Καλή Σαρακοστή!

Την Παρασκευή 28/2 μικροί και μεγάλοι στο σχολείο μας απόλαυσαν ένα υπέροχο αποκριάτικο πάρτι. Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τη διασκέδαση των παιδιών από ανιματέρ και για το κέρασμα! Και του χρόνου!

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων