Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και ιδιαίτερα τον κ. Καραΐσκο Ευάγγελο για την κατασκευή και τοποθέτηση σίτων στις τάξεις και στα γραφεία.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και ιδιαίτερα τον κ. Καραΐσκο Ευάγγελο για την κατασκευή και τοποθέτηση σίτων στις τάξεις και στα γραφεία.