Καλή σχολική χρονιά να έχουμε όλοι!
Ο Σεπτέμβριος ξεκινάει με αρκετές οδηγίες για το πώς θα πρέπει να λειτουργήσουμε.
Ακολουθούν μερικές πρώτες βασικές οδηγίες:
♦ Όλοι οι μαθητές θα πρέπει να προσέρχονται στο σχολείο με μάσκα, αλλιώς το σχολείο δεν θα μπορεί να τους δεχτεί.
♦ Κάθε μαθητής θα πρέπει να έχει μαζί του δύο υφασμάτινες μάσκες τοποθετημένες ξεχωριστά σε σακουλάκια.
♦ Σε περίπτωση απώλειας μάσκας, το σχολείο δεν είναι υπεύθυνο για την εύρεση ή παροχή μάσκας.
♦ Κάθε μαθητής που θα απουσιάζει λόγω ασθένειας, θα πρέπει να προσκομίζει ιατρική βεβαίωση για να επιστρέψει στο σχολείο.
♦ Συστήνεται η καθημερινή θερμομέτρηση των παιδιών στο σπίτι, πριν αυτά έρθουν στο σχολείο.
♦ Δεν θα επιτρέπεται η είσοδος σε γονείς χωρίς ραντεβού και μάσκα.
Τέλος, εδώ μπορείτε να βρείτε τις Οδηγίες του ΕΟΔΥ για τα Δημοτικά Σχολεία.