Οι μαθητές και μαθήτριες της Ε τάξης δημιούργησαν τη δική τους εφημερίδα στην οποία έδωσαν τον τίτλο Ε’-φημερίδα.
Με την καθοδήγηση της δασκάλας τους, κ. Δικοπούλου Κατερίνας, έγραψαν τα άρθρα και δημιούργησαν ένα τεύχος που θεωρούμε ότι αξίζει να διαβάσετε.
Ημέρα: 5 Απριλίου 2020
Μένουμε σπίτι
Αυτό το χρονικό διάστημα που διανύουμε είναι δύσκολο για όλους μας. Στεκόμαστε δίπλα στους μαθητές μας επιδιώκοντας την επαφή μαζί τους με όποιο τρόπο μπορούμε. Αυτή η φωτογραφία είναι εξαιρετικά αφιερωμένη στους μαθητές μας, για να μην ξεχνάνε ότι «Έχουμε ακόμα ο ένας τον άλλον!»
