ετοίμασαν ατομικές βιβλιοπαρουσιάσεις. Σε αυτές περιέγραψαν το βιβλίο που τους έκανε περισσότερη εντύπωση, παρουσίασαν την πλοκή και τους ήρωές του, ζωγράφισαν ένα στιγμιότυπό του και τελικώς το βαθμολόγησαν.

Επόμενος σταθμός των παιδιών της Ε’ τάξης είναι ο 9ος Μαραθώνιος Ανάγνωσης «Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι» των εκδόσεων Μεταίχμιο. Το ταξίδι τους έχει ήδη αρχίσει!

Πρόληψη και Αντιμετώπιση

Την εταιρία δρω επισκέφθηκαν σήμερα τα παιδιά της Δ, της Ε και της ΣΤ τάξης και παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Πρόληψη και Αντιμετώπιση: Είμαι σε εγρήγορση, σωματική ασφάλεια, οι αισθήσεις μου, πρόληψη και αντιμετώπιση, χρήσιμες πρακτικές γνώσεις.

Από την Ελιά… στο Λαδάκι!

Την Τετάρτη 6 Νοεμβρίου οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α και της Γ τάξης επισκέφθηκαν την Κιβωτό και πήραν μέρος στο πρόγραμμα Από την Ελιά… στο Λαδάκι!

Αρχικά παρακολούθησαν διαδραστικό θεατρικό δρώμενο με το μύθο του Ποσειδώνα και της Αθηνάς για την προέλευση της ελιάς. Ακολούθησε άφιξη στον ελαιώνα και γνωριμία με το δέντρο και τον καρπό του, ράβδισμα και χτένισμα των ελαιοδέντρων και λιομάζωμα. Μετά από ένα εικαστικό διάλειμμα & παιχνίδια με θέμα τις ελιές, το ελαιόλαδο και το λιομάζωμα, ακολούθησε γευστική δοκιμή: τα παιδιά έφαγαν φρέσκο ψωμάκι βουτηγμένο σε εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο και γνώρισαν τα διαφορετικά είδη ελιών και ελαιολάδων. Ο επόμενος σταθμός ήταν γνωριμία με την παραδοσιακή μυλόπετρα. Όλοι μαζί έλιωσαν ελίτσες, για να δούνε τον πολτό ελιάς και να μυρίσουν τη χαρακτηριστική μυρωδιά του. Τέλος, τα παιδιά έπλασαν και έφαγαν νόστιμα λαδοκούλουρα!

Ένα Φανζίν για το ΚΠΙΣΝ

Κατά την επίσκεψη του σχολείου μας στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, οι μαθητές της ΣΤ τάξης έφτιαξαν το δικό τους αυτοσχέδιο περιοδικό, ένα φανζίν. Παρακάτω μπορείτε να δείτε το φανζίν.


Λήψη αρχείου

Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

Στα πλαίσια του εορτασμού της Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού, το σχολείο μας επισκέφθηκε το Αθλητικό Κέντρο Γλυκών Νερών, όπου οι μαθητές και μαθήτριές μας επιδόθηκαν σε διάφορα αθλήματα και δραστηριότητες.

Επίσκεψη στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος

Το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος επισκέφτηκαν οι μαθητές της Δ και της ΣΤ τάξης.

Οι μαθητές της Δ παρακολούθησαν το πρόγραμμα Βιώσιμος ΠλανήτηςΤι επιπτώσεις έχει ο σύγχρονος τρόπος ζωής στο περιβάλλον; Πώς μπορώ να αλλάξω συνήθειες στην καθημερινότητα μου ώστε να είναι πιο φιλική προς το περιβάλλον; Πώς το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος έχει εφαρμόσει σύγχρονες μεθόδους σχεδιασμού ώστε να αποτελεί ένα πρότυπο κέντρο περιβαλλοντικής βιωσιμότητας; Οι μαθητές καλούνται να ανακαλύψουν τις απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα, με διασκεδαστικό τρόπο, μέσω πειραμάτων και κατασκευών. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, οι μαθητές μπαίνουν σε ένα μικρό εργαστήριο ανακύκλωσης και καλούνται να ανακυκλώσουν τα δικά τους πλαστικά μετατρέποντάς τα σε χρήσιμα αντικείμενα.

Οι μαθητές της ΣΤ παρακολούθησαν το πρόγραμμα Ένα Φανζίν για το ΚΠΙΣΝΟι σχολικές ομάδες συντάσσουν και εκδίδουν ένα μικρό αυτοσχέδιο περιοδικό, ένα φανζίν (fan-zine). Ο σκοπός του εργαστηρίου είναι οι μαθητές να έρθουν σε επαφή με το είδος, την κουλτούρα του fanzine και των αυτοσχέδιων εκδόσεων και να γίνουν οι ίδιοι συντάκτες, εικονογράφοι, φωτογράφοι, γραφίστες. Αξιοποιώντας αναλογικά και ψηφιακά μέσα, τα παιδιά ενθαρρύνονται να οικειοποιηθούν με καλλιτεχνικούς όρους το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ), να καταγράψουν δημιουργικά την εμπειρία από την επίσκεψή τους, προβάλλοντας μέσα στις σελίδες του φανζίν τη δική τους ματιά.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων