Ευχαριστούμε πολύ και φέτος, τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου μας καθώς και τις οικογένειες τους που αναταποκρίθηκαν στο κάλεσμα για βοήθεια στο “Χαμόγελο του Παιδιού” , το οποίο με τη σειρά του μας έστειλε Ευχαριστήρια επιστολή και Έπαινο!
Μπράβο παιδιά!! Πάντα τέτοια!

















