Την Τετάρτη 11 Ιουνίου πραγματοποιήθηκαν στο σχολείο μας αθλοπαιδιές ανάμεσα στα παιδιά όλων των τάξεων , τις οποίες παρακολούθησαν όλα τα παιδιά του σχολείου αλλά και γονείς. Βατραχοπέδιλα, μπαλόνια, κουβάδες με νερό, μπάλες ήταν τα υλικά τους μαζί με κέφι, διάθεση , διασκέδαση και ευγενής άμιλλα. Όλοι νικητές!
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Έκθεση φωτογραφίας
Όμορφες στιγμές γιορτής ζήσαμε την Παρασκευή 6 Ιουνίου στην Έκθεση φωτογραφίας με θέμα “Προστατεύουμε το Περιβάλλον μέσα ατό την Τέχνη της φωτογραφίας” , που πραγματοποιήθηκε στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Χαλάστρας Δ.Κ. Χαντές στα πλαίσια του προγράμματος (“Κλικ, Προστάτευσέ το!” του Περιφερειακού Δικτύου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης). Στην έκθεση συμμετείχαν εκτός από το δικό μας σχολείο , το 2ο και 3ο Νηπιαγωγείο Χαλάστρας και το 1ο Γυμνάσιο Χαλάστρας.Μαζι μας ήταν και η Σύμβουλος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης εκφράζοντας τη χαρά της για την συμμετοχή μας . Όλοι μείναμε με τις καλύτερες εντυπώσεις συνειδητοποιώντας το όφελος και τη γνώση που αποκομίσαμε από τη δράση. Συγχαρητήρια σε όλους που συμμετείχαν και κυρίως στα παιδιά που ήταν τόσο ενεργά και φάνηκε πόσο το λάτρεψαν!
Ποδηλατοδρομία
Στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος την Παρασκευή 6 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε ποδηλατοδρομία από τους μαθητές και μαθήτριες των Δ’ , Ε’ και Στ’ τάξεων εντός της Χαλάστρας. Η διαδρομή με αφετηρία το σχολείο μας τερμάτισε στο γήπεδο του Κλειστού Γυμναστηρίου όπου βρίσκονταν και οι υπόλοιπες τάξεις. Εκεί ολοκληρώθηκε η δράση με αγώνες-παιχνίδια ταχύτητας, εμποδίων και ισορροπίας μεταξύ των μαθητών /τριών που συμμετείχαν στην ποδηλατοδρομία. Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων μοίρασε δώρα στους νικητές από κάθε τάξη καθώς και δύο ποδήλατα μέσω κλήρωσης.
Εκδρομή-Επίσκεψη
Την Πέμπτη 5 Ιουνίου επισκεφτήκαμε το Κέντρο Βιομηχανικής Κληρονομιάς Νάουσας- ΕΡΙΑ ,το οποίο κάποτε αποτελούσε τη βιομηχανία κλωστοϋφαντουργίας Νάουσας.Πλέον είναι ένας μουσειακός χώρος όπου εκθέτεται η “Ιστορίας Νήματα “. Τα παιδιά ενημερώθηκαν τον τρόπο επεξεργασίας του βαμβακιού μέχρι τον σχηματισμό του σε νήμα, είδαν διάφορα μηχανήματα και γνώρισαν τον τότε τρόπο λειτουργίας του.
Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος και η εκδρομή μας ολοκληρώθηκε με την επίσκεψή μας στο Άλσος του Αγίου Νικολάου Νάουσας , την καταπράσινη έκταση με τα μεγάλα πλατάνια, την οποία διασχίζει το ποτάμι της Νάουσας, η Αράπιτσα. ‘Ενα πανέμορφο φυσικό περιβάλλον που το απολαύσαμε μικροί και μεγάλοι.
“Να σου πω μια ιστορία; ” – Ηχητικό παραμύθι από παιδιά σε παιδιά
Στα πλαίσια του Προγράμματος Σπουδών “Δράσεις Ενεργού Πολίτη” μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ1 και ΣΤ2′ τάξης πραγματοποίησαν τη δράση: “Να σου πω μια ιστορία;” -Ηχητικό παραμύθι από παιδιά σε παιδιά. Έτσι , επέλεξαν το παραμύθι ” Ο Μικρός Σταυραετός” για να το διαβάσουν και βάζοντας χρώμα στη φωνή τους να το ηχογραφήσουν, δημιουργώντας ένα ηχητικό παραμύθι. Με αυτό τον τρόπο δίνουν την δυνατότητα και το δικαίωμα σε πολλά μικρά παιδιά να ακούσουν ένα παραμύθι.Δυο λόγια για το παραμύθι:
Μικροί και μεγάλοι λοιπόν ας ταξιδέψουμε στη μαγεία του παραμυθιού ακούγοντάς το!
Τα παρτέρια της Α’ τάξης.-Το λιθαράκι μας στο περιβάλλον
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ τάξης στα πλαίσια των Δράσεων Ενίσχυσης της Ενεργού Πολιτειότητας, ανέλαβαν να πραγματοποιήσουν δράση με τίτλο: «Τα παρτέρια της Α’ τάξης.-Το λιθαράκι μας στο περιβάλλον». Κατά τη διάρκεια της δράσης ενημερώθηκαν από γεωπόνο και έφτιαξαν παρτέρια, όπου φύτεψαν βότανα και λαχανικά. Παρακολούθησαν τις συμβουλές διατροφολόγου για τη σωστή διατροφή και τα οφέλη των λαχανικών, πήραν μέρος στη δράση «Πρωινό στο σχολείο» και τέλος επισκέφτηκαν ορυζόμυλο της περιοχής και έμαθαν για την επεξεργασία του ρυζιού αλλά και την αξιοποίηση των υπολειμμάτων του.
Εργαστήριο Δεξιοτήτων από τη Γ΄ τάξη
Τα παιδιά της Γ’τάξης, στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, δούλεψαν ένα πρόγραμμα, με τίτλο :” Στην τσέπη χαρτζηλίκι”.Έμαθαν να κάνουν λογαριασμούς με δεκαδικούς,έγιναν συνέταιροι και άνοιξαν ταβερνάκι, με ωραία μεζεδάκια! Πέρασαν από όλες τις τάξεις να το διαφημίσουν και προσκάλεσαν και την κα Διευθύντρια και πρώτη τους δασκάλα. Σας προσκαλούν κι εσάς να τα δοκιμάσετε!
Μαζέψαμε καπάκια
Έπαινος φωτογραφίας
Στην έκθεση φωτογραφίας που διοργάνωσε το Περιφερειακό δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης “Κλικ,προστάτευσέ το!” , στο Βαφοπούλειο Πνευματικό Κέντρο ,ανάμεσα σε 96 μαθητικές ομάδες 88 σχολείων , το σχολείο μας διακρίθηκε με Έπαινο στην κατηγορία: Καλλιτεχνική φωτογραφία , με θέμα “Κλικ, προστατεύω την παράδοση του τόπου μου“(βλ. διάφορες δράσεις για το θέμα : https://blogs.sch.gr/2dimchal/2025/05/16/klik-prostateyo-tin-paradosi-toy-topoy-moy/ )
Η φωτογραφία που διακρίθηκε.






























































