Α΄ τάξη
Έτος: 2022-23
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Τρουλλίδου Ανθή
Ζω καλύτερα – Ευ Ζην: Ψυχική & Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη
” Εγώ κι εσύ δυναμώνουμε μαζί”.
Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες ,τραγούδια, ιστορίες και παιχνίδια κατανοήσαμε πόσο σημαντική είναι η ομάδα.
Προσπαθήσαμε να μάθουμε να συγκεντρωνόμαστε, καταφέραμε να συνεργαστούμε και να επικοινωνήσουμε.
Γνωρίσαμε τα συναισθήματά μας και μάθαμε να τα αναγνωρίζουμε.
Όλοι μαζί σαν ομάδα βρήκαμε τρόπους για να διαχειριζόμαστε τον θυμό μας.
Φροντίζω το Περιβάλλον
“Οι μικροί οικολόγοι αναλαμβάνουν δράση”
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Ευαγγελίδου Γεωργία, ΠΕ70
Οι μαθητές καλούνται να αντιληφθούν ότι ο πλανήτης μας είναι το μεγάλο μας σπίτι και να ενδιαφερθούν για την προστασία του, να καταλάβουν την αλυσίδα των γεγονότων που τον απειλούν ( αύξηση της θερμοκρασίας – λιώσιμο των πάγων, αύξηση της στάθμης της θάλασσας, πυρκαγιές και μείωση των δασών, επιπτώσεις στο ζωικό βασίλειο, καταστροφικές πλημμύρες). Να ευαισθητοποιηθούν στην έννοια της ανακύκλωσης, ως τρόπο φροντίδας του περιβάλλοντος, να αισθανθούν την χαρά του εθελοντισμού και της προσφοράς. Να ενημερωθούν για την μόλυνση των θαλασσών. Να γνωρίσουν κάποιους τρόπους αυτοπροστασίας από πλημμύρες και πυρκαγιές.
Οι δράσεις μας περιέλαβαν μικρό θεατρικό, κατασκευή σε φελιζόλ ενός φυσικού περιβάλλοντος (βουνά, δέντρα, ποτάμια, σπίτια ) για να κατανοήσουν τα φαινόμενα της πυρκαγιάς και της πλημμύρας, και πείραμα για την κατανόηση του φαινομένου της θαλάσσιας μόλυνσης και των επιπτώσεών της.
Δημιουργώ και Καινοτομώ
“Μαγαζάτορες καλοί, έχουνε δουλειά πολλή!”
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Ευαγγελίδου Γεωργία, ΠΕ70
Σε αυτό το Εργαστήριο οι μαθητές μπόρεσαν να γνωρίσουν διαφορετικά είδη μαγαζιών και τα εμπορεύματά τους, να έρθουν σε επαφή με τους τρόπους που αυτά διαφημίζονται από τους εμπόρους, να κατανοήσουν όρους όπως προσφορές, μισή τιμή, εκπτώσεις, που τους ακούν στην καθημερινότητά τους. Γνώρισαν βασικές έννοιες των Μαθηματικών όπως κέρδος, ρέστα, ακριβότερο ή φθηνότερο και στην χρήση κερμάτων και χαρτονομισμάτων. Ευαισθητοποίηθηκαν για την προστασία του καταναλωτή με τον έλεγχο της ημερομηνίας λήξης. Οι δράσεις του Εργαστηρίου περιελάμβαναν δημιουργία μαγαζιών σε γωνιές της τάξης, έκθεση και τακτοποίηση στον χώρο των ανάλογων κάθε φορά εμπορευμάτων, τοποθέτηση τιμών, δημιουργία αφισών για πρόκληση ενδιαφέροντος και καρτελών με τα ονόματα των υλικών, λεζάντες για να τραβήξουν το ενδιαφέρον των πελατών και παιχνίδια ρόλων.
Ζω καλύτερα – Ευ ζην
“Τρέφομαι σωστά, προστατεύομαι καλά, μεγαλώνω… σταθερά!”
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Ευαγγελίδου Γεωργία, ΠΕ70
Τα παιδιά της Α τάξης, στο Εργαστήριο Δεξιοτήτων με θέμα την διατροφή ,έδωσαν ζωντάνια σε όσα έμαθαν.Πήραν “Το καλάθι του καλού νοικοκύρη ” και βγήκαν για ψώνια! Πήγαν, όμως, σωστά ντυμένοι με το μπλουζάκι “Πυραμίδα της διατροφής” Έγιναν, επίσης, βάζοντας τις ποδίτσες και όλη τους την τέχνη, καλοί μάγειρες! Με την βοήθεια του κυρίου γυμναστή, έμαθαν για την πορεία της τροφής και το πεπτικό σύστημα, έχοντας τον ρόλο της…μπουκίτσας! Έπαιξαν το θεατρικό” Ο κύριος Οργανισμός και τα φιλαράκια του”, έχοντας ο καθένας τον ρόλο μιας τροφής και με…χιούμορ την υποστήριξαν ως κομμάτι της διατροφής μας.Απολαύστε τους και καμαρώστε τους!
Ενδιαφέρομαι & Ενεργώ – Κοινωνική συναίσθηση & Ευθύνη
“Συστήνω τον εαυτό μου – Αναγνωρίζω και διαχειρίζομαι τα συναισθήματά μου”
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Ευαγγελίδου Γεωργία, ΠΕ70
Στο εργαστήριο με τίτλο, ” Γίνομαι δημοσιογράφος “, κάθε παιδί υποδύεται αυτόν τον ρόλο και ζητά να μάθει από τον συμμαθητή του με ποια πράγματα εκείνος /η χαίρεται, λυπάται, ενθουσιάζεται, απογοητεύεται ή θυμώνει.
Στο εργαστήριο με τίτλο, “Ένα αγαπημένο παιχνίδι μιλά για τον ιδιοκτήτη του”, κάθε παιδάκι , κρατάει το παιχνίδι του και εκείνο μας πληροφορεί για την προσωπικότητα του ιδιοκτήτη του, αγαπημένα φαγητά, τραγούδια, εκπομπές, ασχολίες, ενδιαφέροντα, ποια πράγματα τον δυσκολεύουν και ποιοι τον βοηθούν ή θα ήθελε να τον βοηθούν.
Αυτή η σελίδα έχει τις ακόλουθες υποσελίδες