Περήφανοι όλοι για την συμβολή μας στην εκπλήρωση της ευχής του Νικόλα!!!
Η δική μας ευχή : Να εκλείψει κάθε αρρώστια !!!!!
Περήφανοι όλοι για την συμβολή μας στην εκπλήρωση της ευχής του Νικόλα!!!
Η δική μας ευχή : Να εκλείψει κάθε αρρώστια !!!!!
Στα πλαίσια των εργαστήριων δεξιοτήτων με τίτλο “Κυκλοφορώ ασφαλώς” παρουσιάστηκε στους μαθητές της Γ ΄τάξης το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α
Η εκπαιδευτική ομάδα της Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α ΡΟΔΟΥ – Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας, επισκέφτηκε το σχολείο μας και έγινε παρουσίαση με θέμα την οδική ασφάλεια. Η υπεύθυνη (εθελόντρια) του προγράμματος κ. Παπουτσή Παναγιώτα συζήτησε με τους μαθητές της Γ τάξης και εξήγησε τους κανόνες της οδικής ασφάλειας και πως οφείλουν να κυκλοφορούν με ασφάλεια στο δρόμο, είτε ως πεζοί, είτε ως ποδηλάτες και φυσικά ως οδηγοί και επιβάτες οχήματος.
Στόχος της παρουσίασης : η ευαισθητοποίηση των μαθητών μας, η υπεύθυνη συμπεριφορά , έχοντας πάντα κατά νου τους κινδύνους μιας ανεύθυνης συμπεριφοράς. Καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι :Όλοι μαζί μπορούμε να μηδενίσουμε τα τροχαία συμβάντα.
Ακολούθησε το διαδραστικό πρόγραμμα όπου τα παιδιά με ειδικά γυαλιά “είδαν” την οπτική ενός μεθυσμένου οδηγού!
Ήταν μια πολύ καλή και χρήσιμη εμπειρία για τους μαθητές μας ,οι οποίοι θα γίνουν αναμεταδότες των γνώσεων που αποκόμισαν στο ευρύτερο κοινωνικό τους περιβάλλον.
Ευχαριστούμε Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α!!!!!!!!
Ευχαριστούμε κ. Παπουτσή !!!!!!!!!!
Ο Υδροβιολογικός Σταθμός Ρόδου έχει ένα διττό ρόλο καθώς αποτελεί μια ερευνητική μονάδα του ΕΛΚΕΘΕ και ένα δημόσιο ενυδρείο – Rhodes Aquarium – για το ευρύ κοινό, συνδυάζοντας την έρευνα, την ψυχαγωγία, την εκπαίδευση και την ευαισθητοποίηση. Δεν πραγματοποιεί μόνο θαλάσσια έρευνα αλλά συμμετέχει και σε προγράμματα προστασίας του πολίτη όπως το πρόγραμμα για το λαγοκέφαλο, ενώ επίσης πραγματοποιεί προγράμματα ευαισθητοποίησης και εκπαίδευσης για διάφορες κοινωνικές ομάδες.
Οι εκπαιδευτικές δράσεις του στοχεύουν στην αφύπνιση της περιβαλλοντικής συνείδησης μαθητών ! Έχοντας ενημερωθεί οι μαθητές μας και αναλαμβάνοντας ενεργό δράση επισκέφτηκαν τον χώρο του Ενυδρείου σε μία διαδραστική και βιωματική περιήγηση επίσκεψη από την οποία μόνο οφέλη αποκόμισαν. Η υπεύθυνη του εκπαιδευτικού προγράμματος κ. Βίβιαν Λουιζίδου παρουσίασε με ευρηματικό τρόπο τις νέες πληροφορίες και απάντησε σε όλες μας τις ερωτήσεις με σαφήνεια και την ευχαριστούμε πολύ για αυτό !!!
Συνεχίσαμε στο Μουσείο Νεοελληνικής Τέχνης του Δήμου Ρόδου.
Με βασικούς άξονες τις πλούσιες συλλογές του, έργα ζωγραφικής, χαρακτικής, γλυπτικής, μοντέρνας και σύγχρονης τέχνης των μεγαλύτερων Ελλήνων καλλιτεχνών της νεότερης ιστορίας της χώρας, ενεργοποιείται ως κοινωνικός, εκπαιδευτικός και πολιτιστικός φορέας με συμπεριληπτική προσέγγιση, συστήνει εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες με στόχο τη διάδοση και την εξοικείωση με τη σύγχρονη τέχνη ως εταίρος και πρωταγωνιστής μαζί.
Αφού μας υποδέχτηκε η κ.Κουφού Ισμήνη Προϊσταμένη Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών προχωρήσαμε στην περιήγηση των θεμάτων του και καταλήξαμε στην έκθεση του κ. Βάλια Σεμερτζίδη . Με έκπληξή μας είδαμε πολλά μέρη του νησιού μας να υπάρχουν στα έργα του και μετά την “γνωριμία” προσπαθήσαμε να αποτυπώσουμε και μεις αυτό που μας έκανε εντύπωση ! Τα καταφέραμε αρκετά καλά νομίζουμε !
Αν και κουραστήκαμε η δράση μας ήταν ΤΕΛΕΙΑ!!!!!
Γ τάξη
Τι σημαίνει άγρια ζωή; Υπάρχουν γεράκια και αλεπούδες στην πόλη; Πετούν κουκουβάγιες και γκιώνηδες έξω από το παράθυρό μας κάθε βράδυ; Κρύβονται σκαντζόχοιροι και χελώνες στον κήπο μας; Ποιος θα μας το ‘λεγε… Η άγρια φύση βρίσκεται παντού και θριαμβεύει!
Μάθαμε για τα είδη άγριας πανίδας της Ελλάδας μέσα από ένα διαδραστικό πρόγραμμα που περιελάμβανε διασκεδαστικά βίντεο και περιήγηση στις εγκαταστάσεις του Σταθμού Πρώτων Βοηθειών της ΑΝΙΜΑ(Σύλλογος Προστασίας και Περίθαλψης άγριας ζωής). Γνωρίσαμε άγρια ζώα που βρίσκονται υπό περίθαλψη και συζητήσαμε με την Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του Κέντρου κ. Χριστίνα Θεοδωράκου για πραγματικά περιστατικά και τον τρόπο αντιμετώπισής τους.
Από όλα τα ζώα που βρίσκονταν στις εγκαταστάσεις αγαπήσαμε την τυτώ και αποφασίσαμε να την υιοθετήσουμε ! Αφού κάναμε τις απαραίτητες διαδικασίες περιμένουμε τα πιστοποιητικά υιοθεσίας από την ΑΝΙΜΑ!!!!!!!
Ήταν μια δραστηριότητα που άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις και την συστήνουμε ανεπιφύλακτα και στα υπόλοιπα σχολεία!!!!!!
Για όποιον θέλει να μάθει περισσότερα για την ΑΝΙΜΑ εδώ
και στον σύνδεσμο παρακάτω μπορείτε να δείτε στιγμιότυπα από την δραστηριότητα αυτή!
https://www.youtube.com/@2IalisouDimotiko
Γ2
Η Θωμαή VIP μαθήτρια της εβδομάδας !!!!! Πήρε εκτός του βραβείου και επιβράβευση από τον MOJO!!! Αλλά ο MOJO δεν έμεινε σε αυτό!! Ετοίμασε επαίνους προσπάθειας για τους μαθητές που είχαν ανοδική πορεία από την αρχή της χρονιάς!!! Βέβαια απ’ότι μου είπε έπαινοι θα δοθούν και στα παιδιά που είχαν σταθερή πορεία άξια επιβράβευσης!!! Για να δούμε!!!!! Έρχονται εκπλήξεις!!!!
Στα πλαίσια της εκμάθησης της γερμανικής γλώσσας, αποφασίσαμε να αφιερώσουμε μια ώρα και να ζήσουμε μια εμπειρία, σαν να βρισκόμαστε στην ίδια την χώρα. Έτσι φτιάξαμε hot dog μέσα στην τάξη! Όλα τα παιδιά φέρανε από κάτι, ώστε να αναδειχθεί το ομαδικό πνεύμα, και όλοι μαζί περάσαμε όμορφα!
Εκπαιδευτικός: Νατάσα Παπαστεργίου
Αξιοποιώντας δημιουργικά το Αστέρι της Ευχής οι μαθητές μας έλαβαν μέρος στον δημιουργικό διαγωνισμό “Αστέρι της Ευχής 2023 – 2024”.
Οι μαθητές αφού κατέθεσαν τα χρήματα που μάζεψαν από την πώληση των αστεριών ,δημιούργησαν το αστέρι του make a wish, έχοντας ως αφετηρία το φιλανθρωπικό έργο του οργανισμού, τα συναισθήματα και τις σκέψεις τους για την αξία του εθελοντισμού και της προσφοράς, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Αστέρι της Ευχής, αλλά και τις ιστορίες παιδιών ευχής.
Το έργο τους υποβλήθηκε στον διαγωνισμό του οργανισμού Make a Wish και είμαστε περήφανοι τόσο για την δημιουργία τους αλλά και για το αίσθημα αλληλεγγύης που εκδηλώνουν!!!!
Άλλωστε το ΤΑΞΙΔΙ από την ασθένεια έως την ΕΥΧΗ οδηγεί στη ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ!
Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén