Σας ενημερώνουμε ότι μπορείτε να συμπληρώσετε την επισυναπτόμενη υπεύθυνη δήλωση για μη προσέλευση των παιδιών σας στο σχολείο, που θα ξεκινήσει την 1/6/2020. Την υπεύθυνη δήλωση μπορείτε να τη στείλετε ηλεκτρονικά στο e-mail του σχολείου μας.
Στις δηλώσεις αυτές θα αναφέρεται η περίπτωση η οποία συντρέχει: “το τέκνο μου ανήκει σε ομάδα αυξημένου κινδύνου για νόσηση από COVID-19” ή “έχω άτομο στο οικογενειακό μου περιβάλλον που ανήκει σε ομάδα αυξημένου κινδύνου για νόσηση από COVID-19 ή ήδη νοσεί“.
Για να ανοίξετε την υπεύθυνη δήλωση πατήστε εδώ: ΥΠΕΥΘΥΝΗ-ΔΗΛΩΣΗ-ΓΟΝΕΩΝ
Εάν επιθυμείτε να παραλάβετε τα προσωπικά αντικείμενα του παιδιού από το σχολείο, θα πρέπει να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με το σχολείο και τον δάσκαλο ή τη δασκάλα της τάξης, ώστε αυτό να γίνει με κάποιο καθορισμένο ραντεβού.
Οι μαθητές της ΣΤ τάξης θα προσέρχονται στο σχολείο εκ περιτροπής.
Οι μαθητές της Ε τάξης θα προσέρχονται στο σχολείο εκ περιτροπής.
Οι μαθητές της Δ τάξης θα προσέρχονται στο σχολείο εκ περιτροπής.
Οι μαθητές της Γ τάξης θα προσέρχονται στο σχολείο εκ περιτροπής.
Οι μαθητές της Β τάξης θα προσέρχονται στο σχολείο
Οι μαθητές της Α τάξης θα προσέρχονται στο σχολείο
Παρακαλούμε οι μαθητές και οι μαθήτριες
Οι μαθητές και μαθήτριες που τελειώνουν φέτος τη Γ τάξη θα πρέπει να προμηθευτούν καινούριο Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή για τις επόμενες τρεις τάξεις.
Σύμφωνα με την εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, στο ολοήμερο πρόγραμμα του σχολείου για το σχολικό έτος 2020-21 μπορούν να εγγράφονται μόνο: