Δωρεά βιβλίων από το βιβλιοπωλείο “ΣΥΛΛΟΓΙΣΤΟΣ”Το «κέρδος» σε βιβλία από την έκθεση
Τη Δευτέρα 19 και την Τρίτη 20 Δεκεμβρίου στην αίθουσα εκδηλώσεων πραγματοποιήθηκε έκθεση λογοτεχνικού, παιδικού βιβλίου σε συνεργασία με το βιβλιοπωλείο ΣΥΛΛΟΓΙΣΤΟΣ. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να δουν αλλά και να αγοράσουν βιβλία.
Από την πώληση των βιβλίων το 15% δόθηκε σε βιβλία για τον εμπλουτισμό της σχολικής βιβλιοθήκης.
Την Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2022 τα παιδιά της Β τάξης έγιναν οι μικροί ζαχαροπλάστες. Με την καθοδήγηση της δασκάλας τους Μαρίας Σκρέτας έφτιαξαν πεντανόστιμα σοκολατάκια.
Οι μικροί επιχειρηματίες της ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας στο πλαίσιο του προγράμματος e-Twinning “Yummy ea Twinning Restaurant” ετοιμάζουν τα γλυκά της διαδικτυακής τους επιχείρησής τους σύμφωνα με τα Χριστουγεννιάτικα έθιμα και τις παραδόσεις της χώρας μας. Σήμερα ετοίμασαν τα παραδοσιακά κουλουράκια με τη βοήθεια της κας Νίκης Δοσσούλα, της κας Χρύσας Μεγαγιάννη και της κας Σοφίας Ζαχαράκη τις οποίες ευχαριστούμε θερμά, όπως επίσης ευχαριστούμε το φούρνο «ΤΟ ΣΤΕΝΑΚΙ» Καρακανά για το ψήσιμο. Όλοι συμμετείχαν στη δραστηριότητα αυτή ενεργά, ενθουσιάστηκαν και γεύτηκαν τα νόστιμα κουλουράκια.
Ξεχωριστή η σημερινή μέρα για το 29ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου, όπου εγκαινιάστηκε ένας νέος χώρος του σχολικού συγκροτήματος, η σχολική βιβλιοθήκη.Η σχολική μας βιβλιοθήκη στεγάζεται σε έναν μικρό χώρο. Στο πρόσφατο παρελθόν ήταν γραφείο εκπαιδευτικών, ενώ παλαιότερα ήταν σχολική τάξη.
Στο σχολικό συγκρότημα υπήρχε κοινή σχολική βιβλιοθήκη των Δημοτικών Σχολείων 18ου και 29ου.
Τη σχολική χρονιά 2021-22 για την καλύτερη λειτουργία της βιβλιοθήκης, αποφασίστηκε να αξιοποιηθεί προς όφελος των μαθητών/τριων του σχολικού συγκροτήματος το μικρό γραφείο των εκπαιδευτικών και να μετατραπεί σε μια δεύτερη σχολική βιβλιοθήκη και συνάμα χώρος ψυχολογικής υποστήριξης των μαθητών/τριών από τον Ψυχολόγο του Σχολείου.
Με τη στήριξη της σχολικής Επιτροπής του Δήμου Βόλου αγοράστηκαν τα έπιπλα, ενώ οι Τεχνικές Υπηρεσίες ανέλαβαν το βάψιμο του χώρου.
Τον Νοέμβριο του 2022 η οικογένεια του αείμνηστου ευεργέτη της πόλης μας, Χαράλαμπου Τσιμά, προσέφερε βιβλία αξίας 1.000 ευρώ.
Ευχαριστούμε όλους και όλες που συνέβαλαν στη δημιουργία της βιβλιοθήκης. Θερμά ευχαριστούμε τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Δημητριάδος και Αλμυρού κ.κ. Ιγνάτιο που τέλεσε την ακολουθία του Αγιασμού, καθώς και την Υφυπουργό παιδείας και Θρησκευμάτων κα. Μακρή Ζέττα που εγκαινιάσε τη βιβλιοθήκη.
Ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Δημητριάδος & Αλμυρού κ.κ. Ιγνάτιος μιλώντας στα παιδιά, παρομοίασε τη σχολική βιβλιοθήκη με θησαυροφυλάκιο και τα προέτρεψε να το ανοίγουν για να παίρνουν τη γνώση.
Η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα. Μακρή Ζέττα στον σύντομο χαιρετισμό της αναφέρθηκε στη σημασία των βιβλίων “τα βιβλία με βοηθούν να μπορώ να εκφράζω πιο εύκολα τα συναισθήματά μου, να ¨κλέβω λέξεις”, για να είμαι πιο κοντά σ΄ αυτό που πρέπει να είμαι στη δημόσια και στην ιδιωτική ζωή.”
