Περιποίηση κήπου

Στα πλαίσια περιβαλλοντικής δράσης, τη Δευτέρα 20/5 οι μαθητές και μαθήτριες της Ε και της ΣΤ τάξης ασχολήθηκαν με τον κήπο. Πότισαν τα φυτά και τους έβαλαν εδαφοβελτιωτικά λιπάσματα.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων