Χειροποίητους σελιδοδείκτες πρόσφερε σήμερα ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων στους μαθητές της ΣΤ τάξης ως σχολικά ενθύμια. Στην πίσω πλευρά κάθε σελιδοδείκτη αναγράφεται καλλιγραφικά το όνομα του παιδιού, η τάξη και η χρονιά αποφοίτησης, ενώ η καρτούλα είναι γεμάτη ευχές για το καινούριο ταξίδι που περιμένει τα παιδιά!

