Σήμερα οι μαθητές όλων των τάξεων παρακολούθησαν την παράσταση Το πιο τρελό τριήμερο στο θέατρο Ήβη.
Η παράσταση μιλάει για όλα αυτά που κινδυνεύουν να χαθούν από τη ζωή των παιδιών στην εποχή της απομόνωσης και της κυριαρχίας των ηλεκτρονικών μέσων: για την ανεμελιά, το παιχνίδι, την αξία της ανθρώπινης επαφής. Ήρωας του έργου είναι ο μικρός Ιάσονας που θα ζήσει ένα «τρελό τριήμερο» στο σπίτι της σούπερ-γιαγιάς του, καθώς ο αποχωρισμός του από την αγαπημένη του ψηφιακή οθόνη θα τον βοηθήσει να ανακαλύψει έναν νέο, αληθινά συναρπαστικό κόσμο.

Σήμερα πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη κοπή βασιλόπιτας σε κάθε τάξη. Οι βασιλόπιτες ήταν προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, όπως και τα δώρα που δόθηκαν στους τυχερούς μαθητές που βρήκαν τα φλουριά.
Ο διευθυντής και οι εκπαιδευτικοί του 2ου Δημοτικού Σχολείου Μαγούλας ευχόμαστε σε όλους μια χρονιά γεμάτη υγεία, χαρά, ελπίδα και αγάπη. Καλή χρονιά!