Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, επισκέφτηκαν το σχολείο μας καλλιτέχνες – παιδαγωγοί από τη Στέγη Πολιτισμού «Λυρικός Μικρός Πλανήτης» , όπου μέσα από τα μονοπάτια της τέχνης οδηγήσαν τους/τις μαθητές/τριες στην γνώση με βιωματικό τρόπο, ώστε η γνώση να γίνεται βίωμα. Όλα τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά με θαυμαστό τρόπο απολαμβάνοντας τα αντίστοιχα δρώμενα.
Την Τετάρτη 7 /02/24
η Α’ τάξη στο Εργαστήριο Δεξιοτήτων «Ζω καλύτερα -Ευ ζην/ Υγεία,διατροφή/ Γνωρίζω τις τροφές και τρέφομαι υγιεινά» παρακολούθησε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Υγιεινή διατροφή” . Οι μαθητές /τριες -πρωταγωνιστές «ταξίδεψαν στο παραμύθι ….εγκαταλείποντας τη χώρα της υγιεινής διατροφής για να ιπισκεφτούν τη χώρα των γλυκών!» Μια μοναδική περιπέτεια ..
Στο Εργαστήριο Δεξιοτήτων« ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ/ΨΥΧΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ/ΠΡΟΛΗΨΗ /ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΣΩΣΤΑ, ΠΕΤΥΧΑΙΝΩ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ!»,
η Β’ τάξη ενέταξε το πρόγραμμα «ΘΥΜΟΣ, ΘΥΜΟΣ! ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΧΑΜΟΣ!» Μέσα από το θεατρικό παιχνίδι και τη μουσική τα παιδιά εισάγονται στην τεχνική «του Φωτεινού σηματοδότη» για να αναλογίζονται στρατηγικές και τρόπους έκφρασης του θυμού τους.
Την Παρασκευή 9/02/24
Στα πλαίσια του εργαστηρίου Ενδιαφέρομαι και ενεργώ-Κοινωνική συναίσθηση & Ευθύνη/ Συμπερίληψη, αλληλοσεβασμός, διαφορετρικότητα
η Γ’ τάξη και η ΣΤ’ τάξη παρακολούθησαν το πρόγραμμα : «Άκου με που σου μιλώ, να τα βρούμε στο λεπτό». Και εδώ οι μαθητές και οι μαθήτριες εισήχθησαν μέσα από παιχνίδια ρόλων στην τεχνική των καρεκλών επίλυσης των συγκρούσεων, προκειμένου να μπορούν να λύνουν αποτελεσματικά τις διαφωνίες τους αποφεύγοντας την επιθετικότητα όσο και την παθητικότητα..
Στα πλαίσια του εργαστηρίου : Φροντίζω το περιβάλλον /Παγκόσμια και τοπική πολιτιστική κληρονομιά/ «ΑΕΙΦΟΡΙΑ-ΤΕΧΝΗ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ »,
Η ΣΤ’ τάξη στο εργαστήριο «Ζω στη Θεσσαλονίκη», οι μαθητές/τριες με πρωταγωνιστή το καρτούν Αλέξανδρο Φιλίππου και μέσω μέσω κινουμένων σχεδίων αντλούμενοι στοιχεία από το αρχειακό ιστορικό και φωτογραφικό υλικό του φιλόλογου Κώστα Νιγδέλη γνωρίζουν τα μνημεία της Θεσσαλονίκης (Λευκός Πϋργος,Ροτόντα, Καμάρα, Αγ. Δημήτριος και Παναγία Χαλκέων), με παιγνιώδη τρόπο , που τους εντυπωσίασε πολύ! Στο τέλος δημιούργησαν το δικό τους έργο τέχνης ζωγραφίζοντας ένα μνημείο της Θεσσαλονίκης.
Την Τετάρτη 14-2-24 οι Δ’ , Ε1’ και Ε2’ τάξεις παρακολούθησαν και αυτές το πρόγραμμα : «Άκου με που σου μιλώ, να τα βρούμε στο λεπτό»,καθώς και το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Έλα στη θέση μου…» Οι μαθητές μέσα από παιχνίδια ρόλων θα προσπαθήσουν να συναισθανθούν ανθρώπους που είναι δίπλα τους παίρνοντας μια γεύση από τις αξίες του σεβασμού και της συνεργασίας και συνειδητοποιώντας τη σημασία τους στη ζωή μας.