Τέλεση Αγιασμού από τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη
Καλωσόρισμα-ομιλία από τον Δ/ντή
Σεβασμιώτατε, σεβαστοί πατέρες, κυρία Υφυπουργέ Παιδείας και Θρησκευμάτων, κύριε Διευθυντή της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, κυρία Αντιδήμαρχε Παιδείας, αγαπητές συναδέλφισσες Διευθύντρια του 18ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου και προϊσταμένη του 32ου Νηπιαγωγείου Βόλου, μέλη της οικογένειας του αείμνηστου δωρητή της πόλης μας Χαράλαμπου Τσιμά, κα. Τσιμά Ελένη, κα. Τσιμά Όλγα και κα. Τσιμά Παρασκευή, κυρία πρόεδρε του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων, αγαπητοί συνάδελφοι, αγαπητά μας παιδιά, πριν 100 χρόνια στη συνοικία των Αγίων Αναργύρων που ήταν γνωστή και ως Καπακλί ιδρυόταν πλήρες μονοτάξιο σχολείο αρρένων. Τα χρόνια πέρασαν η συνοικία μεγάλωσε και σήμερα 100 χρόνια μετά στον Καπακλί έχουμε δύο νηπιαγωγεία το 10ο και το 32ο και δύο δημοτικά το 18ο και το 29ο στο ίδιο σχολικό συγκρότημα.
Ξεχωριστή η σημερινή μέρα όπου εγκαινιάζουμε ένα νέο χώρο του σχολικού συγκροτήματος, τη σχολική βιβλιοθήκη του 29ου, που στεγάζεται σε έναν μικρό χώρο. Στο πρόσφατο παρελθόν ήταν γραφείο εκπαιδευτικών, ενώ παλαιότερα σχολική τάξη.
Στο σχολικό συγκρότημα υπήρχε κοινή σχολική βιβλιοθήκη των Δημοτικών Σχολείων 18ου και 29ου .
Τη σχολική χρονιά 2021-22 για την καλύτερη λειτουργία της βιβλιοθήκης, αποφασίστηκε να αξιοποιηθεί προς όφελος των μαθητών/τριων του σχολικού συγκροτήματος το μικρό γραφείο των εκπαιδευτικών και να μετατραπεί σε μια δεύτερη σχολική βιβλιοθήκη και συνάμα χώρος ψυχολογικής υποστήριξης των μαθητών/τριών από τον Ψυχολόγο του Σχολείου.
Με τη στήριξη της σχολικής Επιτροπής του Δήμου Βόλου αγοράστηκαν τα έπιπλα, ενώ οι Τεχνικές Υπηρεσίες ανέλαβαν το βάψιμο του χώρου.
Τον Νοέμβριο του 2022 η οικογένεια του αείμνηστου ευεργέτη της πόλης μας, Χαράλαμπου Τσιμά, προσέφερε βιβλία αξίας 1.000 ευρώ.
Ευχαριστούμε όλους και όλες που συνέβαλαν στη δημιουργία της βιβλιοθήκης. Θερμά ευχαριστούμε τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Δημητριάδος και Αλμυρού κ.κ. Ιγνάτιο που σε λίγο θα τελέσει την ακολουθία του Αγιασμού, καθώς και την Υφυπουργό παιδείας και Θρησκευμάτων κα. Μακρή Ζέττα που θα εγκαινιάσει τη βιβλιοθήκη.
Ευελπιστούμε, σύντομα να γίνει μια παρόμοια εκδήλωση, εάν ευοδωθεί ο κοινός στόχος των δύο Διευθύνσεων των Δημοτικών Σχολείων για ανακαίνιση του Εργαστηρίου Πληροφορικής.
Εύχομαι να έχουμε Καλά Χριστούγεννα. Καλή και δημιουργική χρονιά.
Χαιρετισμός της Συντονίστριας Εκπαιδευτικού Έργου
Σεβασμιότατε,
κυρία Υφυπουργέ Παιδείας και Θρησκευμάτων,
κύριε Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας,
«Το σύμπαν είναι μια μεγάλη βιβλιοθήκη» έγραψε ο Χόρχε Λουίς Μπόρχες υποδηλώνοντας ότι κάθε βιβλίο αποτελεί μέρος της αλήθειας, κρυφής και φανερής, του Κόσμου. Το έντυπο βιβλίο οικοδομεί μια υλική σχέση με τον αναγνώστη/την αναγνώστρια και συνιστά το κυρίαρχο «όχημα» εισαγωγής των παιδιών στον σχολικό γραμματισμό.
Καθώς η εκπαιδευτική αποστολή του σχολείου επιβάλλει την απρόσκοπτη και ελεύθερη αναζήτηση της γνώσης από τους μαθητές και τις μαθήτριες, η Σχολική Βιβλιοθήκη αποτελεί μέσο και ακρογωνιαίο λίθο αυτής της διαδικασίας. Μάλιστα, σύμφωνα με το άρθρο 3 παρ. 3 του ΦΕΚ 688, τ. Β’ 28/02/2018 του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, η Σχολική Βιβλιοθήκη μεταξύ άλλων εκλαμβάνεται: ως χώρος
μάθησης και κοινωνικοποίησης, ως αποθετήριο μορφωτικού υλικού και τεκμηρίων της παγκόσμιας πνευματικής κληρονομιάς, ως χώρος αλληλεπίδρασης και συνεργασίας εκπαιδευτικών και μαθητών/τριών, ως χώρος προαγωγής της φιλαναγνωσίας και μέσο εμπλουτισμού και επέκτασης των προγραμμάτων σπουδών, ως υποστηρικτικό εργαλείο για την οργάνωση της διδασκαλίας.
Ευελπιστώ ότι οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές/μαθήτριες του 29ου ΔΣ Βόλου θα προβούν σε δραστήρια αξιοποίηση της σχολικής τους βιβλιοθήκης με σκοπό τη βιωματική πρόσληψη γνώσεων, την υποστήριξη και ενθάρρυνση της φιλαναγνωσίας και τη δημιουργία βιβλιοφιλικής κουλτούρας.
Εύχομαι οι μαθητές και οι μαθήτριες να αξιοποιήσουν τη σχολική τους βιβλιοθήκη για να γίνουν σοφότεροι/σοφότερες αναζητώντας τη γνώση πέρα από τις πληροφορίες, ώστε να μην χρειαστεί κάποτε να αναρωτηθούν όπως ο ποιητής Τ.Σ. Έλιοτ:
«Πού είναι η γνώση, που χάσαμε μες στις πληροφορίες;
Πού είναι η σοφία, που χάσαμε μέσα στη γνώση;»
Η Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕΚΕΣ Θεσσαλίας
Δρ Αναστασία Φακίδου
Χαιρετισμός από την Υφυπουργό ΠαιδείαςΤραγούδι “Αη Βασίλης έρχεται” από τη Δ΄ τάξη
Κάλαντα Χριστουγέννων από τη ΣΤ΄ τάξηΟ Σεβασμιότατος δωρίζει βιβλία για τη σχολική βιβλιοθήκηΠλακέτα-ευχαριστήριο στην οικογένεια Τσιμά
Στη βιβλιοθήκη…
Πρόγραμμα εκδήλωσης
Αίθουσα εκδηλώσεων
Προσέλευση επισήμων 8:50 -8:55΄π.μ.
Έναρξη 9:00΄ π.μ. –καλωσόρισμα από το Δ/ντή
Χριστουγεννιάτικα κάλαντα από τη ΣΤ΄ τάξη
Τραγούδι για τον Αη Βασίλη από την Δ΄ τάξη
Ακολουθία του Αγιασμού από τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Δημητριάδος & Αλμυρού
Χαιρετισμός από την Υφυπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων κα. Μακρή Ζέττα.
Χαιρετισμός από τον Δ/ντή Α/θμιας Εκπ/σης Μαγνησίας κ. Πολύζο Γεώργιο
Απονομή τιμητικής πλακέτας στην οικογένεια του Χαράλαμπου Τσιμά για τη δωρεά βιβλίων για τη σχολική βιβλιοθήκη.
Την Πέμπτη 15-12-2022 η Στ’ τάξη επισκέφτηκε το συνεδριακό κέντρο Θεσσαλίας, στο πλαίσιο του προγράμματος ” 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ, 1922-2022 ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΡΙΑΜΒΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ”. Εκεί τα παιδιά, αφού πρώτα ξεναγήθηκαν στον χώρο από τον κ. Γεράσιμο Τσιμπλούλη, πήραν μέρος σε βιωματικές δραστηριότητες-παιχνίδια, είδαν από κοντά ενθυμήματα της Μικρασιατικής Εκστρατείας και απήλαυσαν την ιδιωτική έκθεση με τα διάφορα αναμνηστικά από εκείνη την εποχή.
Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν, το σχολείο μας στολίστηκε και ήρθε η ώρα να φτιάξουμε ένα νόστιμο Χριστουγεννιάτικο γλυκό για τις γιορτές για τη διαδικτυακή μας επιχείρηση μέσω του προγράμματος Yummy ea Twinning Restaurant. Οι μαθητές της Ε’ τάξης του σχολείου μας ντύθηκαν σεφ για την Παρασκευή κουραμπιέδων την Πέμπτη 15/12/22 στο χώρο του σχολείου μας με τη συνεργασία των εκπαιδευτικών κας Σάντρας Χολέβα και κας Φιλίτσας Φραγκογεώργη. Οι κυρίες Νίκη Δοσούλα και Γιώτα Ηλιάδη, μητέρες μαθητών της τάξης μας βοήθησαν στην πραγματοποίηση αυτής της δραστηριότητας.
Τα Χριστουγεννιάτικα και τα Πρωτοχρονιάτικα κάλαντα έψαλλαν οι παιδικές φωνούλες των μαθητών/τριών της Α τάξης του Σχολείου μας, σε όλο τον Βόλο και όχι μόνο… μέσω του “Ράδιο Βέρα”, την Πέμπτη 15/12/2022.
Αφού κάναμε τις πρόβες μας στο σχολείο, φορέσαμε τα σκουφάκια μας , πήραμε τα τριγωνάκια μας και ξεκινήσαμε για τα Παλιά Βόλου.
Φτάνοντας στο Ράδιο Βέρα, μάς περίμενε μια ευχάριστη έκπληξη!
Ο Άη Βασίλης!!!
Του συστηθήκαμε, μας κέρασε και περάσαμε στον χώρο του ραδιοφώνου.
Εκεί σε ζωντανή μετάδοση, τραγουδήσαμε τα κάλαντα , ζητήσαμε τα δώρα μας από τον Άη Βασίλη
και ευχηθήκαμε σε όλον τον κόσμο “Καλές γιορτές “.
Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Αναστασίου καθώς και το προσωπικό του “Ράδιο Βέρα”, για την θερμή υποδοχή και φιλοξενία.
H ασφάλεια στο Διαδίκτυο ή η διαδικτυακή ασφάλεια είναι η γνώση των κινδύνων προσωπικής ασφάλειας και ασφάλειας του χρήστη σε ιδιωτικές πληροφορίες και περιουσίες που σχετίζονται με τη χρήση του Διαδικτύου και την αυτοπροστασία από το ηλεκτρονικό έγκλημα. Δεδομένου ότι ο αριθμός των χρηστών του Διαδικτύου συνεχίζει να αυξάνεται παγκοσμίως, διαδικτυακοί οργανισμοί, κυβερνήσεις και οι οργανισμοί εξέφρασαν ανησυχίες για την ασφάλεια των παιδιών που χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο. Αισθανόμενοι την ανάγκη να προστατέψουμε τους μαθητές μας σε μια προσπάθεια αφύπνισης και ενημέρωσης σε συνεργασία με την Αστυνομική Διεύθυνση Μαγνησίας, οργανώσαμε στο χώρο του σχολείου μια ενημερωτική παρουσίαση με τίτλο: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο». Την παρουσίαση έκανε ο κ. Γεώργιος Σκόνδρας, ανθυπαστυνόμος της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Βόλου – Τμήμα Ασφάλειας, την Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2022 και την παρακολούθησαν οι μαθητές/τριες των τάξεων Γ΄, Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄.
Την Παρασκευή 9/12/22 οι μαθητές της Ε’ και ΣΤ’τάξης του σχολείου μας με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών κας Σάντρας Χολέβα, κ. Ιωάννη Γουδετσίδη και κας Φιλίτσας Φραγκογεώργη επισκέφτηκαν το ΚΠΕ Μακρυνίτσας με σκοπό να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα του ΚΠΕ «Βότανα: υγεία, ευεξία, ομορφιά».
Το Πρόγραμμα αυτό έχει ως στόχο να δείξει στους μαθητές την αξία των βοτάνων της Μακρινίτσας και άλλων περιοχών της Ελλάδας, την εύκολη χρήση τους και τα πλεονεκτήματα που έχουν απέναντι στα συμβατικά φάρμακα. Το Πήλιο, με τη μεγάλη ποικιλία στα βότανα, προσφέρεται ως κατάλληλο πεδίο για τους μαθητές, οι οποίοι ήρθαν σε άμεση επαφή με αυτά, τα παρατήρησαν, τα μύρισαν, τα κατέγραψαν και συνέλεξαν μερικά από αυτά για να δημιουργήσουν το δικό τους φυτολόγιο.
Η επίσκεψη στο ΚΠΕ εντάσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος e–Twinning “YummyeaTwinningRestaurant”.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.