Αγαπημένοι μας γονείς και παιδιά,
αφού οι συνθήκες μας ανάγκασαν να ακολουθήσουμε νέους ψηφιακούς δρόμους για να επικοινωνούμε, θα προσαρμοστούμε και θα γίνουμε κι εμείς πιο δημιουργικοί.
Τα παιδιά της Δ’ τάξης εδώ και καιρό δούλευαν σε ένα σχέδιο εργασίας με τίτλο: «Τα παλιά αντικείμενα αφηγούνται». Έφεραν τόσα όμορφα και ανεκτίμητης, συναισθηματικής κυρίως, αξίας αντικείμενα από τις οικογένειές τους, τους παππούδες και τις γιαγιάδες τους, και τους ευχαριστούμε πολύ! Έγραψαν για το κάθε παλιό αντικείμενο λίγα λόγια για την ξεχωριστή ιστορία του και έβαλαν το ίδιο το αντικείμενο να μας την αφηγηθεί. Πρόλαβαν και τα έδειξαν σε μερικούς συμμαθητές τους και εντυπωσιάστηκαν κι αυτοί με τους «θησαυρούς» που ανακάλυψαν στα μπαούλα του παρελθόντος. Ήρθε όμως τώρα η ώρα να δείξουν την ψηφιακή εργασία τους και σε σας, αλλά και στους υπόλοιπους συμμαθητές τους.
Ευχαριστούμε πολύ και τα κορίτσια της ΣΤ΄τάξης για την προθυμία και την πολύτιμη βοήθειά τους στην εργασία μας.
Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση σε όλους!
Η δασκάλα της Δ΄τάξης, Κωστοπούλου Θεοδοσία