06-03-20 Υπενθύμιση για συμμετοχή εκπαιδευτικών ΠΕ86 για το Κρατικό Πιστοποιητικό Πληροφορικής

Σας υπενθυμίζουμε ότι με την αριθμ 30239/Δ2/28-02-2020 (ΑΔΑ:ΩΝΙΥ46ΜΤΛΗ-Ι9Ο) απόφαση της Υφυπουργού Σ. Ζαχαράκη (επισυνάπτεται) καλούνται οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ86 οι οποίοι είναι εγγεγραμμένοι στους κυρωμένους ενιαίους πίνακες αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης σχολικού έτους 2018-2019, οι οποίοι παραμένουν σε ισχύ σύμφωνα με την με αρ. πρωτ. 131407/Ε1/24.08.2019 Υ.Α. (Β΄ 3283, ΑΔΑ: 6Α0Ε4653ΠΣ-Ε66) και επιθυμούν να απασχοληθούν ως διδάσκοντες στην Υποστήριξη Πιστοποίησης για το Κρατικό Πιστοποιητικό Πληροφορικής για το σχολικό έτος 2019-2020, με αμοιβές που αντιστοιχούν σε εκείνες των ωρομισθίων εκπαιδευτικών, να υποβάλουν την ηλεκτρονική αίτηση μέσω του ακόλουθου συνδέσμου https://schools.espa.minedu.gov.gr/kpp  από 03 Μαρτίου 2020 μέχρι και 10 Μαρτίου 2020 και ώρα 15:00.

Από την παρούσα διαδικασία εξαιρούνται όσοι έχουν ήδη προσληφθεί ως αναπληρωτές (πλήρους ή μειωμένου ωραρίου) κατά το τρέχον σχολικό έτος. Σε αυτούς συμπεριλαμβάνονται όσοι, κατόπιν πρόσληψης, για οποιονδήποτε λόγο δεν έχουν αναλάβει υπηρεσία ή έχουν παραιτηθεί, καθώς και εκείνοι των οποίων η πρόσληψη έχει ανακληθεί.

Επισημαίνεται ότι κάθε εκπαιδευτικός μπορεί να απασχοληθεί σε περισσότερα από ένα τμήματα Υποστήριξης Πιστοποίησης ΚΠπ και σε περισσότερες από μια σχολικές μονάδες, προκειμένου να καλυφθούν όσο το δυνατόν περισσότερα τμήματα Υποστήριξης.

Η απόφαση σε μορφή pdf

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ

 

2ο  Δημοτικό Σχολείο Καστοριάς – Ιφιγένεια Διδασκάλου

 

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ

 

Την Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2019 πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο Δημαρχείο Καστοριάς από την Γ’ τάξη του 2ου Δημοτικού Σχολείου Καστοριάς – Ιφιγένεια Διδασκάλου.

Οι μαθητές της Γ’ τάξης γνώρισαν από κοντά τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου, κ. Κίμωνα Μηταλίδη, ο οποίος μας υποδέχτηκε με μεγάλη χαρά. Τα παιδιά χρησιμοποίησαν την αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου, όπου και έγινε μια ευχάριστη και ενδιαφέρουσα συζήτηση με τον Πρόεδρο, χρησιμοποιώντας τα μικρόφωνα, κάθε φορά που κάποιος μαθητής έπαιρνε το λόγο για να μιλήσει, με τα οποία ενθουσιάστηκαν ιδιαίτερα οι μαθητές, όπως και με την όλη διαδικασία που ακολούθησε, δηλ. ένα μικρό Δημοτικό Συμβούλιο αποτελούμενο από μελλοντικούς πολίτες του τόπου μας.

Ύστερα από μια μικρή ενημέρωση από τον Πρόεδρο για θέματα και αρμοδιότητες του Δήμου, για τη λειτουργία του Δημοτικού Συμβουλίου και τον τρόπο με τον οποίο παίρνονται οι αποφάσεις, οι μαθητές έθεσαν ερωτήματα, τα οποία είχαν καταγράψει στο σχολείο κατά τη διάρκεια των σχετικών μαθημάτων που έγιναν στην Μελέτη Περιβάλλοντος και τα οποία είχαν άμεση σχέση με το Δήμο Καστοριάς.

Τα ερωτήματα που έθεσαν οι μαθητές σχετικά με το Δήμο Καστοριάς:

  1. Πόση έκταση έχει;
  2. Πώς ήταν παλιότερα;
  3. Από πού πήρε το όνομά του;
  4. Πόσο πληθυσμό έχει;
  5. Ποια έργα προβλέπεται να γίνουν για τη βελτίωσή του;

Αφού πήραν απαντήσεις από τον Πρόεδρο, στη συνέχεια έθεσαν και διάφορα αιτήματα και προβληματισμούς τους, τα οποία είχαν καταγράψει στο Σημειωματάριο της Μελέτης, όπως προαναφέρθηκε,  κατά τη διάρκεια των σχετικών μαθημάτων, σε σχέση με την γειτονιά τους και γενικότερα με την πόλη της Καστοριάς ζητώντας την άμεση ανταπόκριση και βοήθεια της νέας Δημοτικής αρχής για την επίλυσή τους, προκειμένου να γίνει καλύτερη η καθημερινή ζωή των δημοτών.

   Τα αιτήματα και οι προβληματισμοί που τέθηκαν και συζητήθηκαν ήταν:

  1. Δεν υπάρχει πεζοδρόμιο στην οδό Αγ. Μηνά με αποτέλεσμα να μην κινούμαστε με ασφάλεια σε έναν δρόμο που χρησιμοποιούμε καθημερινά για να πάμε στο σχολείο μας.
  2. Όπου υπάρχουν πεζοδρόμια στη γειτονιά μας δεν υπάρχουν ράμπες και γενικότερα η πόλη μας δεν είναι φιλική προς τα άτομα με ειδικές ανάγκες, τις μητέρες με καρότσια κλπ.
  3. Θέλουμε ποδηλατόδρομο, όπου ενδείκνυται στην πόλη μας.
  4. Να διαμορφωθεί η αυλή του σχολείου μας με γκαζόν και ειδικό τάπητα.
  5. Να γίνει η παιδική χαρά κάτω από το Ντολτσό, στην παραλία, δίπλα στις μπασκέτες.
  6. Να γίνει παιδική χαρά στον Προφήτη Ηλία.
  7. Να αντικατασταθούν τα σπασμένα ξύλινα κάγκελα που υπάρχουν στο δρόμο για τον Προφήτη Ηλία για την ασφάλεια των πεζών.
  8. Να επισκευαστούν ή να αντικατασταθούν οι κούνιες που υπάρχουν στο χώρο του 2ου Νηπιαγωγείου Καστοριάς.
  9. Θέλουμε να γίνει Πολιτιστικό Κέντρο στην πόλη μας.
  10. Να καλυφθούν οι λακούβες που υπάρχουν στους δρόμους της πόλης.
  11. -Να μπουν περισσότεροι κάδοι απορριμμάτων, όπου υπάρχει ανάγκη και οι ήδη υπάρχοντες δεν επαρκούν και οι σπασμένοι κάδοι να αντικατασταθούν με καινούριους.

     -Να μπουν σε περισσότερα σημεία της πόλης κάδοι ανακύκλωσης, προκειμένου να ευαισθητοποιηθεί περισσότερο ο κόσμος και να κάνει καλύτερη διαχείριση των απορριμμάτων.

  1. Αντιμετώπιση του προβλήματος που υπάρχει στην πόλη μας με τα αδέσποτα ζώα.

Έγινε μια ευχάριστη συζήτηση με τον Πρόεδρο πάνω σε όλα τα παραπάνω δίνοντάς μας απαντήσεις και λέγοντας μας ποια από αυτά είναι μέσα στα σχέδια του Δήμου να υλοποιηθούν και πότε, αν κάποια δεν είναι εφικτό να γίνουν και για ποιους λόγους και μας υποσχέθηκε πώς θα λάβουν υπόψη τους και θα προσπαθήσουν να ανταποκριθούν στα περισσότερα από αυτά, αν όχι άμεσα σε κάποια, που δε γίνεται, έστω σε βάθος 4ετίας.

Αφού τον ευχαριστήσαμε για τη φιλοξενία κάναμε μια μικρή βόλτα – ξενάγηση σε κάποια γραφεία του Δημαρχείου, όπως στο Τμήμα Εσόδων, όπου μας περίμενε με κεράσματα η γιαγιά μαθητή της τάξης μας, που εργάζεται στο χώρο αυτό.

Οι μαθητές αποχώρησαν πολύ ενθουσιασμένοι και χαρούμενοι συζητώντας στη διαδρομή προς το σχολείο για όλες τις απαντήσεις που πήραν από τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου σχετικά με τα αιτήματά τους. Φυσικά,  η συζήτηση συνεχίστηκε και στην τάξη με την επιστροφή μας στο σχολείο.

 

Η δασκάλα της τάξης

Κώστα Θάλεια

2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ

Με χαρά αποδεχτηκαμε το κάλεσμα του Αντιπεριφερειάρχη Καστοριάς σήμερα, για να στολίσουμε με ευχητήριες κάρτες το όμορφο κ φουντωτό έλατο που κοσμεί το κτίριο της Αντιπεριφέρειας.
Διατηρούμε το έθιμο των άλλοτε ευφάνταστων χριστουγεννιάτικων καρτών βάζοντας τα παιδιά να εκφράσουν ευγενικά συναισθήματα με τον δικό τους απλό κ αγνό τρόπο για τα βασικά αγαθά της ζωής, υγεία κ αγάπη!!
Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία!
Η Δ/ντρια του Σχολείου
Δρ. Δώρα Τελλίδου- Τζηκαλάγια

ΗΜΕΡΑ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ 2019

2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ – ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ

 

Η ημέρα αυτή καθιερώθηκε πριν από 27 χρόνια από τον ΟΗΕ με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κόσμου για τα άτομα με αναπηρία, ώστε να γίνονται αποδεκτά και να ευημερούν σε όλους τους τομείς, κοινωνικούς, πολιτισμικούς, πολιτικούς και οικονομικούς.

Η εκπαίδευση πρέπει να προωθεί τον σεβασμό, την αποδοχή και την ισότητα δικαιωμάτων προς τα άτομα με αναπηρία. Πέρα από τις υλικοτεχνικές υποδομές που πρέπει να παρέχει το κράτος, την εκπαιδευτική στρατηγική μέσω προγραμμάτων και το έμψυχο υποστηρικτικό προσωπικό, πρέπει να μεταδώσουμε στους μαθητές μας αξίες, να καταλάβουν ότι η αναπηρία κάθε μορφής, εκ γενετής ή επίκτητη, αποτελεί μέρος της ζωής μας, στις κοινωνίες μας και είναι χρέος όλων μας να το αποδεχόμαστε και να το υποστηρίζουμε και όχι να υποτιμούμε ή να αφήνουμε στο περιθώριο τα άτομα με αναπηρία.

Οι σκέψεις και οι στάσεις μας ας γίνουν πράξεις για όλες τις ημέρες του χρόνου, για όλη μας τη ζωή!

Η Δ/ντρια του Σχολείου

Δρ. Δώρα ΤελλίδουΤζηκαλάγια

ΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙ

Μια παλαιότερη έντυπη δημιουργία των μαθητών μας μετατρέπεται σε ψηφιακή  μορφή. Ο σύνδεσμος για την ψηφιακή έκδοση του παραμυθιού της Δ’ τάξης με την κ. Σοφία Τζουτζίδου  το 2017-2018

 στην ιστοσελίδα του σχολείου μας :https://en.calameo.com/read/004144867e4826ca99aec

ΗΜΕΡΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ

Η 21η Νοεμβρίου είναι η μέρα που η εκκλησία μας γιορτάζει τα Εισόδια
της Θεοτόκου, αλλά είναι και η Παγκόσμια ημέρα της Τηλεόρασης. Φέτος,
όμως, η 21η Νοεμβρίου τυχαίνει να πέφτει και ημέρα Πέμπτη, την τρίτη
Πέμπτη του μήνα, οπότε τιμάται και η Φιλοσοφία με την Ημέρα τής
Φιλοσοφίας.

Η σχολική βιβλιοθήκη του 2ου Δημοτικού Καστοριάς-Ιφιγένεια Διδασκάλου
με την αντίστοιχη του 1ου Δημοτικού Καστοριάς, προγραμμάτισαν και
πραγμάτωσαν μια δράση σχετική με τη φιλοσοφία και την ανάγκη να
διατυπώνουμε ερωτήματα που θα μας ορίσουν το … νόημα των ενεργειών
μας!!!

Η δράση έλαβε χώρα στην σχολική βιβλιοθήκη του 1ου Δημοτικού Σχολείου
Καστοριάς και την επόμενη Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου, θα πραγματοποιηθεί
στη Βιβλιοχώρα (μας), την χώρα των ονείρων (μας).

Οι μαθητές του 2ου Δημοτικού Σχολείου Καστοριάς- Ιφιγένεια Διδασκάλου στον ραδιοφωνικό σταθμό alphafm.

Οι μαθητές του 2ου Δημοτικού Σχολείου Καστοριάς- Ιφιγένεια Διδασκάλου στον ραδιοφωνικό σταθμό alphafm. 
Οι “μικροί δημοσιογράφοι και παρουσιαστές” της Ε’ τάξης συνοδευόμενοι από τον δάσκαλό τους Θανάση Κανδύλα γνώρισαν από κοντά πως γίνεται μια ραδιοφωνική εκπομπή, μίλησαν ζωντανά και απάντησαν σε ερωτήσεις του δημοσιογράφου. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουν και να ηχογραφήσουν δική τους εκπομπή. 
Ευχαριστούμε θερμά τον δημοσιογράφο Αντώνη Παραρά για την υποδοχή και την ξενάγηση στον σταθμό του.

 
Η Δ/ντρια του Σχολείου 
Δώρα Τελλίδου – Τζηκαλάγια

«Αγαπώ την Άθληση-Αγαπώ την Υγεία μου»

2Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ – ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ

«Αγαπώ την Άθληση-Αγαπώ την Υγεία μου»

 

Η Διεύθυνση Φυσικής Αγωγής της Γενικής Διεύθυνσης Σπουδών Πρωτοβάθμιας και

Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υ.ΠΑΙ.Θ. εναρμονίζει την 6η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2019 με την Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2019, η οποία εορτάστηκε την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2019  στα σχολεία.

Επιδίωξη  των δράσεων  αυτών είναι η ενεργοποίηση των μαθητών/τριών για τη συμμετοχή τους σε οργανωμένες αθλητικές δράσεις εντός του σχολείου και  η ενημέρωσή τους  για τα ευεργετικά οφέλη της άθλησης σε συνδυασμό με την υγιεινή διατροφή, με στόχο την απόκτηση ενός υγιούς τρόπου ζωής.

Το σύνθημα φέτος ήταν  «Αγαπώ την Άθληση-Αγαπώ την Υγεία μου». Η εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής του Σχολείου μας κ. Πολυξένη Καραμάνου οργάνωσε αερόβιες κινητικές δραστηριότητες για κάθε τάξη του σχολείου, ενώ οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης δημιούργησαν αφίσες με το σύνθημα της 6ης Πανελλήνιας Ημέρας Αθλητισμού.  Τα παιδιά ανταποκρίθηκαν με χαρά και ενθουσιασμό σε όλες τις αθλητικές δράσεις!

 

Η Δ/ντρια του Σχολείου

Δρ. Δώρα Τελλίδου- Τζηκαλάγια