Αρχική » Αρχική

Kατηγορίες

European Radio Logo
Σεπτέμβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Σκακιστική άσκηση

Αρχική

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2024

ΕΝΑΡΞΗ ΝΕΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2024-25

Σας ενημερώνουμε ότι την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024 στις 8:30 π.μ. θα πραγματοποιηθεί ο καθιερωμένος αγιασμός

και θα δοθούν οδηγίες στους μαθητές/τριες για τη λειτουργία του σχολείου. Στη συνέχεια θα εισέλθουν στις τάξεις με τους

δασκάλους τους, θα παραλάβουν ορισμένα βιβλία και θα αποχωρήσουν περίπου στις 9:15 π.μ. με τη συνοδεία των κηδεμόνων τους.

 

Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

ΝΤΟΥΖΑ ΔΗΜΗΤΡΑ

 

 

 

ΜΑΡΤΙΟΣ 2024

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄   ΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ 2024-25

2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Σας ενημερώνουμε ότι οι αιτήσεις για την εγγραφή των μαθητών/τριών που θα φοιτήσουν για πρώτη φορά στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024.

Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την εγγραφή στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου είναι τα εξής:

1.Βιβλιάριο Υγείας του/της μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται.

2.Αποδεικτικό στοιχείο  (λογαριασμός ρεύματος κατά προτίμηση) από το οποίο προκύπτει η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή/τριας.

3.Βεβαίωση Φοίτησης Νηπιαγωγείου.

4.Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (το δίνει το σχολείο).

Επισημαίνεται ότι η σχολική περιφέρεια του 2ου Δημοτικού Σχολείου περιλαμβάνει την περιοχή που περικλείεται από τους δρόμους: Σοφίας Βέμπο-Ψαρών-ΑγίουΤρύφωνος-Αγίου Γεωργίου-Σισίνη-Δεληγιάννη-Αρχαίας Ήλιδος-Ερμού -Ιφίτου-Ν.Καζαντζάκη-Σμύρνης-Πετραλιά.

 

 

 

2Ο Δημοτικό Σχολείο Αμαλιάδας

      Το 2Ο Δημοτικό Σχολείο Αμαλιάδας  αποτελεί για πολλές δεκαετίες μια δημιουργική κυψέλη γνώσης και ένα ζωντανό  κύτταρο πολιτισμού για την τοπική κοινωνία και την ευρύτερη περιοχή. Στο πλαίσιο της γενικότερης μορφωτικής και πολιτιστικής του λειτουργίας το σχολείο καλείται  να συμβάλει στη δημιουργία ολοκληρωμένων προσωπικοτήτων που θα είναι σε θέση να συμμετέχουν ενεργά σε όλα τα επίπεδα της κοινωνικής δραστηριότητας. Παράλληλα επιδιώκει να αξιοποιήσει στο μέγιστο τις δυνατότητες όλων των μαθητών, καθώς και να προσαρμοστεί  στα μοναδικά χαρακτηριστικά του καθενός, αλλά και στα ετερόκλητα στοιχεία που παρουσιάζουν ως σύνολο, υιοθετώντας συμπεριληπτικές και διαπολιτισμικές πρακτικές.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς