Ηλεκτρονική εφημερίδα της Ε’ τάξης

Οι μαθητές και μαθήτριες της Ε τάξης δημιούργησαν τη δική τους εφημερίδα στην οποία έδωσαν τον τίτλο Ε’-φημερίδα.
Με την καθοδήγηση της δασκάλας τους, κ. Δικοπούλου Κατερίνας, έγραψαν τα άρθρα και δημιούργησαν ένα τεύχος που θεωρούμε ότι αξίζει να διαβάσετε.

Μένουμε σπίτι

Αυτό το χρονικό διάστημα που διανύουμε είναι δύσκολο για όλους μας. Στεκόμαστε δίπλα στους μαθητές μας επιδιώκοντας την επαφή μαζί τους με όποιο τρόπο μπορούμε. Αυτή η φωτογραφία είναι εξαιρετικά αφιερωμένη στους μαθητές μας, για να μην ξεχνάνε ότι «Έχουμε ακόμα ο ένας τον άλλον!»

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων