Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται
σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου
Το 2ο Δημοτικό Σχολείο Αμαλιάδας είναι ένα 12/θ δημοτικό σχολείο με μαθητικό
πληθυσμό που ανέρχεται στους 200 μαθητές. Με δεδομένο ότι το 1/3 του
συγκεκριμένου πληθυσμού είναι αλλοδαποί και Ρομά μαθητές αναδεικνύεται ο
πολυπολιτισμικός χαρακτήρας του και σηματοδοτείται ο προσανατολισμός του
Σχολείου σε συμπεριληπτικές πρακτικές. Στο σχολείο λειτουργούν υποστηρικτικές
δομές όπως Τμήμα Ένταξης, Τμήμα Υποδοχής, Παράλληλη Στήριξη ενώ διαθέτει
θέση Ψυχολόγου και Κοινωνικό Λειτουργό. Το διδακτικό προσωπικό αποτελείται
από το 13 εκπαιδευτικούς ΠΕ70, 1 εκπαιδευτικό ΠΕ71, 3 εκπαιδευτικούς ΠΕ70.50,
2 εκπαιδευτικούς ΠΕ11, 2 εκπαιδευτικούς ΠΕ06, 1 εκπαιδευτικό ΠΕ08, 1
εκπαιδευτικό ΠΕ 91.01, 1 εκπαιδευτικό ΠΕ86, 1 εκπαιδευτικό 79.01, 1 εκπαιδευτικό
ΠΕ05, 1 εκπαιδευτικό ΠΕ07.
Συστεγάζεται με το 2ο Νηπιαγωγείο Αμαλιάδας σε ένα αρκετά παλιό αλλά
αναβαθμισμένο κτηριακό συγκρότημα. Βασικό στοιχείο της οργανωσιακής
κουλτούρας αποτελεί η συνειδητοποίηση ότι ένα σχολείο προκειμένου να
ανταποκριθεί, με όρους βιωσιμότητας και αποτελεσματικότητας, στις σύγχρονες
προκλήσεις οφείλει να μετασχηματίζεται σε μανθάνοντα οργανισμό,
υποστηρίζοντας την προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών
και προωθώντας καινοτόμες δράσεις και συνεργατικές στρατηγικές.
Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία
Θετικά σημεία
Θετικό σχολικό κλίμα με συνεργασία και αμοιβαία αποδοχή και εμπιστοσύνη.
Διάθεση για πειραματισμό και καινοτόμες προσεγγίσεις.
Σημεία προς βελτίωση
Απαιτείται πιο οργανωμένο πλαίσιο για ατομικό και συλλογικό αναστοχασμό,
ενδυνάμωση και ανατροφοδότηση
Διοικητική λειτουργία
Θετικά σημεία
Η διαμόρφωση θετικού κλίματος αμοιβαίας εμπιστοσύνης, συνεργασίας και
αλληλεγγύης.
Η ανάδειξη ηγετικών ικανοτήτων μέσα από την διάχυση ηγετικών ρόλων και
λειτουργιών.
Σημεία προς βελτίωση
Μείωση του γραφειοκρατικού φόρτου μέσω της ψηφιοποίησης των διοικητικών
λειτουργιών του σχολείου (Επέκταση της ψηφιακής υπογραφής, ηλεκτρονικό
πρωτόκολλο).
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
Θετικά σημεία
Υψηλό ενδιαφέρον για αξιοποίηση ευκαιριών επαγγελματικής ανάπτυξης και
τόνωσης της επαγγελματικής ταυτότητας.
Σημεία προς βελτίωση
Διαμόρφωση δικτύου επιμορφωτικών δραστηριοτήτων σε ενδοσχολικό, τοπικό ,
περιφερειακό και εθνικό επίπεδο με την ενεργητική συμμετοχή όλων των
εκπαιδευτικών.
Αρχική » Χωρίς κατηγορία » Πρώτη Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2020-2021)