ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΠΑΡΤΙ/ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΣΤ΄

Ευχαριστούμε πολύ τους Συλλόγους Γονέων & Κηδεμόνων των σχολείων μας για τη διοργάνωση καλοκαιρινού πάρτι για τη λήξη της σχολικής χρονιάς και τον αποχαιρετισμό των μαθητών/τριών της ΣΤ΄ τάξης.

shared collages 1422876216209031130