e-Twinning Day, 9th May
Συνεργατικό video για την ημέρα του e-Twinning
Πατήστε παρακάτω για προβολή
Συνεργατικό video για την ημέρα του e-Twinning
Πατήστε παρακάτω για προβολή
Την Παρασκευή 31/3/23 επισκεφτήκαμε το ΚΠΕ Στυλίδας – Υπάτης όπου οι μαθητές των τάξεων Ε’ και ΣΤ’ παρακολούθησαν το πρόγραμμα “Κλιματικές αλλαγές – Ακραία καιρικά φαινόμενα” στο πλαίσιο του μαθήματος Εργαστήρια Δεξιοτήτων. Το πρόγραμμα έχει στόχο οι μαθητές να κατανοήσουν:
Μαθητές και εκπαιδευτικοί παρακολουθήσαμε την παρουσίαση του προγράμματος από τους υπεύθυνους του ΚΠΕ και συμμετείχαμε σε παιχνίδια που μας εντυπωσίασαν. Στη συνέχεια, οι μαθητές έκαναν μικροσκοπική παρατήρηση φύλλων, ελιάς, λουλουδιών, κόκκων άμμου και παρατήρησαν διάφορα είδη πετρωμάτων που βρέθηκαν στην περιοχή. Περάσαμε υπέροχα!
Την Τρίτη 21/3/23 και Τετάρτη 22/3/23 οι μαθητές των τάξεων Ε’ και ΣΤ’ του σχολείου μας συμμετείχαν σε μια βιωματική εμπειρία που οργανώθηκε στο σχολείο μας. Προετοιμασία ενός υγιεινού πρωϊνού – δεκατιανού γεύματος με τον τίτλο: «Healthy food/plate samples». Στο πλαίσιο του προγράμματος e-Twinning “Yummy ea Twinning Restaurant”.
Οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά στην όλη διαδικασία αναλαμβάνοντας ρόλους ανάλογα με την ομάδα στην οποία συμμετείχαν σύμφωνα με τις οδηγίες των εκπαιδευτικών τους. Ομάδες: σερβιτόροι, μάγειρες, διατροφολόγοι, υπεύθυνοι υποδοχής της φανταστικής επιχείρησης του διαδικτυακού εστιατορίου μας. Οι «μάγειρες» ετοιμάζουν τα εδέσματα, η ομάδα των «σερβιτόρων» έστρωσε τα τραπέζια και βοήθησε στο σερβίρισμα, οι «διατροφολόγοι» μας παρουσίασαν τη σπουδαιότητα που έχουν οι βιταμίνες για την υγεία μας και οι υπεύθυνοι μαθητές για την υποδοχή μας καλωσόρισαν στο «εστιατόριό μας».
Ευχαριστούμε θερμά όλους τους γονείς για την συνεργασία τους στην πραγματοποίηση της δράσης αυτής. Τις μητέρες Νίκη Μπλότσικα και Στέλλα Καρακάνα στην Ε’ τάξη, Χρύσα Μεγαγιάννη και Σοφία Τσιούρβα ΣΤ’ τάξη για τη βοήθειά τους στην προετοιμασία του πρωϊνού. Επίσης, την κα Κατερίνα Ρηγώνη (συνταξιούχο εκπαιδευτικό του σχολείου μας) που μας υποστήριξε στη δράση αυτή. Θερμές ευχαριστίες στο βιβλιοπωλείο Καλοστύπη για την ευγενική χορηγία του που αφορά την εκτύπωση των σουπλά για τους μαθητές των δύο τμημάτων.
Μια βιωματική εμπειρία, παιχνίδι ρόλων και γευστική απόλαυση που μας ενθουσίασε όλους!!!
Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί: Γιάννης Γουδετσίδης, Γεράσιμος Τσιμπλούλης, Φιλίτσα Φραγκογεώργη, Σάντρα Χολέβα.
Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα video που ετοίμασε η κα. Φιλίτσα Φραγκογεώργη για τις τάξεις ΣΤ’ και Ε’ του σχολείου μας.
Healthy food/plate samples ST’
Healthy food/plate samples E’
Στα πλαίσια της παγκόσμιας μέρας κατά του Σχολικού Εκφοβισμού, την Παρασκευή 3 Μαρτίου έγινε μια σύντομη παρουσίαση και συζήτηση στην Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού, από τον Ψυχολόγο του Σχολείου κ. Χριστοδούλου Γιώργο.
“Τα θέματα που συζητήθηκαν ήταν το τι είναι ο σχολικός εκφοβισμός και πως να τον διαχωρίζουμε από το πείραγμα και τους τσακωμούς, το ποιοι παίρνουν μέρος στο φαινόμενο (θύμα, θύτης και αμέτοχοι παρατηρητές), η έννοια της ενσυναίσθησης και τους τρόπους που πρέπει να δράσουμε. Είδαμε ένα βίντεο από το Χαμόγελο του Παιδιού και προσπαθήσαμε να μπούμε στην θέση του θύματος, αλλά να καταλάβουμε και τους λόγους που κάποιος κάνει εκφοβισμό. Τέλος συζητήσαμε για πιθανά φαινόμενα στην τάξη ή στο σχολείο“.
Η ίδια δράση επαναλήφθηκε για τη Γ΄ τάξη την Παρασκευή 10/3/2023.
Οι δράσεις για την ενδοσχολκή βία συνεχίστηκαν κατά τη διάρκεια όλης της εβδομάδας με παρεμβάσεις από τους/τις εκπαιδευτικούς των τάξεων και τον Διευθυντή του Σχολείου.
Δράσεις της Δ τάξης υπέρ της σχολικής φιλίας και κατά του σχολικού εκφοβισμού
1.Παρακολούθηση της ταινίας “Τα μπλε γυαλιά”. Φτιάξαμε δίστιχα ποιηματάκια σχετικά με τον θυμό και τους τρόπους αποδυνάμωσής του.
2.Γράψαμε σε αυτοσχέδιο βιβλιαράκι “έχω ένα καλό λόγο για όλους” μέσα από παιχνίδι αριθμών για να γράψουν όλοι για όλους. Στόχος της δράσης να εστιάζουμε στα θετικά χαρακτηριστικά των ανθρώπων κι όχι στα αρνητικά.