Γιορτή λήξης

Την Τετάρτη 15 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε η γιορτή λήξης της σχολικής χρονιάς. Οι μαθητές της ΣΤ και της Δ τάξης παρουσίασαν θεατρικά, ενώ η χορωδία τραγούδησε καλοκαιρινά τραγούδια. Στο τέλος της γιορτής ακολούθησε αποχαιρετιστήριος λόγος από τα παιδιά της ΣΤ τάξης και προβλήθηκε βίντεο με στιγμές των παιδιών.

giorti01 giorti02

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων