Την Τετάρτη 15 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε η γιορτή λήξης της σχολικής χρονιάς. Οι μαθητές της ΣΤ και της Δ τάξης παρουσίασαν θεατρικά, ενώ η χορωδία τραγούδησε καλοκαιρινά τραγούδια. Στο τέλος της γιορτής ακολούθησε αποχαιρετιστήριος λόγος από τα παιδιά της ΣΤ τάξης και προβλήθηκε βίντεο με στιγμές των παιδιών.

