Επίσκεψη στο θέατρο Ήβη

Σήμερα οι μαθητές όλων των τάξεων παρακολούθησαν την παράσταση Το πιο τρελό τριήμερο στο θέατρο Ήβη.

Η παράσταση μιλάει για όλα αυτά που κινδυνεύουν να χαθούν από τη ζωή των παιδιών στην εποχή της απομόνωσης και της κυριαρχίας των ηλεκτρονικών μέσων: για την ανεμελιά, το παιχνίδι, την αξία της ανθρώπινης επαφής. Ήρωας του έργου είναι ο μικρός Ιάσονας που θα ζήσει ένα «τρελό τριήμερο» στο σπίτι της σούπερ-γιαγιάς του, καθώς ο αποχωρισμός του από την αγαπημένη του ψηφιακή οθόνη θα τον βοηθήσει να ανακαλύψει έναν νέο, αληθινά συναρπαστικό κόσμο.

Νεοσυσταθείς σύλλογος γονέων και κηδεμόνων

Σας ενημερώνουμε ότι τα νέα μέλη του συλλόγου μετά τις εκλογές είναι τα εξής:

Πρόεδρος: Βλάχου Βασιλική

Αντιπρόεδρος: Συλεούνης Ιωάννης

Γραμματέας: Καραΐσκος Ευάγγελος

Ταμίας: Πέτρου Βασίλειος

Κοσμήτορας: Τζάνος Γεώργιος

Μέλος: Σιγιάννη Χριστίνα

Μέλος: Παπαγεωργίου Γρηγορία

Κοπή βασιλόπιτας

Σήμερα πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη κοπή βασιλόπιτας σε κάθε τάξη. Οι βασιλόπιτες ήταν προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, όπως και τα δώρα που δόθηκαν στους τυχερούς μαθητές που βρήκαν τα φλουριά.

Οι τυχεροί για φέτος ήταν οι: Καράπουρνος Κωνσταντίνος (Α τάξη), Συλεούνη Σοφία (Β τάξη), Μπόγια Λυσάντρο (Γ τάξη), Ζαχαριουδάκης Γρηγόρης (Δ τάξη), Σοϊλεμεζίδου Βικτώρια (Ε τάξη), Σιδηρόπουλος Πλάτωνας (ΣΤ τάξη).

Από τους εκπαιδευτικούς, ο τυχερός της χρονιάς ήταν ο γυμναστής μας κ. Παπουτσής Γιώργος.

Ευχαριστούμε θερμά το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και ευχόμαστε μια καλή και εποικοδομητική χρονιά για όλους.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων