Κατηγορία: Εργαστήρια Δεξιοτήτων Σελίδα 2 από 4
4 Απριλίου
Η Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων θεσπίστηκε το 2010 για την ευαισθητοποίηση σχετικά με την τύχη των εκατομμυρίων αδέσποτων που υπολογίζεται ότι ζουν κάτω από πολύ κακές συνθήκες στον πλανήτη μας. Οι φιλοζωικές οργανώσεις προωθούν με την ευκαιρία αυτή την υιοθεσία των αδέσποτων ζώων ενώ τονίζουν την ανάγκη φροντίδας και προστασίας τους από διάφορους κινδύνους, μεταξύ των οποίων η έλλειψη φαγητού και νερού, η εγκατάλειψη, η ανθρώπινη βία, ο υπερπληθυσμός, οι καιρικές συνθήκες, η παράνομη εκτροφή, οι ασθένειες κ.α
Το σχολείο μας, σε συνεργασία με σύλλογο ΚΥΝΟΚΟΜΕΙΟ ΡΟΔΟΥ-ANIMAL RESCUE RODOSπου διαχειρίζεται το κυνοκομείο Ρόδου διοργάνωσε ομιλία, τη Δευτέρα 31 Μαρτίου, με σκοπό να ενημερωθούν τα παιδιά για τη δράση του Συλλόγου, για την αξία του εθελοντισμού και απώτερο σκοπό την ευαισθητοποίηση όλων .
Μέχρι εκείνη την ημέρα, όποιος επιθυμούσε , μπορούσε να συνεισφέρει παρέχοντας τροφές (ξηρή ή κονσέρβες), παλιά υφάσματα (κουβέρτες, πετσέτες, σεντόνια) ή κάποιο χρηματικό ποσό που θα διατεθεί για την αγορά φαρμάκων.
Η δράση μας αυτή στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία καθώς οι υπεύθυνοι εθελοντές ,μας κέρδισαν με πολύ ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις (η Αθηνά -αστυνομικό σκυλί- όμως έκλεψε την παράσταση)!!!!!!
Στιγμές από την δράση μας αυτή μπορείτε να δείτε στο παρακάτω link:
https://photos.app.goo.gl/o3G7x1CKaKq58DCT6
Ιδιαίτερες ευχαριστίες και μνεία στην εκπαιδευτικό του σχολείου μας κ. Νατάσα Παπαστεργίου που κάθε χρόνο προετοιμάζει την όλη δράση !
H A΄ Τάξη του σχολείου μας , επισκέφτηκε σήμερα το Μουσείο της Μέλισσας στη Μελισσοκομική Δωδεκανήσου. Η επίσκεψη αφορούσε σε δράση στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μία παρουσίαση με πληροφορίες για τη μέλισσα, να κατασκευάσουν το δικό τους κεράκι, να επισκεφτούν το Μουσείο και να δουν από κοντά πώς ζει το θαυμάσιο αυτό έντομο. Τα παιδιά χάρηκαν και απόλαυσαν έναν πολύ καλά οργανωμένο χώρο, πεντακάθαρο και φιλικό στα παιδιά, την ευγένεια της κυρίας Μαρίας με την εξαιρετική της παρουσίαση και ξενάγηση και τις μελισσούλες που είδαν από κοντά και έμαθαν να τις εκτιμούν περισσότερο.
Στο εκπαιδευτικό-περιβαλλοντικό μονοήμερο πρόγραμμα του ΚΠΕ Πεταλούδων συμμετείχε σήμερα το Δ2 του σχολείου μας ! Η επίσκεψή μας, έγινε στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων που αφορούν την ανακύκλωση .
Μας υποδέχτηκαν ο Κ. Χάρης και η κ. Κατερίνα στους οποίους χαρίσαμε αφίσες φτιαγμένες από μας και αφορούσαν φυσικά την ανακύκλωση και το περιβάλλον!
Και τι δεν κάναμε στους χώρους του κέντρου !!!!!!!!!!
