Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα την εκπαιδευτικό Εικαστικών του σχολείου κ. Βαλέρα Κωνσταντίνα για το υπέροχο χριστουγεννιάτικο τοπίο που ζωγράφισε και την κ. Τσακάλου Λία, εκπαιδευτικό Εικαστικών, που μας βοήθησε στη χριστουγεννιάτικη διακόσμηση της σκηνής.
Ημέρα: 21 Δεκεμβρίου 2018
Ευχαριστήριο
Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την ΕΛΠΕ που πρόσφερε χριστουγεννιάτικα δωράκια στους μαθητές μας.
