Αγαπητοί γονείς,
σας ενημερώνουμε ότι το σχολείο πήρε όλα τα μέτρα πρόληψης κατά του κορωνοϊού που προβλέπονται από τις σχετικές εγκυκλίους του Υπουργείου Παιδείας.
Επιπροσθέτως, ευχαριστούμε τη σχολική επιτροπή του Δήμου Ελευσίνας διότι θα πραγματοποιήσει και δεύτερη απολύμανση του σχολικού κτιρίου, καθώς επίσης και για την τοποθέτηση μηχανισμού απολύμανσης σε όλες τις τουαλέτες.
Τέλος, παρακαλούμε να περιορίσετε την παρουσία των παιδιών σας σε χώρους με πολλά άτομα (π.χ. παιδικές χαρές, αίθουσες εκδηλώσεων κλπ).
“Εκείνος που για λίγο αποσύρθηκε, έσωσε όλους τους υπόλοιπους”…