Μάθαμε για τον σωστό τρόπο που πρέπει να διαχειριζόμαστε τα σκουπίδια μας και αποφασίσαμε να γίνουμε αναμεταδότες της γνώσης αυτής στις οικογένειές μας και σε όσους δεν γνωρίζουν ,παίξαμε με ανακυκλωμένα παιχνίδια ,είδαμε με μεγεθυντικούς φακούς και σε μικροσκόπια κύτταρα-φύλλα -φτερά, μάθαμε για το κίνημα που αφορούσε τα πλαστικά καλαμάκια και φύγαμε με ένα βιβλιαράκι δώρο που αφορούσε την κοιλάδα των πεταλούδων που είχαμε επισκεφτεί σε άλλη μας εκπαιδευτική εκδρομή ! Ήταν μια γεμάτη μέρα με νέες γνώσεις, χαμόγελα ,παιχνίδια και την υπόσχεση ότι θα κάνουμε τον κόσμο μας καλύτερο!!!!!!!
Κ. Χάρη Συργιάννη και κ. Κατερίνα Νεανίδου σας ευχαριστούμε για όλα !
Το πρόγραμμα που ακολουθήσαμε:
Α ΜΕΡΟΣ: ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ
Α. Δραστηριότητα γνωριμίας – Προετοιμασία – Διάκριση σε ομάδες – υποομάδες
Β. Ξενάγηση στους χώρους του ΚΕΠΕΑ-ΚΠΕ Πεταλούδων
Γ. Παρουσίαση δραστηριοτήτων του ΚΕΠΕΑ-ΚΠΕ και γενικών στοιχείων του εκπαιδευτικού προγράμματος – Τετράδιο εργασιών
Β ΜΕΡΟΣ: ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ
Α. Εισαγωγή στο πεδίο δράσης, κανόνες ασφάλειας στο χώρο
Β. Δραστηριότητες στο πεδίο δράσης – σύνδεση με θεωρία
Γ. Καταγραφή δεδομένων σε χαρακτηριστικά σημεία του πεδίου δράσης
Δ. Βιωματικό παιχνίδια στο πεδίο
Γ ΜΕΡΟΣ: ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Α. Συμπλήρωση φύλλου εργασίας
Β. Συζήτηση – Προτάσεις επίλυσης περιβαλλοντικών προβλημάτων
Γ. Αξιολόγηση προγράμματος
Στιγμές από την ημέρα μας :
https://photos.app.goo.gl/CAmZGCwui873QGc9A
Παίξτε το παιχνίδι ……………
Μπορείτε να δείτε και σεις στο blog του ΚΠΕ Πεταλούδων τι είδαμε και να παίξετε !
Παρέμβαση στους μαθητές του Δ2 (υπέροχο πλήρωμα) με το υλικό «Ομαδομαζέματα -Θαλασσομαντέματα» και υπέροχες δραστηριότητες με πολλαπλούς στόχους – νησιά από την “Πλοίαρχο” κ. Μαρία Φτάκα μέλος της διεπαγγελματικής ομάδας του Κέντρου Πρόληψης «Δίοδος».
Στόχος της παρέμβασης η ανάπτυξη κοινωνικών και προσωπικών δεξιοτήτων μέσα στην τάξη με βασικές αρχές που υπηρετεί η βιωματική μεθοδολογία πχ. επικοινωνία, ανάπτυξη συνεργασίας, αυτοεκτίμηση κ.α..
Με το παιχνίδι επιδιώκεται η ανάδειξη της συνεργασίας ως σημαντικής αρχής για την ανάπτυξη κοινωνικών και προσωπικών δεξιοτήτων, αξιοποιώντας τις δραστηριότητες. Η δομή του παιχνιδιού δραστηριότητας είναι τέτοια που επιτρέπει να γίνονται διαφορετικά «ταξίδια» κάθε φορά.
Ήταν μια δράση που άρεσε πάρα πολύ και περιμένουμε την συνέχεια με ανυπομονησία!!!!
Μαρία Φτάκα ευχαριστούμε για το ταξίδι!!!!!!!!!!!
