Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και συγκεκριμένα της θεματικής ενότητας “Διατροφή – Υγιεινές συνήθειες”, πραγματοποιήσαμε με τα παιδιά μια βιωματική δράση γνωριμίας με τις τροφές. Αρχικά συζητήσαμε για το τι σημαίνει υγιεινή και ανθυγιεινή διατροφή, παρατηρήσαμε εικόνες τροφών και αναγνωρίσαμε τα βασικά χαρακτηριστικά τους. Στη συνέχεια, τα παιδιά κλήθηκαν να ομαδοποιήσουν τις τροφές σε δύο κατηγορίες: υγιεινές και ανθυγιεινές. Δούλεψαν ομαδικά και αφού ολοκλήρωσαν την ταξινόμηση, δημιούργησαν τις κατασκευές, τις οποίες φωτογραφήσαμε.
Μέσα από τη δράση τα παιδιά: ανέπτυξαν δεξιότητες συνεργασίας, καλλιέργησαν την παρατηρητικότητα και την ικανότητα ομαδοποίησης, γνώρισαν τις βασικές αρχές για μια ισορροπημένη διατροφή, εξέφρασαν τη δημιουργικότητά τους μέσα από τις κατασκευές. Η δραστηριότητα ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση των εργασιών τους και συζήτηση για το πώς μπορούν να κάνουν πιο υγιεινές επιλογές στην καθημερινότητά του.










Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.