Οι μαθητές και μαθήτριες της Γ τάξης ζωγράφισαν το τραγουδάκι “Αν όλα τα παιδιά της γης” από το βιβλίο των Θρησκευτικών. Συμμετείχε και η Β τάξη, καθώς και ο μαθητής της ΣΤ τάξης Δάρας Γιάννης.

Στην Ευέλικτη ζώνη μελέτησαν τη “Δημιουργία του σύμπαντος” και έφτιαξαν το χωνί της “Μεγάλης έκρηξης” καθώς και το Ηλιακό μας σύστημα σε χειροτεχνία.

Είδαν επίσης βίντεο με τα πρώτα ταξίδια στο διάστημα και έφτιαξαν τη μακέτα με το ηλιακό σύστημα του γαλαξία μας.

Στο μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος έφεραν γλάστρες, σπόρους και χώμα και φύτεψαν δειλινά για να ομορφύνει η τάξη.

Τέλος μίλησαν για τα ζώα που κινδυνεύουν με εξαφάνιση και πώς μπορούμε να τα προστατεύσουμε. Ο κάθε μαθητής επέλεξε και παρουσίασε την ταυτότητα του ζώου του.