Πατήστε τον σύνδεσμο για να δείτε τα νησιά που επισκεφτήκαμε!
https://photos.app.goo.gl/LbcSubZthykMyWbu9
Στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων με τίτλο «Μαθαίνω να τρέφομαι υγιεινά» οι μαθήτριες και οι μαθητές της Α΄ Τάξης του σχολείου μας είχαν τη χαρά να υποδεχθούν τη διατροφολόγο – διαιτολόγο, κυρία Φραγκούλα Πιλατέρη.
Η κυρία Πιλατέρη με ιδιαίτερη φροντίδα παρουσίασε και στη συνέχεια συζήτησε με τα παιδιά για την ανάγκη της υγιεινής διατροφής. Με την καθοδήγησή της τα παιδιά κατηγοριοποίησαν τα τρόφιμα, ενώ παράλληλα καλούνταν να διακρίνουν τα υγιεινά από τα ανθυγιεινά. Τα παιδιά συμμετείχαν με ιδιαίτερο ενθουσιασμό και ενδιαφέρον. Στο τέλος έπαιξαν και διασκέδασαν λύνοντας διατροφικούς γρίφους, τους οποίους είχε ετοιμάσει η κυρία Πιλατέρη και το χάρηκαν πολύ. Μπήκαν έτσι γερές βάσεις για να συνεχίσουμε τις δραστηριότητες του Εργαστηρίου.
Ευχαριστούμε πολύ την κυρία Πιλατέρη για την επίσκεψή της στο σχολείο και για όλα τα χρήσιμα και ωραία που έμαθαν τα παιδιά!
Στιγμές από τη σημερινή εκπαιδευτική δράση-παρουσίαση για τους μαθητές του σχολείου μας που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων !! Ο υπεύθυνος του σκακιστικού συλλόγου Ρόδου “Ιππότης” κ. Βασιλάκη Νικόλαο μας παρουσίασε το σκάκι μέσα στο χρόνο και η αίθουσα πλημμύρισε από κάστρα, βασιλιάδες, βασίλισσες, ίππους και στρατιώτες που μπλέχτηκαν σε ομηρικές μάχες!!! Ήταν μία πολύ όμορφη παρουσίαση που άρεσε πολύ στα παιδιά και αυτό φανερώθηκε από τις πολύ εύστοχες ερωτήσεις που έκαναν στον παρουσιαστή!!!
Το ίδιο πρόγραμμα με τον παραπάνω τίτλο θα πραγματοποιήσει το Δ2 στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων!!!!!
Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε στιγμές από την παρουσίαση:
Η Διεύθυνση και το διδακτικό προσωπικό του 2ου ΔΣ Ιαλυσού συγχαίρουν :
- Τους /τις μαθητές/τριες των τμημάτων Α1,Α2 και Β2 καθώς και τις εκπαιδευτικούς Κρασουδάκη Ιωάννα, Παπανικολάου Ειρήνη και Χαραυγή Χριστίνα που συμμετείχαν και διακρίθηκαν στον διαγωνισμό:
«13ες Βιβλιοπεριπέτειες – Εικαστικός Διαγωνισμός-16ος
Διαγωνισμός Δημιουργικής Γραφής «Μικροί Λογοτέχνες»
που διοργανώθηκε από το Διεθνές Κέντρο Συγγραφέων και Μεταφραστών Ρόδου της Διεύθυνσης ΔΟΠΑΡ – Δήμου Ρόδου για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου.
Οι μαθητές/τριες συμμετείχαν με αφορμή το βιβλίο του Βαγγέλη Ηλιόπουλου «Σπίτι όλων μας η ΓΗ» φωνάζει ο Μπουμπουλίνος παντού να ακουστεί! και το βιβλίο του Αντώνη Παπαθεοδούλου «Πλανόδιο Πάρκο».
- Τις μαθήτριες:
Αθανασοπούλου Αλεξάνδρα
Μιχαήλου Αικατερίνη
Μπρόκου Στεργία
Παντσουράκη Στυλιανή
του τμήματος Ε1 και την εκπαιδευτικό Καράμπελα Ευγενία για τη συμμετοχή τους στον πανελλήνιο διαγωνισμό ΒΙΒΛΙΟΔΡΟΜΙΕΣ 2024.









