Καλή σχολική χρονιά!

Καλή σχολική χρονιά να έχουμε όλοι!

Ο Σεπτέμβριος ξεκινάει με αρκετές οδηγίες για το πώς θα πρέπει να λειτουργήσουμε.

Ακολουθούν μερικές πρώτες βασικές οδηγίες:

♦ Όλοι οι μαθητές θα πρέπει να προσέρχονται στο σχολείο με μάσκα, αλλιώς το σχολείο δεν θα μπορεί να τους δεχτεί.

♦ Κάθε μαθητής θα πρέπει να έχει μαζί του δύο υφασμάτινες μάσκες τοποθετημένες ξεχωριστά σε σακουλάκια.

♦ Σε περίπτωση απώλειας μάσκας, το σχολείο δεν είναι υπεύθυνο για την εύρεση ή παροχή μάσκας.

♦ Κάθε μαθητής που θα απουσιάζει λόγω ασθένειας, θα πρέπει να προσκομίζει ιατρική βεβαίωση για να επιστρέψει στο σχολείο.

♦ Συστήνεται η καθημερινή θερμομέτρηση των παιδιών στο σπίτι, πριν αυτά έρθουν στο σχολείο.

♦ Δεν θα επιτρέπεται η είσοδος σε γονείς χωρίς ραντεβού και μάσκα. 

Τέλος, εδώ μπορείτε να βρείτε τις Οδηγίες του ΕΟΔΥ για τα Δημοτικά Σχολεία.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων