Βράβευση με Εθνική και Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας του eTwinning έργου μας “Mirror, Mirror, Tell me Which Artificial Intelligence?»Βράβευση με Εθνική και Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας του eTwinning έργου μας “Mirror, Mirror, Tell me Which Artificial Intelligence?»

Λήψη αρχείου

Τροποποίηση διατροφολογίου – διαιτολογίου σχολικών γευμάτωνΤροποποίηση διατροφολογίου – διαιτολογίου σχολικών γευμάτων

Λήψη αρχείου

πρόγραμμα σίτισηςπρόγραμμα σίτισης

Λήψη αρχείου

ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΕΡΓΟΥΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΕΡΓΟΥ

«The Extraordinary Existence of Values Education and Well-being at School» Το σχολείο μας είναι περήφανο που αποτελεί συνεργάτη στο φιλόδοξο eTwinning έργο «The Extraordinary Existence of Values Education and Well-being at School» μια συνεργατική πρωτοβουλία που περιλαμβάνει 58 μέλη και 294 μαθητές από 11 χώρες. Το έργο, το οποίο είχε διάρκεια 9 μήνες (Οκτώβριος 2024 […]

ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΕΡΓΟΥΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΕΡΓΟΥ

Είμαστε περήφανοι να ανακοινώσουμε την επιτυχημένη ολοκλήρωση του συναρπαστικού μας έργου eTwinning  « Mirror Mirror Tell Me, Which Artificial Intelligence?» .Οι μαθητές του ΣΤ1’ υπό την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Αγγλικής Γλώσσας Εύης Τσαμπούκου  συνεργάστηκαν με 36 αφοσιωμένους εκπαιδευτικούς και 304 ενθουσιώδεις μαθητές από όλη την Ευρώπη! Καθ’ όλη τη διάρκεια του έργου, οι μαθητές μας […]

Βενέτικος Ποταμός- Πέτρινα ΓεφύριαΒενέτικος Ποταμός- Πέτρινα Γεφύρια

Οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ιλίου συμμετείχαν σε περιβαλλοντικό πρόγραμμα υπό την εποπτεία των εκπαιδευτικών Λιακοπούλου Βασιλικής ΠΕ70(Υποδιευθύντρια 2ου ΔΣ Ιλίου), Πουκαμισά Σωτηρίας ΠΕ70 και Τσαμπούκου Εύης ΠΕ06 κατά το σχολικό έτος 2024 – 2025. Στα πλαίσια του προγράμματος πραγματοποίησαν 3ημερη εκδρομή στα Γρεβενά. Το πρόγραμμα εντάσσεται στο Θεματικό Δίκτυο του […]

Ολοκλήρωση Ευρωπαϊκού ΈργουΟλοκλήρωση Ευρωπαϊκού Έργου

“Diversity into unity: Partageons des activités en Français et en Anglais, langues étrangères “(2024-25) Μια υπέροχη συνεργασία ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Το e-Twinning project, το οποίο είχε διάρκεια 6 μήνες (Δεκέμβριος 2024 – Μάιος 2025) εκπονήθηκε από τους μαθητές του τμήματος ΣΤ1’ στα πλαίσια του γνωστικού μαθήματος των Αγγλικών υπό την καθοδήγηση της καθηγήτριας Αγγλικών του σχολείου […]