Παραμονή Πρωτοχρονιάς και ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης. κ. Κωστής Χατζηδάκης, μας υποδέχτηκε στο γραφείο του, και άκουσε παραδοσιακά τα κάλαντα της Πρωτοχρονιάς, από αντιπροσωπεία μαθητών και μαθητριών των Ε΄ & ΣΤ΄ τάξεων των 2ου & 3ου Δημοτικών Σχολείων Χολαργού συνοδευόμενα από ευχές για τη νέα χρονιά.
Μας ξενάγησε, συνομίλησε αρκετή ώρα με τα παιδιά, και τους απηύθυνε θερμές ευχές για καλή χρονιά και καλή πρόοδο με ένα προσωπικό δώρο στο καθένα!
Τους μαθητές και τις μαθήτριες στην εκδήλωση συνόδευσαν: η Διευθύντρια του 2ου Δ. Σ. Χολαργού κ. Δ. Κλάδη, η Διευθύντρια του 3ου Δ. Σ. Χολαργού κ Α. Τζήκα, και οι εκπαδευτικοί , κ. Θ. Κοντομηνάς και κ. Η. Μπαλατσού.
Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς των παιδιών που στήριξαν και υποστήριξαν τη συμμετοχή μας στην εκδήλωση, τους/τις υπαλλήλους στην Αντιπροεδρία της Κυβέρνησης για τη φιλοξενία και τον Δήμο Παπάγου Χολαργού για τη διάθεση του λεωφορείου για την μετακίνησή μας!


